Δοκιμάζουμε την 2,2 λίτρων πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo Giulia, με 180 άλογα που χτυπά το γερμανικό κατεστημένο. Δείτε τώρα, πως είναι στο δρόμο, ποια στοιχεία την κάνουν να ξεχωρίζει και πόσο έχει.
- Επαναφορά του ονόματος Giulia μετά από 40 σχεδόν χρόνια
- Βασισμένη σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα
- Με 2,2 λτ. diesel 180 ίππων
- Κοστίζει 40.500 ευρώ
Πω, πω, πω! Χαμός στο πέρασμα της νέας Alfa Romeo Giulia και όχι μόνο από τους Alfisti (μόνο που δεν βγήκε από την 159 του για να προσκυνήσει ένας φίλος οδηγός κοντά στην Μεταμόρφωση), αλλά και από οδηγούς άλλων αυτοκινήτων, προφανώς απαλλαγμένων από δόγματα και προκαταλήψεις. «Κούκλα», «είσαι ωραίος», «δώσε πόνο» είναι μερικές από τις ατάκες, που ακούσαμε και που ουσιαστικά επιβεβαίωναν στην πράξη την άποψη που αρχικά σχηματίσαμε (για την εμφάνιση τουλάχιστον) της Giulia. Είναι αλήθεια πως η Giulia άργησε στο ραντεβού μιας και το τελικό της λανσάρισμα έγινε μετά από πολύμηνη καθυστέρηση και αυτό σίγουρα επέτεινε την προσμονή του κοινού. Και όχι άδικα. Η Giulia είναι ένα σημαντικό μοντέλο για την Alfa και τον μύθο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Όχι μόνο γιατί επαναφέρει το ιστορικό όνομα Giulia στη γκάμα της Alfa Romeo μετά σχεδόν 40 χρόνια, αλλά κυρίως επειδή είναι το μοντέλο που δείχνει το δρόμο προς τη νέα εποχή της ιστορικής μάρκας. Με το κλειδί στο χέρι και μια πανέμορφη Giulia 1.300 Τi από τα παλιά για παρέα, ξεκινάμε για στριφτερές διαδρομές ξεψαχνίζοντας τη νέα Giulia.
Είναι γόησσα
Η εμφάνιση της νέας Giulia, που έχει μήκος 4.643 χλστ. και μεταξόνιο 2.820 χλστ, ορίζεται τόσο από την καταγωγή της, όσο και από το τεχνικό της υπόβαθρο. Έτσι, η ύπαρξη της πίσω κίνησης και η μεταφορά του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα (για λόγους ζυγίσματος), μας έχουν φέρει ένα μεσαίο σεντάν με κοντό πίσω άκρο και πλατύ εμπρός καπό. Οι μικροί πρόβολοι, τα τονισμένα πίσω καπούλια, η εμβληματική μάσκα, τα στενόμακρα φώτα «δένουν» όλα μαζί σε ένα άκρως sexy αποτέλεσμα. Όσο και υποκειμενική να είναι μια κρίση για την εμφάνιση, η Giulia είναι κούκλα. Όπως και η προκάτοχός της άλλωστε, που στέκει επάξια δίπλα της. Η νέα πάντως παραπέμπει και σε 4θυρα κουπέ σε αντίθεση με την αυστηρά σεντάν λογική της πρώτης, που είχε εξελιχθεί σε αεροδυναμική σήραγγα καταφέρνοντας εντυπωσιακό συντελεστή για την εποχή της (cd:0,34). Είναι λογικό η νέα Giulia να τα καταφέρνει απίστευτα καλύτερα με το σχετικό συντελεστή να είναι στο εντυπωσιακό 0,25 (Mercedes C-Class και BMW Σειρά 3 είναι στο 0,26)! Όπως και να έχει οι Ιταλοί «ζωγράφισαν» στο χαρτί και μετέφεραν στο μέταλλο με μαεστρία. Το τελικό αποτέλεσμα συνδυάζει άψογα την κομψότητα με το δυναμισμό, το sexy με το ντελικάτο. Mε μια λέξη; Γόησσα!
Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο).
Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.
Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο). Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.
Πρέπει να παίξω τζόκερ, αύτην την μπλέ Veloce στο βίντεο πρέπει να την αγοράσω,οπωσδήποτε.
kalh prospa8eia alla Audi A4 den einai me tipota oute prokeitai pote na ginei oxi mono h alfa alla kai kaneis allos.
παράλειψη "για τα συγκεκριμένα χειροκίνητα ΔΕΝ έχω άποψη"