Μπορεί για κάποιους η το Toyota Auris να είναι μονόδρομος, αλλά η επιλογή έκδοσης δεν είναι, καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο που διατίθεται σε βενζίνη, πετρέλαιο αλλά και ως υβριδικό.
Βενζίνη, diesel, υβριδικό
(31/7/2016)
Βενζίνη, diesel ή υβριδικό; Ποιος δρόμος είναι ο πιο οικονομικός; Ρίχνουμε φως στο ερώτημα ακολουθώντας και τις τρεις διαδρομές πίσω από το τιμόνι του Toyota Auris.
Τα diesel είναι οικονομικά. Γεμίζεις μία φορά με 50 ευρώ, και κάνεις «εύκολα» 800 χιλιόμετρα. Όμως και τα υβριδικά είναι οικονομικά, γιατί είσαι κολλημένος για 2 ώρες στο ποτάμι -από Βαρυμπόμπη μέχρι τα ΚΤΕΛ- και δεν καις σταγόνα μιας και πας με την μπαταρία. Και τέλος, είναι η νέα «μόδα» στη μικρομεσαία κατηγορία, αυτή των μικρού κυβισμού turbo κινητήρων βενζίνης, που δεν καίνε δεδομένου του πόσο σβέλτα μπορείς να κινηθείς μαζί τους. Κοινός παρονομαστής και στις τρεις περιπτώσεις είναι η οικονομία καυσίμου. Από εκεί και πέρα όμως, τι συμφέρει περισσότερο; Πριν απαντήσετε, ρίχνουμε περισσότερο φως στην εξίσωση συγκρίνοντας τρεις διαφορετικές εκφάνσεις του Toyota Auris. Το diesel, το υβριδικό και το τούρμπο βενζίνης που αποτελεί την πιο φρέσκια πρόταση στην γκάμα.
Περισσότερο Value for Money από το 1,2 turboΤο πετρελαιοκίνητο και το turbo βενζίνης Auris είναι κοντά σε τιμή, καθώς το μεν πετρελαιοκίνητο αρχίζει από τα 19.555 ευρώ το δε Auris 1,2T από τα 19.065. Τέλος, το υβριδικό κοστίζει 20.505 ευρώ, είναι δηλαδή το πιο ακριβό από τα τρία, όμως μην ξεχνάμε ότι φέρει προηγμένη τεχνολογία, κάτι που αποτυπώνεται στην κατανάλωση μέσα στην πόλη (βλέπε παρακάτω).
Σε 4 βασικές εκδόσειςΌσον αφορά στα επίπεδα εξοπλισμού, το ιαπωνικό μικρομεσαίο έρχεται με 4 πακέτα, το βασικό Live, τα μεσαία Active και Style και το πλούσιο Lounge που περιλαμβάνει τα πάντα. Φυσικά υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους, κυρίως στο κομμάτι της άνεσης και στο αισθητικό κομμάτι παρά σε αυτό της ασφάλειας, αφού από την βασική έκδοση το Auris έρχεται με 7 αερόσακους, και ESP, ενώ απο τη δεύτερη με το Toyota Safety Sense, δηλαδή το μπουκέτο ασφαλείας που περιλαμβάνει συστήματα όπως το αυτόματο φρενάρισμα και το Lane Departure Allert. Από την πλευρά μας, πάντως, θα επιλέγαμε είτε την έκδοση Active, είτε την Style μιας και διαθέτουν παραπάνω από τα βασικά. Η βασική Live έχει ελλείψεις, ενώ η υπερπλήρης Lounge είναι της λογική «όλα ή τίποτα».
Το μπλε λογότυπο της Toyota στο μπροστά και πίσω μέρος είναι χαρακτηριστικό αισθητικό στοιχείο των υβριδικών εκδόσεων.
Αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα πας αμεσως στο υβριδικο που ειναι οτι καλυτερο.
Επομενο και σαφως αρκετα δυνατο με χαρακτηριστικα καταναλωσης οχι υπερβολικης αυτο του 1.2 λιτρων.
Και στα δυο περνεις προικα ποιοτητα αξιοπιστια κορυφαια ασφαλεια και την εγγυηση toyota...αριστες περγαμηνες!!
Δεν μας είπατε και ποσό κοστίζουν οι μπαταρίες όταν θα χρειαστούν αλλαγή , το θεωρώ υπερβολή να έχει 1800κυβικα για φορτιστή αφού από επιδόσεις είναι πραγματικό φίδι, άσε που δεν λέτε ο το cvt του είναι θορυβώδες ... :)
Αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα πας αμεσως στο υβριδικο που ειναι οτι καλυτερο. Επομενο και σαφως αρκετα δυνατο με χαρακτηριστικα καταναλωσης οχι υπερβολικης αυτο του 1.2 λιτρων. Και στα δυο περνεις προικα ποιοτητα αξιοπιστια κορυφαια ασφαλεια και την εγγυηση toyota...αριστες περγαμηνες!!
Δεν μας είπατε και ποσό κοστίζουν οι μπαταρίες όταν θα χρειαστούν αλλαγή , το θεωρώ υπερβολή να έχει 1800κυβικα για φορτιστή αφού από επιδόσεις είναι πραγματικό φίδι, άσε που δεν λέτε ο το cvt του είναι θορυβώδες ... :)