Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
«Δεν με έχει πάρει ο ύπνος, απλά έχω σχιστά μάτια!»

«Δεν με έχει πάρει ο ύπνος, απλά έχω σχιστά μάτια!»

2.471 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2022)

Το σύστημα παρακολούθησης που καταγράφει τον οδηγό εάν είναι ξύπνιος και σε εγρήγορση είναι από τα σημαντικότερα νέα συστήματα ασφαλείας και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων. Τι συμβαίνει όμως όταν το σχήμα τον ματιών σου «μπερδεύει» την τεχνολογία και νομίζει ότι κοιμάσαι;

Πρόβλημα με Ασιάτες οδηγούς και μάλιστα σε κινεζικά αυτοκίνητα!

Τα συστήματα παρακολούθησης οδηγού που ανιχνεύουν εάν η προσοχή του οδηγού αποσπάται ή έχει αποκοιμηθεί στο τιμόνι έχουν γίνει βασικό μέρος του εξοπλισμού ενός σύγχρονου αυτοκινήτου στη μάχη για τη μείωση των θανάτων και των τραυματισμών από τροχαία. Αλλά οι οδηγοί στην Κίνα ανακαλύπτουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα συστήματα αυτά στα αυτοκίνητά τους στο να διαβάσουν ασιατικά πρόσωπα.

Ενώ τα προηγούμενα αντίστοιχα συστήματα βασίζονταν σε αισθητήρες στο τιμόνι, οι νεότερες εκδόσεις χρησιμοποιούν δεδομένα από κάμερες που καταγράφουν τον οδηγό και ελέγχουν ότι είναι ξύπνιος και έχει το βλέμμα του στραμμένο στο δρόμο. Και εδώ εντοπίζεται το πρόβλημα καθώς κάποιοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της κινεζικής XPeng έχουν παραπονεθεί ότι τα συστήματα συγχέουν το λιγότερο κυκλικό σχήμα πολλών ασιατικών ματιών με τα μάτια που είναι εντελώς κλειστά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πολλά παράπονα από Ασιάτες οδηγούς

Σύμφωνα με γνωστό blogger με 300.000 ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα, το XPeng αυτοκίνητό του, σε αρκετές περιπτώσεις του αφαίρεσε «βαθμούς έξυπνης οδήγησης» (πολλά σύγχρονα μοντέλα έχουν κάποιο σχετικό πρόγραμμα που βοηθά τον οδηγό να βελτιώνει τον τρόπο οδήγησής του και τον βαθμολογεί) επειδή έκρινε ότι του αποσπάται η προσοχή.

Μάλιστα ο συγκεκριμένος χρήστης δημοσίευσε και ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει τις αφαιρέσεις πόντων του, με λεζάντα «έχω απλά μικρά μάτια, δεν με πήρε ο ύπνος ενώ οδηγώ!» και έκανε tag την κινεζική εταιρεία. Σε άλλες του δημοσιεύσεις επιμένει να απευθύνεται στην εταιρεία σχετικά με το κατά πόσο μπορούν οι οδηγοί με ασιατικά χαρακτηριστικά να χρησιμοποιούν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Λίγες μέρες αργότερα ένας δεύτερος Κινέζος blogger αυτοκινήτων με 1,2 εκατομμύρια ακόλουθους ισχυρίστηκε ότι είχε επίσης προβλήματα με την συγκεκριμένη τεχνολογία, στο  να καταγράφει σωστά τα επίπεδα εγρήγορσής του, με αποτέλεσμα ο επίσημος λογαριασμός του XPeng να παραδεχτεί ότι είχε μιλήσει στον blogger και γνώριζε το πρόβλημα.

Πάντως το συγκεκριμένο πρόβλημα φαίνεται πως ισχύει και για άλλες ανταγωνιστικές αυτοκινητοβιομηχανίες, τόσο κινεζικές όσο και αμερικάνικες, οι οποίες ερευνούν πώς να βελτιώσουν την συγκεκριμένη τεχνολογία στα μοντέλα τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
Citroen