Αν οι diesel εκδόσεις της Giulia κατάφεραν και έβαλαν την Alfa Romeo με τον καλύτερο τρόπο στη νέα της εποχή, η βασική έκδοση βενζίνης ήρθε να απογειώσει την «γεύση» της. Αν και βασική, αυτή η έκδοση έχει 200 ολοζώντανους ίππους, ικανούς να της χαρίσουν αφΆενός καλές επιδόσεις με βασικότερο χαρακτηριστικό της ωστόσο, ότι εδώ αποκτά πιο ζωντανό οδηγικό χαρακτήρα. Εμφανισιακά, η βενζινοκίνητη Giulia παραμένει σαγηνευτική και επιβλητική, με έντονα σπορ στοιχεία σχεδίασης. Εκείνα εκφράζονται από τις δυναμικές της καμπύλες αλλά και τις έντονες γραμμές της, με τις όμορφες ζάντες να συμπληρώνουν το ιδιαίτερο προφίλ της. Η τιμή της στην βασική έκδοση με αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο (στάνταρ) και πλούσιο εξοπλισμό, ξεκινά από τα 43.300 ευρώ.
πολυ σφιχτο και φτωχο ρεπορταζ για ενα τετοιο αυτοκινητο..πειτε με προκατηλημενο η οτι αλλο αλλα σε σχεση με τον εξω τυπο ΔΕΝ , μεχρι και οι γερμανοι συναδελφοι σας τα αρθα τους για αυτο το αυτοκινητο σταζουν μελι..
Συγνωμη πολυ εχω και εγω car με 200 αλογα και Injen προγραμμα και καιει 8.5λ στα 100 (δοξα το θεο) και με κακοφαινεται με την βενζινη στο θεο δεν πας ουτε στο περιπτερο ποσο μαλλον με 10.8 μπαααα βαλε κανα λιτρο παραπανω οποτε παει στα 12 λιτρα παρτω και ελα μετα μου πεις το θελω :)
τι εργαλειο....το θελωωωωωωωωωω!
Αρε Giulia τι μας κάνεις Χριστουγεννιάτικα.
πολυ σφιχτο και φτωχο ρεπορταζ για ενα τετοιο αυτοκινητο..πειτε με προκατηλημενο η οτι αλλο αλλα σε σχεση με τον εξω τυπο ΔΕΝ , μεχρι και οι γερμανοι συναδελφοι σας τα αρθα τους για αυτο το αυτοκινητο σταζουν μελι..
Ωραίο αυτοκίνητο αλλα 2000cc; 43000€; Η ίδια η εταιρεία απαξιώσει το ίδιο της το μοντελο!
Συγνωμη πολυ εχω και εγω car με 200 αλογα και Injen προγραμμα και καιει 8.5λ στα 100 (δοξα το θεο) και με κακοφαινεται με την βενζινη στο θεο δεν πας ουτε στο περιπτερο ποσο μαλλον με 10.8 μπαααα βαλε κανα λιτρο παραπανω οποτε παει στα 12 λιτρα παρτω και ελα μετα μου πεις το θελω :)