Tα δύο μοντέλα εφοδιάζοντα με τούρμπο 3κύλινδρους κινητήρες 999 κ. εκ, με τον ψεκασμό να είναι άμεσος στο Arona και έμμεσος στο Dacia Duster. Από πλευράς επιδόσεων τα νούμερα που δίνουν οι κατασκευαστές σίγουρα δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, ωστόσο είναι επαρκή για την καθημερινότητα, με το ελαφρύτερο Arona να έχει ένα προβάδισμα στον τομέα. Βέβαια με τις συγκεκριμένες εκδόσεις αυτό που έχει σημασία είναι η οικονομία και γι αυτό κάποιος θα τις αγοράσει.
Κατανάλωση: Παραπάνω από 100 χλμ. με μόλις 5 ευρώ
Η έκδοση TGI του Arona λοιπόν, αρχικά καταναλώνει αποκλειστικά φυσικό αέριο, το οποίο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών. Το σύνολο χρησιμοποιεί αποκλειστικά CNG και μόνο σε κρύες εκκινήσεις για ελάχιστο χρόνο ή όταν δεν υπάρχει φυσικό αέριο, «γυρνάει» αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης (ρεζερβουάρ ανάγκης 9 λτ.) Αυτό βέβαια είναι ένα μείον, διότι το δίκτυο CNG είναι υπερβολικά περιορισμένο και κυρίως εντός Αττικής. Η κατανάλωση που ανακοινώνει η SEAT είναι 3,5 κ./100 χλμ., κάτι που σύμφωνα με την τρέχουσα τιμή του CNG (0,83 ευρώ), σημαίνει 2,9 ευρώ. Το νούμερο που έδειξαν οι μετρήσεις μας είναι 4,6 κ./100 χλμ. δηλαδή γύρω στα 3,7 ευρώ!
Περνώντας στο νέο Duster καταρχήν να τονίσουμε πως η ενσωμάτωση του συστήματος υγραεριοκίνησης λαμβάνει χώρα κατευθείαν στο εργοστάσιο και διατηρώντας την δεξαμενή βενζίνης 50 λίτρων (βενζίνης). Η έξτρα δεξαμενή για υγραέριο είναι 34 λίτρων. Αυτό, με βάση τις εργοστασιακές (δυστυχώς ακόμα δεν μας έχει παραχωρηθεί για να έχουμε τα δικά μας νούμερα) τιμές κατανάλωσης, (5,5 λτ./100 χλμ. βενζίνης & 6,8-6,9 λτ./100 χλμ. υγραερίου) προσφέρει αυτονομία που φτάνει τα 1.400 χλμ., με την επιλογή του καυσίμου να την επιλέγεται εσείς χειροκίνητα από ένα διακόπτη. Με αποκλειστικά υγραέριο πάντως (μέση τιμή 0,74 ευρώ και διακύμανση ανάλογα την περιοχή από 0,57 έως 1,05 ευρώ), για 100 χλμ. θα χρειαστείτε 5 ευρώ για 100 χλμ., ενώ αντιθέτως με αυτό του CNG, το δίκτυο ανεφοδιασμού με LPG είναι αρκετά διευρυμένο.