
Δια στόματος του αρχηγού της, η Opel αναγνωρίζει ότι οι συνθήκες στέλνουν την αγορά προς τη βενζίνη. «Με την έμφαση στους βενζινοκινητήρες και αργότερα με τα ηλεκτρικά και το υδρογόνο, δε θα έχουμε πρόβλημα με τους στόχους του 2021 περί ρύπων».
Βενζινοκίνητος «φύλακας άγγελος»
9.476 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2017)
Ποια είναι τα επόμενα βήματα της Opel; Τι θα κάνει με τα μικρά diesel; Πόσο καλός «φύλακας άγγελος» είναι το OnStar; Μιλάμε με τον αρχηγό της Opel στην Ελλάδα κ. Γιάννη Πασσάδη και έχουμε τις απαντήσεις.
autotriti team
Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου φαίνεται να αλλάζει. Οι αλλαγές, όσο μακριά από την Ελλάδα κι αν λαμβάνουν χώρα, κάθε άλλο παρά απαρατήρητες περνούν από τις εταιρείες αυτοκινήτου στη «γειτονιά» μας. Αυτό έχει φανεί ξεκάθαρα από τις απευθείας επαφές που πραγματοποιεί και σας μεταφέρει το AutoΤρίτη, με τις κεφαλές των πιο δημοφιλών εισαγωγικών εταιρειών του κλάδου.
Αυτή την εβδομάδα, μετά την Toyota και τη Nissan, θέση απέναντι στα μικρόφωνα και τα καταγραφικά του περιοδικού μας καταλαμβάνει ο κ. Γιάννης Πασσάδης, το αφεντικό της Opel στην Ελλάδα, ο οποίος κλήθηκε να μας πει τι Opel θα οδηγούμε τα αμέσως επόμενα χρόνια αλλά και πώς βλέπει το μέλλον του diesel, καυσίμου στο οποίο η Opel διαπρέπει με τα τελευταίας γενιάς μηχανικά σύνολά της. Επίσης, τι περιμένει η εταιρεία από το ηλεκτρικό νέο Ampera και πόσο ρεαλιστικό στοίχημα αποτελεί η ηλεκτροκίνηση για την εταιρεία του και την ελληνική αγορά.
Ακόμα ποια είναι η «συνταγή» για την καλή πορεία της εταιρείας; Μπορεί το OnStar, ένας πολυτάλαντος «φύλακας άγγελος» για τον οδηγό, να αλλάξει τις συνήθειες μας πίσω από το τιμόνι; Ας δούμε τα πολλά και ενδιαφέροντα που ακούσαμε.
Α.Τ.: Κύριε Πασσάδη βλέπουμε ότι αρχίζει να στρίβει η αγορά και να απομακρύνεται από το diesel. Αυτό φαίνεται και στην Opel η οποία, ειδικά στα μικρά μοντέλα, ενώ ξεκίνησε πέρυσι από συντριπτικά ποσοστά υπέρ του diesel δείχνει ότι στράφηκε πλέον δυναμικά προς τη βενζίνη.
Γ.Π.: Ναι, στα μικρά αυτοκίνητα όπου η Opel είναι πολύ δυνατή βλέπουμε ότι η βενζινοκίνηση θα φτάσει μέχρι και το 80% στις πωλήσεις. Ήδη η Opel έχει πολύ καλή προσφορά με τους κινητήρες των 1,4 λίτρων και έτσι θα συνεχίσει. Αν υπάρξει μεταβολή αυτή θα είναι ακόμα περισσότερο υπέρ της βενζίνης. Αυτή είναι η τάση. Και το βλέπουμε και στο Astra και στο Mokka. Θα πάρει και εκεί πιο πολύ βάρος η βενζίνη. Ακόμα και όταν μιλάμε για εταιρικές πωλήσεις, καθώς οι εταιρείες leasing θα πρέπει να σκεφτούν τι θα τα κάνουν αυτά τα αυτοκίνητα μετά από 3, 4 και 5 χρόνια.
Α.Τ.: `Αρα το ντίζελ θα περάσει σε δεύτερο πλάνο;
Γ.Π.: Ναι έτσι το βλέπουμε. Και προπαντός τώρα, αν τα βάλεις όλα κάτω και ειδικά αφού η τιμή για να αγοράσεις ένα πετρελαιοκίνητο είναι πιο υψηλή, η βενζίνη είναι πιο συμφέρουσα.
Α.Τ.: Τι είδους Opel θα οδηγούμε λοιπόν στο άμεσο μέλλον;
Γ.Π.: Δε μπορούμε να μιλήσουμε με ακρίβεια για το μέλλον, αλλά βλέπουμε ότι θα είναι ακόμα πιο ισχυρή η παρουσία μας με βενζινοκινητήρες.
Α.Τ.: Περιμένουμε μια στροφή προς τα ηλεκτρικά;
Γ.Π.: Εμείς έχουμε ήδη έτοιμο το Ampera-e, το οποίο έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία, 500 χλμ. Για την Ελλάδα το πότε θα έρθει εξαρτάται από πολλούς παράγοντες οι οποίοι δεν έχουν σχέση μόνο με μας (σ.σ. εννοεί ότι χρειάζεται η κατάλληλη υποδομή για τη φόρτιση και πιθανώς και οι ανάλογες επιδοτήσεις).
Α.Τ.: Υπάρχει άλλη κατεύθυνση στην οποία κινείστε, όπως το υδρογόνο;
Γ.Π.: Τη General Motors την απασχολεί πολύ το υδρογόνο, όπου γίνεται και πολλή δουλειά. Δεν υπάρχει κάτι άμεσο αλλά το υδρογόνο δουλεύεται πάρα πολλά χρόνια από μας, τουλάχιστον μία 15ετία και στη Βόρεια Ευρώπη γίνονται προς το παρόν δοκιμές σχετικά με αυτό το καύσιμο. Το ζήτημα είναι η αποθήκευση του υδρογόνου και βέβαια η διανομή του, η υποδομή δηλαδή. Γι`αυτό και δεν έχει ακόμη εξαπλωθεί σαν καύσιμο.
Α.Τ.: Για τους πολύ σφικτούς στόχους περί ρύπων που θα ισχύσουν από το 2021, δε σκέφτεστε κάτι περαιτέρω; Το υβριδικό δεν το πιστεύει η GM;
Γ.Π.: Όχι, δεν το πιστεύει, διότι το υβριδικό συνήθως βασίζεται σε βενζινοκινητήρα, παλαιάς τεχνολογίας και βάζουν δίπλα του, την υβριδική μονάδα. Αλλά όταν λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας παλαιάς τεχνολογίας, παράγει CO2 που ξεπερνάει τα όρια. Το θέμα είναι λοιπόν πόσο χρόνο λειτουργεί. Εμείς στις μικρές κατηγορίες δίνουμε στήριξη στους βενζινοκινητήρες, οι οποίοι είναι ολοκαίνουριοι και με χαμηλά CO2. Με αυτούς τους κινητήρες βενζίνης και την έμφαση στα ηλεκτρικά και αργότερα στο υδρογόνο, οι στόχοι του 2021 θα πιαστούν από μας.
Α.Τ.: Έχει φτάσει το τέλος των MPV; Βλέπουμε ότι οι διάδοχοι των Meriva και Ζafira θα είναι επί της ουσίας crossover SUV.
Γ.Π.: Αυτός είναι ένας χώρος που θέλαμε πολύ να συμμετέχουμε, διότι το Zafira ήταν πρώτο στην κατηγορία του, στην Ευρώπη, όπως και το Meriva. Είμαστε πάρα πολύ αισιόδοξοι για το Crossland Χ και το Grandland Χ που θα είναι οι διάδοχοι τους, διότι είναι και σε κατηγορίες που αναπτύσσονται και στην Ελλάδα. Μαζί με το Mokka X νομίζω ότι θα έχουμε μια πολύ πλήρη γκάμα SUV και crossovers.
Α.Τ.: Mιλήστε μας λίγο για το OnStar, τι είναι τόσο σημαντικό γύρω από αυτό;
Γ.Π.: Είναι κάτι βασικό για την Opel, κάτι που ξεχωρίζει στο πλούσιο τεχνολογικό προφίλ των μοντέλων μας. Είναι ένα στοιχείο το οποίο το βρίσκεις μόνο σε premium εταιρείες. Πρόκειται για μια υπηρεσία η οποία δεν εξυπηρετεί μόνο σαν κλήση επείγουσας ανάγκης. Είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και έχεις άμεση επικοινωνία με κάποιον σύμβουλο ο οποίος σου μιλάει στη γλώσσα σου, στη γλώσσα που έχεις ορίσει εσύ. Μπορείς να του ζητήσεις να σου «κατεβάσει» διαδρομές στο σύστημα πλοήγησης χωρίς να ασχοληθείς με το GPS, μπορείς να του ζητήσεις να σου κλείσει ξενοδοχεία. Αλλά μπορεί να σου βρει και το κοντινότερο φαρμακείο αν χρειαστείς κάτι.
Είναι 100% υποστήριξη. Είναι σα να έχεις δίπλα σου έναν προσωπικό… μπάτλερ. Ένα φύλακα άγγελο. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό του αυτοκινήτου αν κλαπεί, να κάνει ένα διαγνωστικό τσεκάρισμα πριν ταξιδέψεις. Του μιλάς και σου απαντάει ένας κανονικός άνθρωπος, έχει σήμα παντού και μπορεί να χρησιμεύσει και ως wi-fi hot spot. Και όλα αυτά προσφέρονται για 5 χρόνια χωρίς χρέωση.
Α.Τ.: Σε ποια μοντέλα τοποθετείται το OnStar;
Γ.Π.: Το βρίσκετε ήδη σε Astra και Mokka X ενώ από Φεβρουάριο θα διατίθεται και με το Corsa.
Α.Τ.: Πείτε μας με 20 λέξεις, ποιο είναι το μυστικό της σταθερά καλής πορείας της Opel στην ελληνική αγορά;
Γ.Π.: Βασικά είναι τα τρία «Σίγμα»: Σταθερότητα, Συνέχεια και Συνέπεια. Σταθερότητα, συνέχεια και συνέπεια στην αγορά και στο δίκτυό μας, είναι το μυστικό μας.
Α.Τ.: Τι θα μας πείτε για να μας πείσετε να αγοράσουμε Opel;
Γ.Π.: Οδηγήστε το νέο Mokka X εφοδιασμένο με το «φύλακα άγγελο» OnStar!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αυτή την εβδομάδα, μετά την Toyota και τη Nissan, θέση απέναντι στα μικρόφωνα και τα καταγραφικά του περιοδικού μας καταλαμβάνει ο κ. Γιάννης Πασσάδης, το αφεντικό της Opel στην Ελλάδα, ο οποίος κλήθηκε να μας πει τι Opel θα οδηγούμε τα αμέσως επόμενα χρόνια αλλά και πώς βλέπει το μέλλον του diesel, καυσίμου στο οποίο η Opel διαπρέπει με τα τελευταίας γενιάς μηχανικά σύνολά της. Επίσης, τι περιμένει η εταιρεία από το ηλεκτρικό νέο Ampera και πόσο ρεαλιστικό στοίχημα αποτελεί η ηλεκτροκίνηση για την εταιρεία του και την ελληνική αγορά.
Ακόμα ποια είναι η «συνταγή» για την καλή πορεία της εταιρείας; Μπορεί το OnStar, ένας πολυτάλαντος «φύλακας άγγελος» για τον οδηγό, να αλλάξει τις συνήθειες μας πίσω από το τιμόνι; Ας δούμε τα πολλά και ενδιαφέροντα που ακούσαμε.
Α.Τ.: Κύριε Πασσάδη βλέπουμε ότι αρχίζει να στρίβει η αγορά και να απομακρύνεται από το diesel. Αυτό φαίνεται και στην Opel η οποία, ειδικά στα μικρά μοντέλα, ενώ ξεκίνησε πέρυσι από συντριπτικά ποσοστά υπέρ του diesel δείχνει ότι στράφηκε πλέον δυναμικά προς τη βενζίνη.
Γ.Π.: Ναι, στα μικρά αυτοκίνητα όπου η Opel είναι πολύ δυνατή βλέπουμε ότι η βενζινοκίνηση θα φτάσει μέχρι και το 80% στις πωλήσεις. Ήδη η Opel έχει πολύ καλή προσφορά με τους κινητήρες των 1,4 λίτρων και έτσι θα συνεχίσει. Αν υπάρξει μεταβολή αυτή θα είναι ακόμα περισσότερο υπέρ της βενζίνης. Αυτή είναι η τάση. Και το βλέπουμε και στο Astra και στο Mokka. Θα πάρει και εκεί πιο πολύ βάρος η βενζίνη. Ακόμα και όταν μιλάμε για εταιρικές πωλήσεις, καθώς οι εταιρείες leasing θα πρέπει να σκεφτούν τι θα τα κάνουν αυτά τα αυτοκίνητα μετά από 3, 4 και 5 χρόνια.
Α.Τ.: `Αρα το ντίζελ θα περάσει σε δεύτερο πλάνο;
Γ.Π.: Ναι έτσι το βλέπουμε. Και προπαντός τώρα, αν τα βάλεις όλα κάτω και ειδικά αφού η τιμή για να αγοράσεις ένα πετρελαιοκίνητο είναι πιο υψηλή, η βενζίνη είναι πιο συμφέρουσα.
Α.Τ.: Τι είδους Opel θα οδηγούμε λοιπόν στο άμεσο μέλλον;
Γ.Π.: Δε μπορούμε να μιλήσουμε με ακρίβεια για το μέλλον, αλλά βλέπουμε ότι θα είναι ακόμα πιο ισχυρή η παρουσία μας με βενζινοκινητήρες.
Α.Τ.: Περιμένουμε μια στροφή προς τα ηλεκτρικά;
Γ.Π.: Εμείς έχουμε ήδη έτοιμο το Ampera-e, το οποίο έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία, 500 χλμ. Για την Ελλάδα το πότε θα έρθει εξαρτάται από πολλούς παράγοντες οι οποίοι δεν έχουν σχέση μόνο με μας (σ.σ. εννοεί ότι χρειάζεται η κατάλληλη υποδομή για τη φόρτιση και πιθανώς και οι ανάλογες επιδοτήσεις).
Α.Τ.: Υπάρχει άλλη κατεύθυνση στην οποία κινείστε, όπως το υδρογόνο;
Γ.Π.: Τη General Motors την απασχολεί πολύ το υδρογόνο, όπου γίνεται και πολλή δουλειά. Δεν υπάρχει κάτι άμεσο αλλά το υδρογόνο δουλεύεται πάρα πολλά χρόνια από μας, τουλάχιστον μία 15ετία και στη Βόρεια Ευρώπη γίνονται προς το παρόν δοκιμές σχετικά με αυτό το καύσιμο. Το ζήτημα είναι η αποθήκευση του υδρογόνου και βέβαια η διανομή του, η υποδομή δηλαδή. Γι`αυτό και δεν έχει ακόμη εξαπλωθεί σαν καύσιμο.
Α.Τ.: Για τους πολύ σφικτούς στόχους περί ρύπων που θα ισχύσουν από το 2021, δε σκέφτεστε κάτι περαιτέρω; Το υβριδικό δεν το πιστεύει η GM;
Γ.Π.: Όχι, δεν το πιστεύει, διότι το υβριδικό συνήθως βασίζεται σε βενζινοκινητήρα, παλαιάς τεχνολογίας και βάζουν δίπλα του, την υβριδική μονάδα. Αλλά όταν λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας παλαιάς τεχνολογίας, παράγει CO2 που ξεπερνάει τα όρια. Το θέμα είναι λοιπόν πόσο χρόνο λειτουργεί. Εμείς στις μικρές κατηγορίες δίνουμε στήριξη στους βενζινοκινητήρες, οι οποίοι είναι ολοκαίνουριοι και με χαμηλά CO2. Με αυτούς τους κινητήρες βενζίνης και την έμφαση στα ηλεκτρικά και αργότερα στο υδρογόνο, οι στόχοι του 2021 θα πιαστούν από μας.
Α.Τ.: Έχει φτάσει το τέλος των MPV; Βλέπουμε ότι οι διάδοχοι των Meriva και Ζafira θα είναι επί της ουσίας crossover SUV.
Γ.Π.: Αυτός είναι ένας χώρος που θέλαμε πολύ να συμμετέχουμε, διότι το Zafira ήταν πρώτο στην κατηγορία του, στην Ευρώπη, όπως και το Meriva. Είμαστε πάρα πολύ αισιόδοξοι για το Crossland Χ και το Grandland Χ που θα είναι οι διάδοχοι τους, διότι είναι και σε κατηγορίες που αναπτύσσονται και στην Ελλάδα. Μαζί με το Mokka X νομίζω ότι θα έχουμε μια πολύ πλήρη γκάμα SUV και crossovers.
Α.Τ.: Mιλήστε μας λίγο για το OnStar, τι είναι τόσο σημαντικό γύρω από αυτό;
Γ.Π.: Είναι κάτι βασικό για την Opel, κάτι που ξεχωρίζει στο πλούσιο τεχνολογικό προφίλ των μοντέλων μας. Είναι ένα στοιχείο το οποίο το βρίσκεις μόνο σε premium εταιρείες. Πρόκειται για μια υπηρεσία η οποία δεν εξυπηρετεί μόνο σαν κλήση επείγουσας ανάγκης. Είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και έχεις άμεση επικοινωνία με κάποιον σύμβουλο ο οποίος σου μιλάει στη γλώσσα σου, στη γλώσσα που έχεις ορίσει εσύ. Μπορείς να του ζητήσεις να σου «κατεβάσει» διαδρομές στο σύστημα πλοήγησης χωρίς να ασχοληθείς με το GPS, μπορείς να του ζητήσεις να σου κλείσει ξενοδοχεία. Αλλά μπορεί να σου βρει και το κοντινότερο φαρμακείο αν χρειαστείς κάτι.
Είναι 100% υποστήριξη. Είναι σα να έχεις δίπλα σου έναν προσωπικό… μπάτλερ. Ένα φύλακα άγγελο. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό του αυτοκινήτου αν κλαπεί, να κάνει ένα διαγνωστικό τσεκάρισμα πριν ταξιδέψεις. Του μιλάς και σου απαντάει ένας κανονικός άνθρωπος, έχει σήμα παντού και μπορεί να χρησιμεύσει και ως wi-fi hot spot. Και όλα αυτά προσφέρονται για 5 χρόνια χωρίς χρέωση.
Α.Τ.: Σε ποια μοντέλα τοποθετείται το OnStar;
Γ.Π.: Το βρίσκετε ήδη σε Astra και Mokka X ενώ από Φεβρουάριο θα διατίθεται και με το Corsa.
Α.Τ.: Πείτε μας με 20 λέξεις, ποιο είναι το μυστικό της σταθερά καλής πορείας της Opel στην ελληνική αγορά;
Γ.Π.: Βασικά είναι τα τρία «Σίγμα»: Σταθερότητα, Συνέχεια και Συνέπεια. Σταθερότητα, συνέχεια και συνέπεια στην αγορά και στο δίκτυό μας, είναι το μυστικό μας.
Α.Τ.: Τι θα μας πείτε για να μας πείσετε να αγοράσουμε Opel;
Γ.Π.: Οδηγήστε το νέο Mokka X εφοδιασμένο με το «φύλακα άγγελο» OnStar!
Όσο και να προσπαθεί το autotriti να πείσει για τα οφέλη της βενζίνης τα δεδομένα λένε το αντίθετο, σήμερα ο βασιλιάς είναι το πετρέλαιο και θα παραμείνει έως ότου η βενζίνη να έχει τουλάχιστον την ίδια κατανάλωση,
Απαντηση προς το Autotriti.Ο κυριος Πασσαδης εκανε μια λανθασμενη διαγνωση για την επιλογη των Ελληνων και θα σας πω το γιατι,αν συγκρινουμε το opel mokka με τους κινητηρες βενζινης και πετρελαιου εχουν διαφορα καταναλωσης στα 5 λιτρα ,οπως η εκδοση οπελ κορσα 1.4 ατμοσφαιρικη αυτοματου κιβωτιου με το χειροκινητο 5 σχεσεων πετρελαιου στα 4 λιτρα παλι,για να εχει ανταγωνισμο η βενζινη θα πρεπει να ξαναπαει στο 1.20 η στο 1.30 και η τιμη της να απεχει απο την πετρελαιοκινητη κατα 4000 εως φθηνοτερη,και μια αλλη αποψη δικη μου ειναι το ντιζελ και euro 7 να βγει θα καλυπτει ανετα τις νορμες ρυπων.
Απάντηση: Ειναι απλό να χρησιμοποιήσεις εσύ ή όποιος άλλος θέλει το calculator που συγκρίνει αν συμφέρει diesel ή βενζίνη (ειναι δίπλα στο λογότυπο του autoτρίτη, στην κορυφή της σελίδας του site) για να δείς οτι δεν ισχύουν όσα λές.
Kαντε οση προπαγανδα θελετε δυστυχως για εσας οσους ξερω και σκοπευουν να παρουν αμαξι ολοι κοιτανε για πετρελαιο.Αμα παει η βενζινη 1ε και το πετρελαιο 2 το κουβεντιαζουμε.Μεχρι τοτε λεεμεε!
Απάντηση: Στα μικρα αυτοκίνητα ενα χρόνο πρίν, οι αγορές απο ιδιώτες ήταν 67% diesel. Στα τέλη της χρονιάς το diesel ειχε πέσει στο 30%.αυτά ήταν τα νούμερα και στις πωλήσεις του Opel Corsa.
Το υδρογόνο είναι το μέλλον; μουχαχαχαχχχ το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Προφανέστατα ο κύριος Πρόεδρος δεν έχει ιδέα του τι ισχύει στην Ελλάδα, όπως επίσης και το ότι οι εξελίξεις έχουν ήδη ξεπεράσει το υδρογόνο. Η μισή συνέντευξη είναι άκυρη και η υπόλοιπη μισή είναι λανθασμένη. Ο κύριος μιλούσε σαν κάποιος που μένει στο εξωτερικό όπου η βενζίνη και το ντίζελ έχουν την ίδια τιμή. Η αλήθεια είναι ότι το παρόν είναι ντίζελ (μειώνεται σταδιακά η αύξησή του) και το μέλλον είναι το ηλεκτρικό (όχι υβριδικό).
Επειδή τυγχάνει να έχω 2 corsa της ίδιας ακριβώς γενιάς 7/2016 ένα με τον κλασικό 1,3cdti με αυτόματο 5 σχέσεων και ένα χειροκίνητο 1,4 ατμοσφαιρικό έχω να πω ότι η διαφορά στην κατανάλωση είναι σχεδόν 40% (5 έναντι 7). Αυτό σε συνδυασμό με την αυξημένη τιμή της βενζίνης (περίπου 25% ύστερα από τις τελευταίες ανατιμήσεις) καθιστούν την κατανάλωση του βενζινοκίνητου σχεδόν 75% πιο ακριβή. Συνεπώς ένα αυτοκίνητο που κάνει 15.000km/έτος και καίει περίπου 1600€ βενζίνη ή 900€ πετρέλαιο. Συνεπώς τα 1500-2000€ στην αξία αγοράς θα αποσβεσθούν σε 2-3 χρόνια και από κει και πέρα το κέρδος από την κατανάλωση αλλά και από την μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης του diesel πάει κατευθείαν στην τσέπη του ιδιοκτήτη. Όταν η τιμή την βενζίνης εξισωθεί με του πετρελαίου, όπως είναι στην υπόλοιπη Ευρώπη τότε θα πρέπει κανείς να κάνει 30-40.000km/ έτος για να έχει νόημα το diesel. (Εγώ πάντως τα κάνω όποτε μέχρι το 2021+) είμαι καλυμμένος. Πιθανότατα δε να έχω πάρει άλλο αμάξι μέχρι τότε...
Το Opel Astra διατιθεται στην Ελλαδα σε 3 εκδοσεις ντιζελ (1.6 110-136-160ps) αλλα σε μονο μια(!) βενζινης (1.0 105ps)! Στην υπολοιπη ευρωπη διατιθονται αλλες 3 εκδοσεις βενζινης (1.4 125-150ps,1.6 200ps) που δεν ερχονται στην Ελλαδα! Εγω ειμαι κατα του ντιζελ,αλλα απο τη στιγμη που γραψατε τοσα αρθρα για το τελος των ντιζελ,δε θα επρεπε να ρωτησετε τον προεδρο γιατι στη χωρα μας το Astra ουσιαστικα διατιθεται μονο με ντιζελ κινητηρες;;;
Απάντηση: Στο άμεσο μέλλον όπως μας αποκάλυψε στη συνέντευξη ο κ. Πασσάδης θα γίνει πιο ισχυρή η παρουσία της Opel με βενζινοκινητήρες. Επιπλέον στην πρώτη του απάντηση αναφέρει χαρακτηριστικά πως στο Astra και το Mokka θα πάρει πιο πολύ βάρος η βενζίνη.
@druidlor οι τιμές αγοράς που αναφέρεις είναι μάλλον λανθασμένες. Με την υπάρχουσα τιμολογιακή πολιτική τουλάχιστον, η διαφορά σε ίδιες εκδόσεις fiesta με τους κινητήρες που ανέφερες είναι περίπου 1000€-1200€. Αν εσύ έτυχες σε μια προσφορά και είδες τόσο μεγάλη διαφορά τότε καλώς έπραξες γιατί γενικά ο ecoboost είναι πολύ καλός κινητήρας, σε διαφορετική περίπτωση (και με τα "κλασσικά" δεδομένα από θέμα κατανάλωσης καλύτερα να είχες πάρει τον diesel.
Αγόρασα πριν 1,5 χρόνο το Fiesta Ecoboost 100 hp 12.500 ευρω. Το αντίστοιχο diesel 95 hp είχε τελική τιμή 15.400. Το autotriti έδινε μέση τιμή κατανάλωσης 5,9 και 4,8 αντίστοιχα. Προσωπικά και κινούμενος 6 μέρες την εβδομάδα παγκράτι - γλυφάδα (περίπου 240km) και μερικές διαδρομές περιαστικά (περίπου 100km) με νορμάλ οδήγηση έχω μέση κατάναλωση 5,5-5,9 το χειμώνα και 5,3-5,6 το καλοκαίρι. Για περίπου 17.500 χλμ το χρόνο χρειάζομαι με τις τωρινές τιμές (1,545 βενζίνη) 1507 ευρώ.Με το αντίστοιχο ντίζελ (1,280) θα ήθελα 1075 ευρώ. Κάνοντας τις πράξεις θα χρειαζόμουν 6,7 χρόνια για απόσβεση αν το φορολογικό καθεστώς (φτηνότερο το ντίζελ) και οι ευρωπαϊκες περιβαλλοντικές πολιτικές παραμείνουν ως έχουν (όλα δείχνουν ότι θα αλλάξουν δυσμενώς προς το ντίζελ). Ο καιρός θα δείξει αν έπραξα ορθώς.
Νίκο αγόρασα το αυτοκίνητο αρχές φθινοπώρου του 2015 (πριν περίπου 1,5 χρόνο) από την Βελμάρ στα Γλυκά Νερά. Όντως πέτυχα προσφορά. Οι τότε τιμές ήταν όπως τις έγραψα.