«…έβαλε νερό από το παρμπρίζ, έπεσε η οροφή, φούσκωσε το ταμπλό στον αερόσακο συνοδηγού 110.000 χλμ.»
«Πολλές ζημιές ενώ η συναρμολόγηση είναι επιπέδου LADA και τρίζει»
«…κομμένο πίσω σασί!»
Εκτός από την ποιότητα κατασκευής όμως, διακρίνουμε πολλά μηχανικά προβλήματα και με σοβαρές ζημιές κόστους από 1.000 ευρώ και πάνω σε αυτοκίνητα με λίγα χιλιόμετρα:
«55.000 χλμ. 6 μήνες στο συνεργείο & αλλαγή κινητήρα»
«πολλά προβλήματα με τον εγκέφαλο, πολλαπλασιαστές, αλλαγή καλωδίωση, κολώνα τιμονιού», «σοβαρά προβλήματα με το σύστημα ψύξης (κολάρα, παγούρι, ψυγείο) ράγισε κεφαλάρι 2 φορές, αλλαγή μπρος κ πίσω διαφορικού, αλλαγή κεντρικού άξονα αλλαγή βολάν»
«Πολλαπλασιαστές, Βάνος, τρύπησε ψυγείο, αλλαγή σε 3 από τις 4 κλειδαριές, καμένα φανάρια led, χάλασε το καλοριφέρ, τρόμπα νερού, εξάτμιση (όλα σε 7 χρόνια χρήσης)»
«Μετά το τέλος της 2ετους εγγύησης οι βλάβες και τα προβλήματα υπήρξαν ραγδαία, ακριβά, σοβαρά και τραγικά»
«Από τα πιο προβληματικά αυτοκίνητα δεν έμεινε τίποτα που να μην έχουμε αλλάξει, κύριο πρόβλημα με τα νερά τίναζε συνέχεια κολάρα, ψυγείο, παγούρι τα πάντα όλα, τρεις φορές φλάντζα κεφαλής στα τρία τελευταία χρόνια»
… ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μια σοβαρή ζημιά άφησε τους οδηγούς με την οικογένειά τους στο δρόμο καταστρέφοντας τις διακοπές τους, περισσότερες από μία φορές…
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, πολλοί είναι οι κάτοχοι που βρέθηκαν να νιώθουν κορόιδα αφού επέλεξαν μια “premium” φίρμα περιμένοντας αξιοπιστία και premium Aftersales υπηρεσίες αλλά δείχνουν απογοητευμένοι από τις αντιπροσωπείες:
«Μου έβγαλε ένδειξη τσεκ ενώ έφευγα από Γιάννενα για Αθήνα, γυρίζω επιτόπου στην αντιπροσωπεία BMW στα Γιάννενα (ΒΜW ΚΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΑΕ), απευθύνθηκα στον τεχνικό για το πρόβλημα και ότι ταξιδεύω για Αθήνα, η απάντηση να κλείσω ραντεβού για αύριο ή μεθαύριο, ενώ σε ερώτησή μου αν μπορώ να ταξιδεύσω με κοίταξε απαθής και δεν καταδέχθηκε ούτε να ρίξει μια πρόχειρη ματιά ούτε να μου απαντήσει. ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ»
«Πολύ ζημιάρικο. Πολύ ακριβά σέρβις. Και η απάντηση στο συνεργείο: “Εντάξει ρε φίλε, BMW έχεις!”»
«Αλλαγή λάδια κ φίλτρο: πήγα στην αντιπροσωπεία στο Ηράκλειο (…) σαν συμπεριφορά του προσωπικού άψογη αλλά πήγα με δείκτη λαδιού φουλ κ όταν έφυγα ήταν 2 γραμμές κάτω όταν το είπα στην επόμενη επίσκεψη μου η απάντηση ήταν ότι ο ηλεκτρονικός μετρητής δεν αναγνωρίζει τα 100 ml κ τα σχετικά με αποτέλεσμα να συμπληρώσει 100 ml λαδιού μετά από δικιά μου προτροπή κ επιμονή. Λογικό η ένδειξη δεν άλλαζε. Αποτέλεσμα, είχα 1.5l λάδι λιγότερο. Κ συμπλήρωσα σε βενζινάδικο.Ντροπή τους.Δεν ξανά πατάω τα πόδια μου εκεί.»
«Έφερα το αυτοκίνητο από Γερμανία. Ζήτησα γενικό έλεγχο με την επίσημη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Ενώ έγινε ο έλεγχος και πληρώθηκε η δαπάνη δεν μπήκε πουθενά η σφραγίδα της αντιπροσωπείας, τυχαίο; Καθόλου στα αρχεία της BMW Γερμανίας υπήρχε η εξήγηση ξεκάθαρα και υπεύθυνα αλλά δεν μου κοινοποιήθηκε! Σε επόμενο σέρβις κλειδώθηκε το αυτοκίνητο με το μοναδικό κλειδί στον διακόπτη!!!! άγνοια, λάθος, σημασία έχει ότι ο πελάτης δεν μένει ευχαριστημένος και νιώθει ότι τον κοροϊδεύουν. Αισθάνομαι πολύ άσχημα για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που δυστυχώς η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορεί να υποστηρίξει.»
Τέλος, ακολουθεί η αναφορά που μας έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση:
«Αντιπροσωπεία ... BMW , Α αίτηση για service μεγάλο για σειρά 1 F20 ΜΕ υγρά φρένων - 380 Ευρώ με ΦΠΑ μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία , Β αίτημα για service μετά από 2 εβδομάδες μέσω email ΧΩΡΙΣ υγρά φρένων - 390 Ευρώ με ΦΠΑ . Τραγική υπερτιμολόγηση , ντροπή τους ! Το πιο αστείο είναι ότι αυτοί έχασαν πελάτες που είχαν προοπτική για την αγορά 3 αυτοκινήτων συνολικής αξίας 90 χιλιάδων ευρώ ( μιλάω για το 2019 ) . ( Το ένα αγοράστηκε ήδη από άλλη αντιπροσωπεία ) . Επίσης , αμάξι αντικατάστασης i10 . Πριν από 3 μήνες , ήθελα να επισκευάσω τη BMW μου μετά από τρακάρισμα , πήγα στη ... BMW και μου είπαν ότι ένα μήνα θα μου έδιναν αμάξι αντικατάστασης Huyndai i10 , δεν κατάλαβαν μάλλον ότι διάλεξα BMW για πολυτέλεια , άνεση και ασφάλεια ή μάλλον το κατάλαβαν , αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα γι αυτούς τους ανίδεους . Να σημειωθεί ότι δε χωράω καν στο i10 διότι είμαι 2 μέτρα και 90 κιλά . ( Η ζημιά ήταν επισκευή αξίας 3 Χιλιάδων ευρώ ) . Έτσι πήγα στην αντιπροσωπεία BMW …(άλλη αντιπροσωπεία) , μου έδωσαν BMW με περισσότερα extra από τη δική μου - πιο ακριβή , το προσωπικό ήταν ευγενέστατο άκρως καταρτισμένο και το κυριότερο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ . Μακάρι να ακολουθούσαν όλοι το παράδειγμά τους , σε κερδίζουν σαν πελάτη , επειδή ξέρουν και κατανοούν την αξία των χρημάτων σου . (Επιβράβευση στη BMW Π… . Αναφορά στη BMW Β…).»
Τα γερμανικά αυτοκίνητα είχαν πάντα προβλήματα αξιοπιστίας αλλά οι εταιρείες το έκρυβαν με έντονο marketing. Δείτε και στο Autotriti και σε άλλα sites εγγλέζικα σχετικές αναφορές πελατών. Αντίθετα τα ιταλικά που έχουν φήμη προβληματικών, εμφανίζουν πολύ λιγότερα προβλήματα στις σχετικές αναφορές.
Ήμουν κάτοχος καινούργιας BMW 316 με όλα τα service σε επίσημο συνεργείο. Έβγαλε άπειρα προβλήματα που δεν είχαν σχέση με το Service π.χ. κόλησε η κόρνα σε ταξίδι και δεν σταματούσε με τίποτα, χάλασε η ηλιοροφή και έμεινε ανοιχτή κλπ. Την πούλησα και ησύχασα. Έχω αλλάξει περισσότερα από 6 αυτοκίνητα. Αυτό είχε μακράν τα περισσότερα προβλήματα.
I Loukia exei deikio.Edo sti Alvania Ola ta germania kainourgia I metaxeirissmena eisai germanikon prodiagrafon I europaikon.Kai einai Mia hara.Alla sti Ellada fernoun me prodiagrafes tritokosmikes.
Εγώ έχω ένα Χ1 και ένα coutryman είναι αμαξάρες και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα ούτε από το κόστος της συντήρησης ούτε από την αντιπροσωπεία ούτε από το support γενικότερα. Οι περισσότεροι που έχουν προβλήματα και ξέρω είναι τύποι που αγόρασαν αμάξι μεταχειρισμένο αρχικής αξίας 50Κ και θέλουν να το κάνουν service σαν Yaris στον κατσαβιδά της γειτονιάς. Δε παίζει μάγκες, αν πάρετε BMW θα το κάνετε service όπως πρέπει αλλιώς Toyota και όλα μέλι γάλα.
Τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι να τα παίρνεις καινούργια πραγματικά και τα service στην αντιπροσωπεία. Ο φίλος που το γράφει έχει δίκιο. Για να ξέρεις καλά το ιστορικό του αυτοκινήτου και τι του έχουν κάνει. Από την άλλη θεωρώ την BMW την εταιρεία με τα περισσότερα προβλήματα από τις 3 ακριβές. Είχα την E46 coupe για 6 χρόνια και μου έβγαλε μερικές βλάβες αδικαιολόγητες και ακριβές. Τώρα έχω το Α5 ηδη 7 χρόνια και δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό.
Σχετικά με τα Mini... Κάποιες από τις ζημιές όντως μπορεί να οφείλονται σε αστοχία υλικών. Όμως για κάποιες από αυτές πάω στοίχημα ότι οφείλονται σε κακή χρήση... Ειδικά ο συμπλέκτης δεν παίζει να χάλασε τόσο εύκολα με νορμάλ χρήση. Επίσης για να ραγίσει το τούρμπο πρέπει να το ζόριζε υπερβολικά, να έκανε κόντρες κλπ. Δεν ξέρουμε τι είδους χρήση του έκανε. Όσο για την αντλία βενζίνης, πάλι πρέπει να μας πει και τι είδους βενζίνη έβαζε και από που. Δεν μπορεί να φταίνε για όλα εταιρείες κολοσσοί που έχουν κορυφαίες διαδικασίες QA...
H bmw έχει ίματζ κακά τα ψέματα κι αυτό είναι οφθαλμοφανέστατο ακόμα και πάνω στην κίνηση όταν το βλέπεις, κάτι που δεν τό'χει η audi και φαίνεται η audi πολύ φτωχή σε φινέτσα κι αρχοντιά κοντά στην bmw, άσε δε που η audi ως μέλος του γκρουπ ειναι πολύ πιο αναξιόπιστη από την bmw. Καλά θα κάνει ομως η πρώτη σιδηρά βαβαυρή κυρία της Γερμανίας να κρατήσει τη μετάδοση στο σωστό αξονα (τον ΠΊΣΩ) Και να μη μας ξενερώνει με πειράματα
Πήραμε πριν 2 μήνες ένα ΜΙΝΙ του 2011 αυτόματο που το πληρώσαμε 9.500 ευρώ.
Από τότε που το πήραμε, παρουσίασε προβλήματα (ενώ το είχαμε πάει για έλεγχο υποτίθεται σε μηχανικό). Παρουσίασε ένδειξη κινητήρα και τόχαμε 1 μήνα στο συνεργείο (υποτίθεται εξουσιοδοτημένο) και μια μας έλεγαν θέλει πολλαπλασιαστή, μια ρεκτιφιέ το χρυσοπληρώσαμε, μιά πεταλούδα, και τώρα αφού έμεινε το αυτ/το στο δρόμο και φορτώθηκε με την Οδική Βοήθεια στο ίδιο συνεργείο, ψάχουν να βρουν τί έχει και δεν μπορούν. Καταλήγουν ότι θέλει εγκέφαλο. Ελεος!. Yποτίθεται ότι είναι της BMW αξιόπιστης μάρκας . Δεν νομίζω. Μακριά από ΜΙΝΙ λοιπόν !!!!
...τα έχουμε ξαναπεί και να τα ξαναλέμε, ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ... αυτή είναι η κατασκευαστική νοοτροπία των Γερμανών, όπως και άλλων Ευρωπαΐων κατασκευαστών... πάμε στα δικά μας στα της Ελλάδας, ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ HELLAS ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΟΥΝ; Π.χ. τα mercedes είναι ΟΛΑ από την Στουτγκάρδη; Και αν όχι από ποιά εργοστάσια έρχονται, όπως επίσης και αν τα λένε στους πελάτες τους; Με ποιά κριτήρια οι κεντρικές αντιπροσωπείες δίνουν αντιπροσωπείες σε ολόκληρη την Ελλάδα; Οι τεχνικοί τι ειδίκευση έχουν είτε είναι στο garage, είτε στα γραφεία, κ.τ.λ.; Αφεντικά παλιού τύπου στις αντιπροσωπείες υπάρχουν ή είναι οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΑΣΧΕΤΟΙ, ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΟΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ, Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ.; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Η ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΟΕΟ; ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ... ΒΡΕ ΤΑ ΜΠΑΤΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑ, ΧΡΩΜΑ, ΟΜΑΔΑ, Κ.Τ.Λ.
Τα γερμανικά αυτοκίνητα είχαν πάντα προβλήματα αξιοπιστίας αλλά οι εταιρείες το έκρυβαν με έντονο marketing. Δείτε και στο Autotriti και σε άλλα sites εγγλέζικα σχετικές αναφορές πελατών. Αντίθετα τα ιταλικά που έχουν φήμη προβληματικών, εμφανίζουν πολύ λιγότερα προβλήματα στις σχετικές αναφορές. Ήμουν κάτοχος καινούργιας BMW 316 με όλα τα service σε επίσημο συνεργείο. Έβγαλε άπειρα προβλήματα που δεν είχαν σχέση με το Service π.χ. κόλησε η κόρνα σε ταξίδι και δεν σταματούσε με τίποτα, χάλασε η ηλιοροφή και έμεινε ανοιχτή κλπ. Την πούλησα και ησύχασα. Έχω αλλάξει περισσότερα από 6 αυτοκίνητα. Αυτό είχε μακράν τα περισσότερα προβλήματα.
Δυστυχώς δεν παίρνεις bmw γι'αξιοπιστία. Έχουν εξαιρετική απτή ποιότητα και οδική συμπεριφορά αλλά το αμάξι πρέπει να το στείλεις όταν λήξει η εγγύηση
I Loukia exei deikio.Edo sti Alvania Ola ta germania kainourgia I metaxeirissmena eisai germanikon prodiagrafon I europaikon.Kai einai Mia hara.Alla sti Ellada fernoun me prodiagrafes tritokosmikes.
Εγώ έχω ένα Χ1 και ένα coutryman είναι αμαξάρες και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα ούτε από το κόστος της συντήρησης ούτε από την αντιπροσωπεία ούτε από το support γενικότερα. Οι περισσότεροι που έχουν προβλήματα και ξέρω είναι τύποι που αγόρασαν αμάξι μεταχειρισμένο αρχικής αξίας 50Κ και θέλουν να το κάνουν service σαν Yaris στον κατσαβιδά της γειτονιάς. Δε παίζει μάγκες, αν πάρετε BMW θα το κάνετε service όπως πρέπει αλλιώς Toyota και όλα μέλι γάλα.
Τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι να τα παίρνεις καινούργια πραγματικά και τα service στην αντιπροσωπεία. Ο φίλος που το γράφει έχει δίκιο. Για να ξέρεις καλά το ιστορικό του αυτοκινήτου και τι του έχουν κάνει. Από την άλλη θεωρώ την BMW την εταιρεία με τα περισσότερα προβλήματα από τις 3 ακριβές. Είχα την E46 coupe για 6 χρόνια και μου έβγαλε μερικές βλάβες αδικαιολόγητες και ακριβές. Τώρα έχω το Α5 ηδη 7 χρόνια και δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό.
Σχετικά με τα Mini... Κάποιες από τις ζημιές όντως μπορεί να οφείλονται σε αστοχία υλικών. Όμως για κάποιες από αυτές πάω στοίχημα ότι οφείλονται σε κακή χρήση... Ειδικά ο συμπλέκτης δεν παίζει να χάλασε τόσο εύκολα με νορμάλ χρήση. Επίσης για να ραγίσει το τούρμπο πρέπει να το ζόριζε υπερβολικά, να έκανε κόντρες κλπ. Δεν ξέρουμε τι είδους χρήση του έκανε. Όσο για την αντλία βενζίνης, πάλι πρέπει να μας πει και τι είδους βενζίνη έβαζε και από που. Δεν μπορεί να φταίνε για όλα εταιρείες κολοσσοί που έχουν κορυφαίες διαδικασίες QA...
Γερμανικα παλιοσιδερα για οσους εχουν αναγκη να δειξουν οτι εχουν κυρος.
H bmw έχει ίματζ κακά τα ψέματα κι αυτό είναι οφθαλμοφανέστατο ακόμα και πάνω στην κίνηση όταν το βλέπεις, κάτι που δεν τό'χει η audi και φαίνεται η audi πολύ φτωχή σε φινέτσα κι αρχοντιά κοντά στην bmw, άσε δε που η audi ως μέλος του γκρουπ ειναι πολύ πιο αναξιόπιστη από την bmw. Καλά θα κάνει ομως η πρώτη σιδηρά βαβαυρή κυρία της Γερμανίας να κρατήσει τη μετάδοση στο σωστό αξονα (τον ΠΊΣΩ) Και να μη μας ξενερώνει με πειράματα
Πήραμε πριν 2 μήνες ένα ΜΙΝΙ του 2011 αυτόματο που το πληρώσαμε 9.500 ευρώ. Από τότε που το πήραμε, παρουσίασε προβλήματα (ενώ το είχαμε πάει για έλεγχο υποτίθεται σε μηχανικό). Παρουσίασε ένδειξη κινητήρα και τόχαμε 1 μήνα στο συνεργείο (υποτίθεται εξουσιοδοτημένο) και μια μας έλεγαν θέλει πολλαπλασιαστή, μια ρεκτιφιέ το χρυσοπληρώσαμε, μιά πεταλούδα, και τώρα αφού έμεινε το αυτ/το στο δρόμο και φορτώθηκε με την Οδική Βοήθεια στο ίδιο συνεργείο, ψάχουν να βρουν τί έχει και δεν μπορούν. Καταλήγουν ότι θέλει εγκέφαλο. Ελεος!. Yποτίθεται ότι είναι της BMW αξιόπιστης μάρκας . Δεν νομίζω. Μακριά από ΜΙΝΙ λοιπόν !!!!
...τα έχουμε ξαναπεί και να τα ξαναλέμε, ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ... αυτή είναι η κατασκευαστική νοοτροπία των Γερμανών, όπως και άλλων Ευρωπαΐων κατασκευαστών... πάμε στα δικά μας στα της Ελλάδας, ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ HELLAS ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΟΥΝ; Π.χ. τα mercedes είναι ΟΛΑ από την Στουτγκάρδη; Και αν όχι από ποιά εργοστάσια έρχονται, όπως επίσης και αν τα λένε στους πελάτες τους; Με ποιά κριτήρια οι κεντρικές αντιπροσωπείες δίνουν αντιπροσωπείες σε ολόκληρη την Ελλάδα; Οι τεχνικοί τι ειδίκευση έχουν είτε είναι στο garage, είτε στα γραφεία, κ.τ.λ.; Αφεντικά παλιού τύπου στις αντιπροσωπείες υπάρχουν ή είναι οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΑΣΧΕΤΟΙ, ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΟΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ, Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ.; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Η ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΟΕΟ; ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ... ΒΡΕ ΤΑ ΜΠΑΤΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑ, ΧΡΩΜΑ, ΟΜΑΔΑ, Κ.Τ.Λ.