Στο νέο auto Τρίτη διαβάστε για το πρόβλημα του Polo 1,4 TDI με το σβήσιμο του κινητήρα, αλλά και του Twingo με την ευπάθεια στους ανέμους και όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το «1 Type R ή 2 CUPRA ή 1 AMG;».
Διαβάστε στο νέο auto Τρίτη
3.113 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2015)
Στο νέο auto Τρίτη διαβάστε για το πρόβλημα του VW Polo 1,4 TDI με το σβήσιμο του κινητήρα, αλλά και του Renault Twingo με την ευπάθεια στους ανέμους. Παράλληλα, διαβάστε και όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το ερώτημα «1 Type R ή 2 CUPRA ή 1 AMG;».
Το μεγάλο πρόβλημα με το σβήσιμο του κινητήρα του VW Polo 1,4 TDI αναδεικνύουμε στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη, όπου σας παραθέτουμε όλη την ιστορία για το πολύ σοβαρό αυτό θέμα. Το diesel μικρό μοντέλο σβήνει όταν οι στροφές του κινητήρα πέσουν κάτω από τις 1.150 σ.α.λ., με αποτέλεσμα ο οδηγός να βρεθεί «προ εκπλήξεως» κυρίως όταν κινείται εντός πόλεως, με σημαντικό κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος. Εμείς, απευθυνθήκαμε στη ελληνική αντιπροσωπεία της VW, η οποία παραδέχεται ότι «το Polo diesel σβήνει στις χαμηλές», ενώ και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες του Polo 1,4 TDI επιβεβαιώνουν το πρόβλημα, ζητώντας λύση.Πολύ σημαντικό είναι και το θέμα που αναδείξαμε με το νέο Renault Twingo και την ευπάθεια που εμφανίζει στους πλευρικούς ανέμους, με κίνδυνο να σε βγάλει από τη λωρίδα του, εάν δεν είσαι προετοιμασμένος. Στο νέο τεύχος του auto Τρίτη μπορείτε να διαβάσετε ακριβώς τι συμβαίνει με το ζήτημα αυτό του γαλλικού μίνι και παράλληλα, να αξιολογήσετε και την επίσημη απάντηση της Renault. Φυσικά και εδώ δίνουμε το λόγο σε εσάς, τους αναγνώστες του περιοδικού, για να μας πείτε τη δική σας άποψη.Σύντομα θα υποδεχθούμε στην Ελλάδα το νέο Honda Civic Type R, ίσως το πιο hot μοντέλο του σήμερα, το οποίο θα έλθει με 310 άλογα και άρωμα από F1! Ωστόσο, η τιμή του θα φθάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα, με το κόστος της να υπολογίζεται στα 45.000 ευρώ. Με αυτή την τιμή, το Civic Type R φτάνει τόσο ψηλά ώστε να τίθεται αντιμέτωπο με «φλογερές» κατασκευές, όπως η Mercedes A 45 AMG και… δύο SEAT Leon CUPRA. Εμείς, στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη, σας παραθέτουμε όλα τα στοιχεία για αυτό το συγκριτικό, ενώ σας παρουσιάζουμε και ποιο από τα μοντέλα είναι πλέον το… αφεντικό της πίστας του Νίρμπουργκρινγκ, κάνοντας νέο ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.Στο νέο τεύχος του auto Τρίτη που κυκλοφορεί, άκρως ενδιαφέρουσα είναι επίσης η δημοσιογραφική κάλυψη του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. Για μια ακόμη χρονιά λοιπόν βρεθήκαμε στη μεγαλύτερη ετήσια συνάντηση της αυτοκίνησης και σας μεταφέρουμε όλο το κλίμα, καθώς και όλα τα στοιχεία και τις εντυπώσεις μας για τα νέα μοντέλα που έκαναν το ντεμπούτο τους στην έκθεση.Παράλληλα, στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη φιλοξενούμε και τη δοκιμή της νέας Alfa Romeo Giulietta Sprint με τον νέο 1,4 turbo κινητήρα των 150 ίππων, αλλά και αυτή της νέας Mercedes E 200 NGT με φυσικό αέριο και κατανάλωση μόνο 3,4 ευρώ/100 χλμ. Τέλος, στο νέο auto Τρίτη μπορείτε να διαβάσετε και τα τελευταία στοιχεία για το Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 που ξεκινά αυτή την εβδομάδα, μαζί με όλο το line-up των ομάδων-οδηγών για το 2015.