ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

    MINI: Ζημιές από την πρώτη μέρα & η αντιπροσωπεία όλο μέλι και από τηγανίτα τίποτα!

    109.726 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2019)

    Και μπορεί πράγματι στην περίπτωση της BMW να είναι δεκάδες τα παραδείγματα απογοητευμένων κατόχων, στην MINI όμως τα πράγματα δείχνουν ακόμα χειρότερα. Σχεδόν το 90% των κατόχων κοκκινίζουν την εταιρεία, με κύρια προβλήματα τις συνεχείς ζημιές και την «απαράδεκτη αντιπροσωπεία»
    Οι ζημιές είναι συνήθως μεγάλου κόστους, από:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «Αλλαγή συστήματος φόρτισης μπαταρίας λόγω βλάβης Αλλαγή μηχανισμού παραθύρου οδηγού Βλάβη στον κλιματισμό…»
    • «Βλάβη κινητήρα στα 65,000 από κύλινδρο»
    • «αλλαγή κρεμαγιέρας, μπαλάκι δεξί αριστερό, συνεμπλόκ κλπ.(σε λιγότερο από 4 χρόνια)»
    Μέχρι:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «Σπάσιμο καδένας χρονισμου επιφέροντας μη αναστρέψιμη ζημιά στον κινητήρα σε αυτοκίνητο 4 ετών!»
    • «Δύο φορές ακινητοποιήθηκα από αντλία βενζίνης... την πρώτη στα δύο χρόνια... αρκετά τριξίματα... βλάβη στην κλειδαριά του χώρου αποσκευών στα τέσσερα χρόνια...»
    Και αν δεν προβληματιστήκατε αρκετά, δείτε και την παρακάτω αναφορά:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «Μόνο ζημιές από την πρώτη στιγμή. Ράγισε το τούρμπο τρεις φορές και μου το άλλαζε η αντιπροσωπεία (ευτυχώς μέσα στην εγγύηση) Κάψιμο πολλαπλασιαστών. Έχασε χρονισμό δυό φορές ο κινητήρας στα πρώτα 100.000 χλμ. Αλλαγή αντλίας νερού διότι έχανε νερά. Ο καταλύτης παρέδωσε πνεύμα στα 85.000 χιλιόμετρα. Δύο φορές αλλαγή δίσκο - πλατό, στα 75.000 και στα 110.000 χλμ. Τώρα είναι στο συνεργείο για επισκευή κινητήρα -πλανιάρισμα -ρεκτιφιέ-αλλαγή φλάντζας και ότι άλλο προκύψει... Για κλωτσιές!»
    Τι συμβαίνει όμως με την αντιπροσωπεία και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία;

    Δεν είναι μόνο οι ζημιές που έχουν απογοητεύσει τους κατόχους MINIστη χώρα μας αλλά και η ίδια η αντιπροσωπεία, με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία να δείχνουν ανίκανα να ανταπεξέλθουν στις ζημιές:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «MINI ONE 1200 BENZINH το αγόρασα το 2014 καινούργιο πάρα τα σχόλια φίλων κάτοχων ΜΙΝΙ να μην μπλέξω, δυστυχώς έμπλεξα χάλασε ο κινητήρας δεν είχαν ανταλλακτικά έκαναν 45 ημέρες να τα φέρουν τα φρένα θέλουν αλλαγή στα τακάκια κάθε 14.000 χιλ. O (…) MONO ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ… θα το πουλήσω πριν λήξει η εγγύηση όλοι όσοι ασχολούνται σου λένε μακριά έχουν απολυτό δίκιο όλα τους τα ανταλλακτικά είναι απίστευτα ακριβά η χειρότερη μου επιλογή»
    • «Κάτοχος Mini Cooper S JCW. Ο (…) στην Κηφισίας είναι όλο μέλι και από τηγανίτα τίποτα. Το μαγαζί εκεί μου φαίνεται πως είναι στημένο για να σου πουλάει μούρη και απλά να σου παίρνουν τα λεφτά. Μου έκανε πολύ κακή εντύπωση η έλλειψη χώρου γιατί παρκάρουν τα αυτοκίνητα που παραλαμβάνουν στο δρόμο και πάνω στο πεζοδρόμιο. Δηλαδή παραλαμβάνουν στην είσοδο και μετά τα παρατάνε στο πεζοδρόμιο; Για την ιστορία, πήγα για αλλαγή τροχαλίας στροφάλου στα 85.000 πραγματικά χιλιόμετρα, βλάβη που θεωρώ πως δεν θα έπρεπε να παρουσιαστεί, όπως άλλωστε και η αντλία τιμονιού 10.000 χιλιόμετρα νωρίτερα... Ο (…) στην Συγγρού μου έκανε λίγο καλύτερη εντύπωση και ότι έκανε καλύτερο γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου
    • «Καλό στην κατανάλωση κ όμορφο. Αλλά τριγμούς στις πόρτες από τα 2.000χλμ. Μετά από 10 φορές στα συνεργεία μόνο η BMW (…) μπόρεσε και το έφτιαξε. Τώρα οι τριγμοί είναι ελάχιστοι. Απαράδεκτο service (…) 9 φορές στο συνεργείο για τους τριγμούς χωρίς αποτέλεσμα! Έχω επιφυλάξεις παρότι είναι όμορφο αμάξι.»
    Αξίζει τέλος να αναφερθεί, ότι στην περίπτωση των εξουσιοδοτημένων συνεργείων MINI οι κάτοχοι δείχνουν να διαχωρίζουν τους δύο επίσημους αντιπροσώπους, με τα περισσότερα αρνητικά σχόλια να συγκεντρώνει ο ένας από τους δύο.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    VW