Giulietta και Giulia. Δύο ονόματα τα οποία έχουν σφραγίσει ανεξίτηλα την ιστορία της Alfa Romeo και στα οποία οφείλεται εν πολλοίς η ένδοξη ιστορία και φήμη της ιταλικής μάρκας. Ουσιαστικά, η Giulia αποτέλεσε την διάδοχο της Alfa Romeo Giulietta, η οποία ανέλαβε να συνεχίσει την πολύ καλή της πορεία στην κατηγορία των 4θυρων σεντάν μοντέλων, μένοντας μάλιστα στην παραγωγή περισσότερα χρόνια (1962-1978) από τον προκάτοχό της (8 έτη). Η κατασκευή της Giulia έγινε με γνώμονα την παροχή πολύ καλών χώρων για την εποχή και έτσι, το αμάξωμά της μεγάλωσε σε μήκος και απέκτησε μια πιο τετραγωνισμένη αισθητική. Οι κινητήρες της, ήταν οι 1.300άρηδες και 1.600άρηδες Twin Cam (διπλοί εκκεντροφόροι) με ισχύ από 78 έως 112 ίππους, που έστελναν φυσικά την ισχύ τους στους πίσω τροχούς.
Χαρακτηριστικό στοιχείο της Giulia αποτέλεσε και το γεγονός ότι διατέθηκε σε μια σειρά από διαφορετικές εκδόσεις και αμαξώματα, μεταξύ των οποίων η «ανοικτή» Spider, η κουπέ Giulia Sprint, αλλά και η πιο σπορ GTA με 1.600 ή 1.300 (Junior) μοτέρ. Συνολικά, η Alfa Romeo διατήρησε για 17 ολόκληρα χρόνια στην παραγωγή τη Giulia, κλείνοντας μάλιστα το 1976 τη γκάμα των μοντέλων της με τη Giulia Nuova Super Diesel, την πρώτη πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo.
Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο).
Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.
Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο). Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.
Πρέπει να παίξω τζόκερ, αύτην την μπλέ Veloce στο βίντεο πρέπει να την αγοράσω,οπωσδήποτε.
kalh prospa8eia alla Audi A4 den einai me tipota oute prokeitai pote na ginei oxi mono h alfa alla kai kaneis allos.
παράλειψη "για τα συγκεκριμένα χειροκίνητα ΔΕΝ έχω άποψη"