Το υδρογονοκίνητο πρωτότυπο Corolla Cross Hydrogen της Toyota, είναι το τελευταίο μοντέλο που δοκιμάζει η ιαπωνική μάρκα ως μια άλλη πιθανή εναλλακτική διαδρομή για μηδενικές εκπομπές ρύπων!
Δεν είναι κρυφό πως η Toyota δίνει μεγάλη εμφάνιση στο συστήματα κίνησης με βάση το υδρογόνο. Όπως άλλωστε έχει ανακοινώσει η ιαπωνική φίρμα εκτός από το σύστημα κυψέλων καυσίμου, δοκιμάζει και ένα παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης που αντί για βενζίνη «καίει» υδρογόνο. Αρχικά αυτό το μοτέρ εξόπλισε μία GR Corolla και στη συνέχεια πέρασε και σε ένα GR Yaris. Πλέον το ίδιο ίσχυσε και για το Corolla Cross με την μάρκα να δημιουργεί το Corolla Cross H2 Concept.
Όπως αναφέρει η φίρμα το πρωτότυπο Corolla Cross H2 Concept λαμβάνει τις δεξαμενές του υδρογόνου από το Mirai και τον ίδιο 3-κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρων κινητήρα που βρίσκουμε και στο υπάρχον GR Yaris των 261 ίππων, αλλά με τροποποιημένο σύστημα τροφοδοσίας και έγχυσης καυσίμου, για χρήση υδρογόνου ως καύσιμο.
Ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές στην Ιαπωνία
Πληροφορίες αναφορικά με την απόδοση του κινητήριου συνόλου δεν δόθηκαν στο φως της δημοσιότητας, αλλά η Toyota υπογράμμισε ότι επί του παρόντος πραγματοποιείται αξιολόγηση στον πραγματικό κόσμο παράλληλα με τη συνεχιζόμενη ψηφιακή ανάπτυξη, με το όχημα να ξεκινά σύντομα τις χειμερινές δοκιμές στη βόρεια Ιαπωνία.
Το υδρογόνο έχει ταχύτερο ρυθμό καύσης από τη βενζίνη, με αποτέλεσμα την καλή απόκριση σε συνδυασμό με μία εξαιρετική περιβαλλοντική απόδοση. Πέραν του ότι είναι εξαιρετικά καθαρή η καύση του υδρογόνου, έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι προσδίδει απόλαυση στην οδηγική εμπειρία θυμίζοντας σε ήχο και αίσθηση τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τέλος η Toyota υπογραμμίζει πως βρίσκεται περίπου στο 40% στην πορεία προς την εμπορευματοποίηση προϊόντων όπως το Corolla Cross H2 Concept, καθώς δεν είναι ακόμα δυνατό να επιβεβαιώσει ότι η τεχνολογία αυτή θα ωριμάσει για τα αυτοκίνητα δρόμου.
Συνεχίζει την έρευνα στο υδρογόνο η Toyota!
- Μετά από τα GR Yaris, GR Corolla και Hilux, σε δοκιμές τώρα και υδρογονοκίνητο Corolla Cross.
- Με το 3κύλινδρο μοτέρ που καίει υδρογόνο.
- Ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές στην Ιαπωνία.
- Άγνωστο εάν θα το δούμε στην παραγωγή.
Θα το προτιμούσες από βενζίνη εάν κυκλοφορούσε τώρα στην αγορά;