Εντυπωσιακή άνοδο σημείωσαν παγκοσμίως οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της Mercedes για το πρώτο τρίμηνο του 2021, με τη γερμανική μάρκα να φτάνει τις 590.999 μονάδες.
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο φαίνεται πως ξεκίνησε το 2021 για την Mercedes-Benz, αναφορικά με τις παγκόσμιες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της μάρκας. Όπως αναφέρει επισήμως η εταιρεία το τρίμηνο Γενάρη-Φλεβάρη-Μάρτη έκλεισε στις 590.999 πωλήσεις επιβατικών ποσοστό αυξημένο κατά 22,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Συγκεκριμένα ο παραπάνω αριθμό αποτελείται από 581.270 μονάδες της Mercedes (+21,8%) και 9.729 μονάδες της smart (+65,9%).
Σημαντικό ρόλο στην άνοδο αυτή έπαιξε η αύξηση του ενδιαφέροντος για Plug-In υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και η έντονη ζήτηση που υπήρξε από μεγάλες αγορές όπως αυτή της Κίνας και των ΗΠΑ. Μάλιστα όπως υπογραμμίζει η εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Plug-In υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούσαν περίπου το 10% των συνολικών πωλήσεων της, με περίπου 59.000 μονάδες εκ τω οποίων περισσότερες από 16.000 ήταν αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μιλώντας για τις επί μέρους αγορές, οι πωλήσεις της Mercedes στην Ευρώπη σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 ήταν ελαφρώς αυξημένες (+1,8%) με 192.302 μονάδες, ενώ στην Κίνα η μάρκα είδε το ποσοστό της να ανεβαίνει κατά + 60,1% με νέο ρεκόρ 222.520 παραδόσεων. Στις ΗΠΑ η άνοδος έφτασε το 15,5% (78.256 μονάδες).
Όπως προαναφέραμε, αποκλειστικά η μάρκα Mercedes-Benz πούλησε 581.270 αυτοκίνητα παγκοσμίως από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο (+ 21,8%). Από τα μοντέλα της γκάμας της τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στις παραδόσεις είχαν η S-Class (+ 17,0%), τα SUV (+ 54,3%) και η E-Class σεντάν και βάγκον (+ 23,9%).
Κλείνοντας, αναφορικά με τα ελαφρώς επαγγελματικά οχήματα συνολικά πωλήθηκαν 76.328 μοντέλα (Sprinter, Vito, Vito Tourer και Citan van) από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, αριθμός αυξημένος κατά 18,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.