ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Το C3 Aircross είναι ξεκάθαρα εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή του ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

32.837 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2021)

Κινητήρας: Ο ισχυρότερος PureTech της Citroen κάνει τη διαφορά

Χωρίς να χάνει ποτέ το στόχο της άνεσης και παρά το υψηλό κέντρο βάρους, το T-Cross δείχνει υψηλού επιπέδου αποτελεσματικότητα σε όλες τις συνθήκες.

Χωρίς να χάνει ποτέ το στόχο της άνεσης και παρά το υψηλό κέντρο βάρους, το T-Cross δείχνει υψηλού επιπέδου αποτελεσματικότητα σε όλες τις συνθήκες.

Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τούρμπο τρικύλινδρα σύνολα βενζίνης, ωστόσο αυτός του C3 Aircross έχει και μεγαλύτερη χωρητικότητα, είναι και πιο ισχυρός. Ο λόγος για τον 1.198 κ.εκ. PureTech που αποδίδει 110 ίππους με 205 Nm ροπής και συνεργάζεται με 6άρι κιβώτιο, έναντι των  95 ίππων και 175 Nm ροπής του 999 κ.εκ. TSI του T-Cross, ο οποίος στέλνει την ισχύ στους τροχούς μέσω κιβωτίου 5 σχέσεων. Αναπόφευκτα οι επιδόσεις του γαλλικού μοντέλου είναι εμφανώς καλύτερες, ενώ καλύτερα είναι και τα επιμέρους χαρακτηριστικά, όντας ο PureTech πιο ζωντανός από χαμηλά και πιο πολιτισμένος. Τέλος, παρόμοια είναι η κατανάλωση των δυο συνόλων με 6,6 λτ./100 χλμ. για το C3 Aircross και 6,8 λτ. αντίστοιχα για το T-Cross.


Οι επιδόσεις του C3 Aircross είναι εμφανώς καλύτερες, όπως και τα επιμέρους χαρακτηριστικά, αφού ο 1,2 PureTech είναι πιο ζωντανός από χαμηλά και πολιτισμένος.

Οι επιδόσεις του C3 Aircross είναι εμφανώς καλύτερες, όπως και τα επιμέρους χαρακτηριστικά, αφού ο 1,2 PureTech είναι πιο ζωντανός από χαμηλά και πολιτισμένος.

Οδική συμπεριφορά: Πιο άνετο το C3 Aircross, πιο δυναμικό το T-Cross
Περνώντας στο οδηγικό κομμάτι, το C3 Aircross είναι ξεκάθαρα εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή του ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες. Είναι αρκετά ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη, με ελαφρύ -πλην ακριβές- τιμόνι και έχει καλή περιφερειακή ορατότητα, ωστόσο δεν θα λέγαμε πως μπορεί να ανταποκριθεί ευχάριστα σε γρήγορους ρυθμούς, λόγω των αυξημένων κλίσεων, οι οποίες ωστόσο δεν επηρεάζουν την ουδετερότητά του.

Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI στην εκδοχή των 95 ίππων, δεν υπόσχεται να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, όμως κινεί ικανοποιητικά και οικονομικά το SUV της Volkswagen.

Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI στην εκδοχή των 95 ίππων, δεν υπόσχεται να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, όμως κινεί ικανοποιητικά και οικονομικά το SUV της Volkswagen.


Βεβαίως κα το T-Cross δίνει περισσότερο βάρος στην άνεση παρά στη σπορτίφ οδηγική του εικόνα, όντας ένα ευέλικτο και εύκολο αυτοκίνητο μέσα στην πόλη που εξουδετερώνει αποτελεσματικά λακκούβες και ανωμαλίες. Ωστόσο, σε ένα επαρχιακό δίκτυο θα μπορέσει να αναδείξει πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, κυρίως λόγω της πιο σφιχτής ανάρτησης και της καλύτερης αίσθησης από το σύστημα διεύθυνσης.
 
Η γνώμη μας
To Citroen C3 Aircross θα σου δώσει περισσότερη άνεση απΆ όση ζητάς και αρκετά στοιχεία πρακτικότητας, ενώ παράλληλα σε αυτές τις εκδόσεις διαθέτει και έναν πιο αποτελεσματικό κινητήρα. Από την άλλη, το VW T-Cross είναι πιο μικρό και ευέλικτο, έχει SUVοειδή σχεδίαση, διαθέτει εξαιρετικούς χώρους και θα σε ευχαριστήσει περισσότερο σε μια ορεινή διαδρομή.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL