ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Dacia Duster diesel 4x4 Vs LPG 4x2 για οικονομία & χιλιόμετρα
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia Duster diesel 4x4 Vs LPG 4x2 για οικονομία & χιλιόμετρα

32.310 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2022)

Δύο εκδόσεις για μέγιστη οικονομία του value for money SUV, Dacia Duster, έρχονται αντιμέτωπες. Τετρακίνητο Duster με diesel ή προσθιοκίνητο με υγραέριο (LPG); Ποιο είναι καλύτερο;

Κόντρα οικονομίας

Η οικονομική μετακίνηση είναι βασικό ατού για όποια αυτοκίνητα τη διαθέτουν και στην περίπτωση του Dacia Duster οι συγκεκριμένες επιλογές είναι παραπάνω από μία, αφού το σκληροτράχηλο οικογενειακό SUV προσφέρεται τόσο με diesel όσο και LPG. Από τη μία η χαμηλή κατανάλωση του diesel, από την άλλη το φθηνό κόστος του υγραερίου δελεάζουν όσους θέλουν να κινηθούν οικονομικά, ωστόσο η απορία για το ποια είναι καλύτερη παραμένει σε πολλές περιπτώσεις. Παρακάτω λοιπόν θα φέρουμε την τετρακίνητη έκδοση του πετρελαιοκίνητου Duster απέναντι στην προσθιοκίνητη με κινητήρα διπλού καυσίμου βενζίνης/υγραερίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Value for money: Σημαντικά πιο φθηνό το LPG

Ξεκινώντας από το κόστος αγοράς να πούμε πως ανάμεσα στα δύο μοντέλα υπάρχει σημαντική διαφορά. Η 4κίνητη diesel επιλογή ξεκινάει από 23.560 ευρώ, την ώρα που το Duster με το LPG κοστίζει από 17.690 ευρώ. Αμφότερα στη βασική εξοπλιστική έκδοση Ambiance η οποία έχει κάποιες ελλείψεις (π.χ. δεν έχει οθόνη αφής και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα), στοιχεία που τα βρίσκουμε σε επόμενο εξοπλιστικό επίπεδο, Sportive, που προσφέρει επιπλέον 8άρα οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου, αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, προβολείς ομίχλης και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες.   

Σχεδίαση: Πρόσφατα ανανεωμένο

Το Duster έλαβε πρόσφατα το απαραίτητο φρεσκάρισμα από την Dacia. Η νέα τρισδιάστατη μάσκα με λεπτομέρειες χρωμίου και τα φώτα ημέρας που τώρα έχουν σχήμα «Υ», προσφέρουν μια νότα εκμοντερνισμού, ενώ ακόμα πιο νεανική εμφάνιση έχει και το πίσω μέρος. Η συνολική εικόνα του Duster προβάλλει  άμεσα την εκτός δρόμου φιλοσοφία του μέσω της αυξημένης του απόστασης από το έδαφος (210 χλστ.), τους κοντούς του προβόλους και το μυώδες παρουσιαστικό του. Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL