O 2λιτρος κινητήρας της Giulia διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και είναι φυσικά υπερτροφοδοτούμενος, αποδίδοντας 280 ίππους και 400 Nm ροπής. Η ιπποδύναμη αυτή αποδίδεται στις 5.250 σ.α.λ ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής ξεκινά από χαμηλά, από τις 2.250 σ.α.λ. αποτέλεσμα της υποτετράγωνης αρχιτεκτονικής των κυλίνδρων (84 x 90 χλστ.). Αυτός είναι και ο λόγος που η κόκκινη περιοχή στο στροφόμετρο ξεκινά από τις 5.500 σ.α.λ. με τον κόφτη να βρίσκεται στις 6.200 σ.α.λ.. Στην πράξη το σύνολο εντυπωσιάζει με την γεμάτη λειτουργία του και τα αποθέματα ισχύος και ροπής του σε όλο το φάσμα του, κάτι που οφείλεται και στην πυκνή διάταξη του εξαιρετικού σε απόκριση και αίσθηση αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων της ΖF. Τα paddles πίσω από το τιμόνι όπως σε όλες τις αυτόματες Giulia και Stelvio είναι αλουμινένια, μεγάλα και σταθερά στην κολώνα του τιμονιού και μετατρέπονται σε φετίχ κατά την οδήγησή της. Οι επιδόσεις είναι αντάξιες των τεχνικών της χαρακτηριστικών και του γενικότερου δυναμικού χαρακτήρα της Giulia, αφού παρά τα 1.605 κιλά της επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. με τις ρεπρίζ να είναι επίσης εντυπωσιακές. Αναλογικά καλή είναι και η τιμή μέσης κατανάλωσης με 10,9 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Ένας πιο πειστικός σπορ ήχος από το μοτέρ και την εξάτμιση θα ήταν καλοδεχούμενος για το ύφος και το χαρακτήρα της φυσικά, αφού ο ελαφρώς μπάσος που παράγει δεν «φτάνει»…
Ο Ν Ε Ι Ρ Ο ! ! ! !
...Κουκλα μου!!!!!