6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C3 με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 110 ίππων. Τι κατανάλωση έχει, πως τα καταφέρνει στο δρόμο και πόσο κοστίζει;
Δοκιμή: Νέο Citroen C3
41.001 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2017)
Με στυλ και μπρίο! Αν στο ξεχωριστό στυλ και τα λοιπά πλεονεκτήματα του νέου Citroen C3 προστεθεί το μπρίο των 110 ίππων της έκδοσης 1,2 PureTech και η λογική τιμή, τότε μιλάμε για ένα άκρως δελεαστικό πακέτο.
Η κορυφαία έκδοση του Citroen C3 συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 1,2 PureTech με 110 άλογα
- 0-100 σε 9,9 δλ
- Καίει 5,9 λτ./100 χλμ
- Από 14.605 ευρώ
+ Εμφάνιση μέσα-έξω, λειτουργία κινητήρα-επιδόσεις, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, ευκολία χρήσης, χώρος αποσκευών
- Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, απουσία 6ης σχέσης, εργονομικές ατέλειες
Tο ολοκαίνουργιο, 3ης γενιάς, Citroen C3 στοχεύει ψηλά, βασισμένο στον trendy χαρακτήρα, στην υψηλή τεχνολογία, στην ασφάλεια και στην πρακτικότητα, που προσφέρει. Η κορυφαία από πλευράς ιπποδύναμης έκδοση 1,2 PureTech με τα 110 άλογα σκοπεύει σε όλα τα παραπάνω να βάλει και το αλατοπίπερο των επιδόσεων. Η τιμή εκκίνησης στην έκδοση Feel είναι 14.605 ευρώ με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει ουσιαστικά τα πάντα εκτός από ζάντες ελαφρού κράματος. Με 1.270 ευρώ επιπλέον η έκδοση Shine χαρακτηρίζεται από την απόλυτη εξοπλιστική πληρότητα, ειδικά σε gadget, αφού μεταξύ άλλων προσφέρει στάνταρ αυτοματισμούς, σύστημα πλοήγησης και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.
Της εξατομίκευσης το… κάγκελο
Η Citroen προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης για να γίνει το κάθε C3 όσο ξεχωριστό θέλει ο ενδιαφερόμενος, κάτι που δεν συναντάται συχνά στην κατηγορία. Συγκεκριμένα, το νέο C3 προσφέρεται με 36 χρωματικούς συνδυασμούς (9 χρώματα αμαξώματος και 3 για την οροφή) και αν στους συνδυασμούς αυτούς μπουν οι ζάντες, οι χρωματισμοί του εσωτερικού κτλ, τότε μιλάμε για την αποθέωση του customization. Όπως και να έχει, κυρίαρχα στοιχεία της εμφάνισης του C είναι τα στενά LED φώτα ημέρας και τα εμπρός/πίσω φώτα, καθώς και τα προαιρετικά προστατευτικά, αλά C4 Cactus, Airbumps.
Ένα μεγάλο μπράβο στη CITROEN γιατί έφτιαξε ένα πολύ όμορφο, ποιοτικό και σύγχρονο αυτοκίνητο το οποίο μαζί με το νέο MICRA νομίζω πως είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Το βρίσκω αδιάφορο έως άσχημο. Κουτί στρογγυλεμένο. Όσο για την ποιότητα διατηρώ επιφυλάξεις...
Δεν το εχω κάνει test drive, στατικό σε έκθεση παρατήρησα τα εξεις: Στα θετικά, το εξαιρετικό design, ο πλούσιος εξοπλισμός και τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα. Η λίστα των αρνητικών είναι λίγο μεγαλύτερη...1)κατασκευαστικες ατέλειες(πχ εκεί που διπλώνουν υφάσματα στα καθίσματα ζαρώματα).2) πίσω από του οδηγού(εγώ 1.82) άνδρας αντιστοίχων διαστάσεων δεν κάθεται(πχ στο IGNIS κάθεται).3) Επιεικώς απαράδεκτος επιλογέας ταχυτήτων, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ....ΕΛΕΟΣ...ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ 2017???!!??!?