Μπορεί ένα SUV να έχει το Cuore Sportivo; Νομίζουμε πως αν δεν μπορούσε, τελικά η Alfa Romeo δεν θα προχωρούσε στην παραγωγή της Stelvio. Τα πράγματα δείχνουν πως η ιταλική εταιρεία βρίσκεται σε σωστό δρόμο και μετά την Giulia έρχεται με την Stelvio να δηλώσει το παρών απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό παρουσιάζοντας μοντέλα αφενός απολαυστικά στο δρόμο, αφετέρου γαρνιρισμένα με την κλασική σαγηνευτική ιταλική σχεδίαση.
Αφορμή για την παραπάνω εισαγωγή αποτέλεσε η βενζινοκίνητη έκδοση της νέας Stelvio την οποία είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή. Ήταν η δεύτερη φορά που μια Stelvio περνούσε το γκαράζ μας (σ.σ. στο τεύχος 20/2017 θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης), επομένως ήμασταν εξοικειωμένοι με το να δεχόμαστε τα επίμονα βλέμματα των διπλανών οδηγών, αλλά και «υποψιασμένοι» για τις οδηγικές ικανότητές της. Επομένως, εκεί που ρίξαμε αυτή τη φορά το βάρος είναι στο κατά πόσο πιο γρήγορη και απολαυστική είναι με τους 280 ίππους, λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και την τιμή της, η οποία είναι λίγο πιο υψηλή σε σχέση με την 2,2 των 210 ίππων. Συγκριμένα, η πετρελαιοκίνητη Stelvio των 210 PS κοστίζει στην έκδοση Super 57.500 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση των 280 ίππων 62.800 ευρώ.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ!ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ!ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ.
Copy paste η Julia,ωστοσο πανεμορφη κι αυτη η ιταλιδα!!!
Αυτή η πινακίδα στο μπροστινό μέρος ποσό άσχημο το κάνει