ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η σφιχτή ανάρτηση (αναγκαία λόγω των έξτρα 150 κιλών της μπαταρίας) θα δυσανασχετήσει μόνο στις πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες.
2 Φωτογραφίες »

Η σφιχτή ανάρτηση (αναγκαία λόγω των έξτρα 150 κιλών της μπαταρίας) θα δυσανασχετήσει μόνο στις πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες.

Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα» και υψηλή άνεση

72.255 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2024)

Η ανανεωμένη Mercedes A 250 e ισορροπεί με επιτυχία ανάμεσα στην άνεση των απλών εκδόσεων και το κράτημα που επιζητούν οι δυναμικές επιδόσεις της. Καλοζυγισμένο και σωστό σε βάρος τιμόνι, συγκρατημένη κλίση και καλό κράτημα, συνδυάζονται με αρχοντικό «πάτημα» και ποιοτική κύλιση για μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία.


Καλοζυγισμένο και σωστό σε βάρος τιμόνι, συγκρατημένη κλίση και καλό κράτημα, συνδυάζονται με αρχοντικό «πάτημα» και ποιοτική κύλιση για μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
2 Φωτογραφίες »

Καλοζυγισμένο και σωστό σε βάρος τιμόνι, συγκρατημένη κλίση και καλό κράτημα, συνδυάζονται με αρχοντικό «πάτημα» και ποιοτική κύλιση για μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία.


Αν δεν εξαντλήσεις τη διαδρομή του δεξιού πεντάλ ή αν δεν έχεις επιλέξει τη sport λειτουργία, η έμφαση δίνεται στην ηλεκτρική λειτουργία με αποτέλεσμα -εκτός της οικονομίας- και την εξαιρετικά ήσυχη κύλιση σε καλής ποιότητας οδόστρωμα. Η σφιχτή ανάρτηση (αναγκαία λόγω των έξτρα 150 κιλών της μπαταρίας) θα δυσανασχετήσει μόνο στις πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες (για χωροταξικούς λόγους η πίσω διάταξη δεν είναι πολλαπλών συνδέσμων, αλλά ημιάκαμπτος άξονας), ωστόσο ελέγχει αποτελεσματικά το όλο σύνολο και συγκρατεί την υποστροφή, η οποία πάντως έρχεται απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα. Φυσικά σε αυτό συντελούν και τα εξαιρετικά ηλεκτρονικά.

Από την άλλη, το βάρος έχει επηρεάσει κάπως και την αποτελεσματικότητα των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 39,9 μ.), όχι όμως και την αντοχή τους, ενώ παρά τον μεγάλο κύκλο στροφής (11,0 μ.) μέσα στην πόλη η A 250 e είναι αρκετά ευκολοδήγητη.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes A 250 e με 218 άλογα
Σελίδα 2Κινητήρας: Παραμένει στα 218 άλογα, αλλά κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα
Σελίδα 3Εσωτερικό: Mε καλύτερο εξοπλισμό και ίδια top ποιότητα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα» και υψηλή άνεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
FILIKOS DIAK