Ποιά είναι τα δημοφιλή μοντέλα στην Ελλάδα ανά κατηγορία και ποιά στην υπόλοιπη Ευρώπη; Τι αρέσει σε εμάς και τι στους άλλους Ευρωπαίους; Που συμφωνούμε και που όχι και γιατί;
Πόσο «ειδική» είναι η αγορά της Ελλάδας; Κάθε τόσο εμφανίζεται αυτή η λέξη, «ιδιαίτερη» που περιγράφει την ελληνική αγορά. Ισχύει τελικά αυτή η ιδιαιτερότητα; Ας δούμε τι πουλάει εδώ και τι εκεί ανά κατηγορία.
Μίνι
Ελλάδα: Fiat Panda
Ευρώπη: Fiat 500
Εμφανώς η Fiat έχει την κατηγορία στο τσεπάκι της. Στην Ελλάδα το 500 κάνει το ένα τέταρτο των πωλήσεων του Panda, με το τελευταίο να προτιμάται λόγω της αυξημένης χρηστικότητάς του. Τα premium στοιχεία αλλά και η τιμή του 500 μπορεί να μην πτοούν τους Ευρωπαίους, κάνουν όμως αίσθηση στους Έλληνες. Και φυσικά το Panda κάνει και εταιρικές πωλήσεις στην Ελλάδα.
Μικρά
Ελλάδα: Toyota Yaris
Ευρώπη: Renault Clio
Η αγάπη της ελληνικής αγοράς για την Toyota δεν είναι νέα. Το Yaris σε όλες του τις γενιές έχει υπάρξει σημείο αναφοράς και κρατάει την αξία μεταπώλησης ψηλά. Έχει την καλύτερη φήμη αξιοπιστίας και εξυπηρέτησης μετά την αγορά και είναι η πρώτη σκέψη για αγορά μικρού, αν και ο ανταγωνισμός το κυνηγάει από κοντά. Για την Ευρώπη πάλι, η σχεδίαση και οι διαστάσεις του Clio το κάνουν ιδανικό δεύτερο αυτοκίνητο, ενώ κάνει σημαντικές πωλήσεις και ως εταιρικό.
Μικρομεσαία
Ελλάδα: Opel Astra
Ευρώπη: VW Golf
Η Opel έχει παραδοσιακά δυνατή παρουσία στην Ελλάδα και το Astra κερδίζει με απόσταση τη μάχη στα μικρομεσαία μέχρι τώρα το 2018, έχοντας 1/3 περισσότερες πωλήσεις από το Golf στην Ελλάδα, όπου βρίσκεται μόλις στην 5η θέση πίσω από Tipo, A-Class και Auris. Στην Ευρώπη πάντως το προτιμούν, παρότι πιο τσιμπημένο σε τιμή από το Astra, αφού έχει τον τίτλο του “καλό σε όλα” κι ας μην ξεχωρίζει κάπου.
Μεσαία
Ελλάδα: Skoda Octavia
Ευρώπη: VW Passat
Με τη μεσαία κατηγορία να συρρικνώνεται παντού, στην Ελλάδα ουσιαστικά μόνο ένα μοντέλο πουλάει, η Octavia, με νούμερα ίσα με όλον τον άλλον ανταγωνισμό αθροισμένο. Τιμή, μέγεθος, αξιοπιστία, εκδόσεις είναι τα σημαντικά στοιχεία που κάνουν την Octavia best seller. Στην υπόλοιπη Ευρώπη, το Passat, το αδελφό μοντέλο της Octavia από τη VW, έχει τα σκήπτρα, και πάλι χάρη κυρίως στις εταιρικές πωλήσεις και το λήζινγκ όπου η VW είναι ιδιαίτερα επιθετική τιμολογιακά.
Εσείς που βρίσκεστε; Είστε Έλληνας ή Ευρωπαίος στα γούστα σας; Ποιο μοντέλο από αυτά θα αγοράζατε και ποιό θα πιστεύατε ότι είναι πιο πάνω στις προτιμήσεις σας;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΚΑΜΊΑ ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΌΣΟ ΑΦΟΡΆ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΜΟΝΤΈΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΣΕ ΕΛΛΆΔΑ/ΕΥΡΏΠΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌΣ ΠΑΡΆΓΟΝΤΑΣ:ΤΌΣΟ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΑΓΟΡΆΣ,ΌΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ,ΤΈΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑΣ/ΚΌΣΤΟΣ ΑΣΦΆΛΕΙΑΣ Κ.Τ.!
Σκοντάκια Θανάση για πωλήσεις μεσαίων υποτίθεται μιλαμε, που κολλάει το rapid που είναι μικρομεσαίο. Οι ταξιτζήδες δεν αγοράζουν ακριβές εκδόσεις όποτε άκυρο το σχόλιο σου για octavia στα 25.000. Και το leon που κολλαει?Και όσο και αν σου φαίνεται παράξενο η octavia πουλάει μόνο στους ταξιτζήδες γιατι είναι φτηνή και έχει πέμπτη πορτα για τις αποσκευές των αεροδρομίων. Το rapid είναι εφεύρεση των τελευταίων ετών για ακόμα πιο φτηνό ταξί.Στην Αθήνα οποίο ταξί και να κοιτάξεις πλέον είναι skoda.
Να απαντησω σε καποια σχολια. Φιλε Γιωργο μαλλον μια OCTAVIA 1.6 σε εκδοση style στα 25000 σου φαινεται φτηνη οταν το SEAT LEON STYLE 1.6 εχει 18100 μαλλον ειναι μπρουκληδες οι ταξιτζηδες και μαλλον τα RAPID τα βλεπεις για OCTAVIES. 2ον ΦΙΛΕ ΠΑΝΟ την καροτσα MQB που χρησιμοποιει ο ομιλος εχει και το PASSAT απλα την εχει επιμικηνει οπως και της OCTAVIA σε σχεση με το GOLF.
Η octavia πουλάει εδώ λόγω ταξιτζήδων, ως φτηνό ταξί με πέμπτη πόρτα.
Το Skoda Octavia πατάει στο πάτωμα του Golf και σίγουρα όχι σ αυτό του Passat! Πως, λοιπόν το χαρακτηρίζετε μεσαίο;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΚΑΜΊΑ ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΌΣΟ ΑΦΟΡΆ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΜΟΝΤΈΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΣΕ ΕΛΛΆΔΑ/ΕΥΡΏΠΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌΣ ΠΑΡΆΓΟΝΤΑΣ:ΤΌΣΟ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΑΓΟΡΆΣ,ΌΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ,ΤΈΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑΣ/ΚΌΣΤΟΣ ΑΣΦΆΛΕΙΑΣ Κ.Τ.!
Σκοντάκια Θανάση για πωλήσεις μεσαίων υποτίθεται μιλαμε, που κολλάει το rapid που είναι μικρομεσαίο. Οι ταξιτζήδες δεν αγοράζουν ακριβές εκδόσεις όποτε άκυρο το σχόλιο σου για octavia στα 25.000. Και το leon που κολλαει?Και όσο και αν σου φαίνεται παράξενο η octavia πουλάει μόνο στους ταξιτζήδες γιατι είναι φτηνή και έχει πέμπτη πορτα για τις αποσκευές των αεροδρομίων. Το rapid είναι εφεύρεση των τελευταίων ετών για ακόμα πιο φτηνό ταξί.Στην Αθήνα οποίο ταξί και να κοιτάξεις πλέον είναι skoda.
Αστρα με 150hp 1.400 και πλουσιο εξοπλησμο , με 18000 δεν βρισκεις
Να απαντησω σε καποια σχολια. Φιλε Γιωργο μαλλον μια OCTAVIA 1.6 σε εκδοση style στα 25000 σου φαινεται φτηνη οταν το SEAT LEON STYLE 1.6 εχει 18100 μαλλον ειναι μπρουκληδες οι ταξιτζηδες και μαλλον τα RAPID τα βλεπεις για OCTAVIES. 2ον ΦΙΛΕ ΠΑΝΟ την καροτσα MQB που χρησιμοποιει ο ομιλος εχει και το PASSAT απλα την εχει επιμικηνει οπως και της OCTAVIA σε σχεση με το GOLF.