+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας – κιβώτιο, ρύθμιση ανάρτησης - Μη δυνατότητα απενεργοποίησης ESP, κατανάλωση υπό πίεση
H Giulia είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο σε όλες της τις εκδόσεις. Σε αυτή την βενζινοκίνητη ωστόσο, ξυπνά αναμνήσεις από το παρελθόν των… δίμπουζων (twin spark), με την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου που συνεργάζεται αποκλειστικά, να διαμορφώνουν ακόμα πιο ενδιαφέρουσα και σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
πολυ σφιχτο και φτωχο ρεπορταζ για ενα τετοιο αυτοκινητο..πειτε με προκατηλημενο η οτι αλλο αλλα σε σχεση με τον εξω τυπο ΔΕΝ , μεχρι και οι γερμανοι συναδελφοι σας τα αρθα τους για αυτο το αυτοκινητο σταζουν μελι..
Συγνωμη πολυ εχω και εγω car με 200 αλογα και Injen προγραμμα και καιει 8.5λ στα 100 (δοξα το θεο) και με κακοφαινεται με την βενζινη στο θεο δεν πας ουτε στο περιπτερο ποσο μαλλον με 10.8 μπαααα βαλε κανα λιτρο παραπανω οποτε παει στα 12 λιτρα παρτω και ελα μετα μου πεις το θελω :)
τι εργαλειο....το θελωωωωωωωωωω!
Αρε Giulia τι μας κάνεις Χριστουγεννιάτικα.
πολυ σφιχτο και φτωχο ρεπορταζ για ενα τετοιο αυτοκινητο..πειτε με προκατηλημενο η οτι αλλο αλλα σε σχεση με τον εξω τυπο ΔΕΝ , μεχρι και οι γερμανοι συναδελφοι σας τα αρθα τους για αυτο το αυτοκινητο σταζουν μελι..
Ωραίο αυτοκίνητο αλλα 2000cc; 43000€; Η ίδια η εταιρεία απαξιώσει το ίδιο της το μοντελο!
Συγνωμη πολυ εχω και εγω car με 200 αλογα και Injen προγραμμα και καιει 8.5λ στα 100 (δοξα το θεο) και με κακοφαινεται με την βενζινη στο θεο δεν πας ουτε στο περιπτερο ποσο μαλλον με 10.8 μπαααα βαλε κανα λιτρο παραπανω οποτε παει στα 12 λιτρα παρτω και ελα μετα μου πεις το θελω :)