ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Diesel για χιλιόμετρα στο ταξίδι ή υβριδικό για οικονομία στην πόλη;

 Σχολιάστε 
45.369 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2024)
Με συνεχή χρήση της ECO λειτουργίας και δίνοντας τη δέουσα προσοχή, η μέση κατανάλωση του πετρελαιοκίνητου γαλλικού SUV πόλης γυροφέρνει στα 5,5 λτ./100 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Με συνεχή χρήση της ECO λειτουργίας και δίνοντας τη δέουσα προσοχή, η μέση κατανάλωση του πετρελαιοκίνητου γαλλικού SUV πόλης γυροφέρνει στα 5,5 λτ./100 χλμ..

Η διαφορετική τεχνολογία κινητήρων των δύο μοντέλων συγκλίνει στον ίδιο, κοινό στόχο: Την οικονομία καυσίμου, που σε αριθμούς μεταφράζεται σε 8,5 ευρώ/100 χλμ.. Κάτω από το καπό του diesel DS 3 βρίσκεται ο 1.500άρης BlueHDi 130 ίππων, με σύστημα AdBlue. Σύμφωνα με την εταιρεία, το πετρελαιοκίνητο DS 3 «καίει» 5,2 λτ./100 χλμ., νούμερο που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ  των 41 λτ. εξασφαλίζει αυτονομία σχεδόν 800 χλμ..


Χάρη στην αποδοτική διπολική μπαταρία νικελίου-υδριδίου, ο κινητήρας του Lexus LBX μπορεί να λειτουργεί σε έως και 20% χαμηλότερες στροφές, εξασφαλίζοντας παραπάνω οικονομία.
2 Φωτογραφίες »

Χάρη στην αποδοτική διπολική μπαταρία νικελίου-υδριδίου, ο κινητήρας του Lexus LBX μπορεί να λειτουργεί σε έως και 20% χαμηλότερες στροφές, εξασφαλίζοντας παραπάνω οικονομία.

 
Όσον αφορά το Lexus LBX, το δικό του σύνολο αποτελείται από έναν 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα, που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνολική απόδοση είναι στα 136 άλογα. Η Lexus ανακοινώνει μέση κατανάλωση στα 4,5 λτ./100 χλμ., αυτό που εμείς έχουμε δει από τη δοκιμή του είναι πως στην πόλη το νούμερο είναι και πιο χαμηλό, καθώς το ηλεκτρικό μοτέρ κινεί το αυτοκίνητο με τον κινητήρα σβηστό.
 
Κατά τα άλλα, τα δύο αυτοκίνητα επιταχύνουν κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα από στάση (0-100 χλμ./ώρα), ενώ η παρουσία αυτόματου κιβωτίου φέρνει άνεση και βολικότητα στα σταμάτα ξεκίνα της πόλης και σε μία ξαφνική επιτάχυνση. Τέλος, DS 3 και Lexus LBX έχουν ελεύθερη διέλευση στον δακτύλιο, με το Lexus να απαλλάσσεται και από τα τέλη κυκλοφορίας λόγω των πολύ χαμηλών αέριων ρύπων του (87 ευρώ τα τέλη του DS).

Σελίδα 1Diesel ή full υβριδικό premium SUV πόλης; DS 3 ή Lexus LBX;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Υλικά κατασκευής από το πάνω ράφι, ισοπαλία σε χώρους επιβατών & πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 3Κινητήρας: Diesel για χιλιόμετρα στο ταξίδι ή υβριδικό για οικονομία στην πόλη;
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Hyundai
ODIGOS NEXEN