ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ρεκόρ οικονομίας από το Nissan Qashqai 1,5 dCi, με την κατανάλωση των 6,0 λτ./100 χλμ. να επιτυγχάνεται στα 143 χλμ./ώρα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ρεκόρ οικονομίας από το Nissan Qashqai 1,5 dCi, με την κατανάλωση των 6,0 λτ./100 χλμ. να επιτυγχάνεται στα 143 χλμ./ώρα.

Οικονομικά crossover

125.283 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2015)

Ποιος είπε ότι τα «τετραγωνισμένα» Crossover, με τις προδιαγραφές και για 4κίνηση, καίνε πολύ περισσότερο από τα μικρομεσαία χάτσμπακ;

Τα Crossover είναι η νέα τάση της εποχής, συνεχιστές των SUV, τα οποία με τις δικίνητες εκδόσεις τους και παρά τα πιο «τετραγωνισμένα» και υπερυψωμένα αμαξώματά τους, μπορούν να προσφέρουν αντίστοιχα χαμηλές καταναλώσεις με αυτές ενός παραδοσιακού χάτσμπακ μικρομεσαίου. 
Αυτό, γίνεται πραγματικότητα μέσω του εφοδιασμού τους με τους νεότερους, εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες του εκάστοτε αυτοκινητικού Group, τα ελαφρύτερα αμαξώματα, τα κιβώτια με μειωμένες τριβές και τη μακριά κλιμάκωση ή και με τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. 
Ακόμη και τα αμαξώματα έχουν «λειανθεί» σε σχέση με το παρελθόν, έχουν γίνει λιγότερο τετράγωνα και με καλύτερη αεροδυναμική, ώστε να συμβάλλουν με τη σειρά τους στη μείωση της κατανάλωσης (και των εκπομπών ρύπων).
Το παιχνίδι στα 6,0 λτ./100 χλμ.
Τα τελευταία χρόνια συναντούμε ολοένα και περισσότερο δικίνητα Crossover, που υιοθετούν τις τελευταίες λύσεις τεχνολογίας, ώστε να μειώσουν την κατανάλωσή τους. Φυσικά, δεν είναι –ακόμη– δυνατό να φθάσουν ακριβώς στα ίδια, πολύ χαμηλά επίπεδα με αυτά τον καλύτερων αεροδυναμικά και πιο ελαφριών μικρομεσαίων, ωστόσο υπάρχουν σήμερα περιπτώσεις στην αγορά που ρίχνουν την κατανάλωσή τους σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Αυτό, φάνηκε στις αποκλειστικές μετρήσεις κατανάλωσής μας στην εθνική, εκεί όπου θέσαμε σε 9 δικίνητα diesel Crossover το στόχο των 6,0 λτ./100 χλμ. (έναντι 5,0 λτ./100 χλμ. που έχουμε θέσει στο παρελθόν σε μικρομεσαία και μικρά), ώστε να δούμε σε πια ταχύτητα «καίνε» αυτό το νούμερο. Τα τελικά αποτελέσματα, που σας τα παρουσιάζουμε αμέσως μετά, μας εξέπληξαν ευχάριστα…

Το 500L Trekking, παρά το τετραγωνισμένο σχήμα του και τα εκτός δρόμου ελαστικά, καταφέρνει να πετύχει ένα ικανοποιητικό νούμερο στις μετρήσεις μας.

Το 500L Trekking, παρά το τετραγωνισμένο σχήμα του και τα εκτός δρόμου ελαστικά, καταφέρνει να πετύχει ένα ικανοποιητικό νούμερο στις μετρήσεις μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS