Πως θα σου φαινόταν μία BMW που στο εμπρός μέρος της δεν θα είχε την γνώριμη διπλή γρίλια; Θα ήταν «λιγότερο» BMW; Ή μήπως μετα τις πρόσφατες υπερβολές θα έλεγε «επιτέλους»;
Τι θα έλεγες αν η BMW κάνει μεταβολή στη χρήση της εμπρός μάσκας, και αντί να μεγαλώνει τις δύο γρίλιες, απλά να τις σταματήσει τελείως; Είναι μια BMW λιγότερο BMW χωρίς τις γνώριμες διπλές γρίλιες;
Η γκρίνια με τα δύο «νεφρά» που έφυγαν από το κέντρο της μάσκας και έγιναν ολόκληρη η μάσκα έχει ξεκινήσει εδώ και μερικά χρόνια. Ο μεγάλος χαμός έγινε με τις πρώτες εικόνες της νέας Σειράς 4, όταν οι γρίλιες έφτασαν σχεδόν μέχρι την άσφαλτο εμπρός.
Φυσικά είχε προηγηθεί η X7 που λόγω ίσως μεγέθους και πιθανώς και λόγω του ότι ως SUV είτε δεν έχει την σχεδιαστική σημασία, είτε απλά έχει το ελεύθερο, καθότι στα μάτια των «οπαδών» δεν αποτελεί τον κορμό της γκάμας. Και έτσι παρότι αρκετά φρύδια σηκώθηκαν, η X7 δεν άγχωσε το κοινό της μάρκας.
Η 4άρα όμως τους έστειλε στα «κάγκελα». Είναι η διπλή γρίλια (και το μέγεθός της) τόσο σημαντικά για τους παραδοσιακούς της μάρκας, που αγνόησαν τελείως την άλλη, πιθανώς πιο ακραία αλλαγή στο αυτοκίνητο. Την (για πρώτη φορά) απουσία του Hofmeister Kink, του τελειώματος του πίσω πλευρικού παραθύρου, που πάντοτε σηκώνεται λίγο από την οριζόντια γραμμή. Η το πίσω πλαϊνό της 4άρας θα μπορούσε να είναι από κάθε άλλη μάρκα, και όμως αυτό δεν ενόχλησε. Ενόχλησε όμως το εμπρός, που δεν θα μπορούσε παρά να είναι 100% BMW.
Και σαν να θέλουν οι Βαυαροί να τσιγκλίσουν και άλλο το κοινό τους, τώρα το πρότυπο XM έχει την ίδια γιγάντια μάσκα. Και η γκρίνια συνεχίζει. Τι θα γίνει όμως αν η BMW κάνει επιτόπου 180 μοίρες και «κόψει» τελείως τη διπλή αυτή γρίλια και πάει σε κάτι άλλο;
Άραγε μετά από το χαμό με τις τεράστιες γρίλιες, η παντελής απουσία του πιο σημαντικού σχεδιαστικού στοιχείου μιας BMW τι αντίδραση θα δημιουργούσε; «Επιτέλους τέλος» ή «Ε όχι»;
Φυσικά δεν υπάρχει καμία τέτοια πληροφόρηση, πως δηλαδή η BMW θα «κόψει» την διπλή της μάσκα, όμως όπως όλα τα πράγματα κάνουν τον κύκλο τους, δεν είναι απίθανο η BMW να επιστρέψει στα 80’s και να ξαναβάλει τα δύο «νεφρά» απλά στη μέση της μάσκας, λίγο μεγαλύτερα από τον μπλε-άσπρο έλικα, όπως ήταν στην Ε30.
Εξάλλου με την απουσία ψυγείου στα ηλεκτρικά, μια τεράστια τέτοια μάσκα είναι εκτός από άχρηστη και προβληματική με την αεροδυναμική. Οπότε περιμένουμε αλλαγές.
Εσύ όμως τι θα έλεγες; Γίνεται BMW χωρίς διπλή εμπρός μάσκα; Και μεταξύ των τεράστιων «ρουθουνιών» και της πλήρους απουσίας τους, τι θα διάλεγες;