Στο δρόμο: Ανετο το C3, πιο ενδιαφέρον το Polo σε αυτή την έκδοση
54.783 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2019)
Οι ισχυροί κινητήρες των 3 μοντέλων είναι σε θέση να τα κινήσουν εύκολα και σε εκτός πόλης διαδρομές χωρίς να ξεχνούν τον αστικό τους προσανατολισμό και αυτό είναι άλλο ένα κοινό χαρακτηριστικό τους. Οδηγικά λοιπόν, το C3 είναι το πιο άνετο και διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές επηρεάζει λίγο την αίσθηση όχι όμως και την συμπεριφορά του, παραμένοντας ουδέτερο αλλά και ευχάριστο γενικότερα. Το πρώτο πράγμα που εκτιμά κανείς στο i20 με τον 1,0 T-GDI κινητήρα είναι η ευκολία χρήσης, η ευελιξία (10,2 μ. κύκλος στροφής) και η σωστή λειτουργία της ανάρτησης, που απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου και εξασφαλίζει μία ανώτερη ποιότητα κύλισης.
Όλα αυτά συν την προθυμία του κινητήρα από χαμηλά είναι στοιχεία, που θα εκτιμηθούν δεόντως σε συνθήκες κίνησης στην πόλη, ενώ εκτός, επιδεικνύει σταθερότητα και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης υπό πίεση, χάνει ωστόσο στο κομμάτι της αίσθησης απέναντι στα άλλα δύο. Το Polo από την άλλη χωρίς να έχει την πιο μαλακή ανάρτηση, εξασφαλίζει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του και προσφέρει συγκριτικά τα καλύτερα επίπεδα ποιότητας κύλισης, ενώ διακρίνεται για τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα και την πλούσια οδηγική αίσθηση που προσφέρει.
ι20... -