Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο οικονομική και με... ελευθέρας στον δακτύλιο

 Σχολιάστε 
46.970 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2024)
Η ουσία του ήπια υβριδικού συστήματος που απέκτησε η GLB 200 είναι η διατήρηση της μέσης κατανάλωσης γύρω στα 8,6 λτ./100 χλμ., όταν πριν ήταν στα 9,0 λτ./100 χλμ.. Μεγαλύτερη είναι η διαφορά στην πόλ

Η ουσία του ήπια υβριδικού συστήματος που απέκτησε η GLB 200 είναι η διατήρηση της μέσης κατανάλωσης γύρω στα 8,6 λτ./100 χλμ., όταν πριν ήταν στα 9,0 λτ./100 χλμ.. Μεγαλύτερη είναι η διαφορά στην πόλη, με την προηγούμενη GLB 200 να είναι στα 10,5 λτ./100 χλμ. και τη νέα γύρω στα 9,3 λτ./100 χλμ..

Ο 1,3 turbo τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.332 κυβικών συνεχίζει να αποδίδει 163 ίππους, αλλά έχει 20 Nm παραπάνω ροπής (270 από 250 Nm) και κυρίως συνεργάζεται με ένα 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, που έχει μικρό ηλεκτρομοτέρ 10 kW (13,6 ίπποι) και 150 Nm ροπής. Το bonus από το mild hybrid σύστημα (EQ Boost στη γλώσσα της Mercedes) καλύπτει μαεστρικά μια μικρή ραθυμία μέχρι να «μπει» το τούρμπο με το 7άταχυτο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να συμπληρώνει εξαιρετικά και έτσι το σύνολο είναι «γεμάτο» μέχρι τον κόφτη, ειδικά με το πρόγραμμα οδήγησης στο Sport.


Σχετικά με τις επιδόσεις δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά, ειδικά στις ρεπρίζ (προσπέρασμα) με το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 4,8 και 5,7 δλ. αντίστοιχα (4,6 και 5,5 δλ. πριν). Έστω και μικρή, υπάρχει βελτίωση στην οικονομία με το EQ Boost να επιτρέπει στο θερμικό μοτέρ να σβήνει εντελώς και το αυτοκίνητο να κυλάει ελεύθερα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες και δεν έχεις επιλέξει το Sport πρόγραμμα, ενώ στο Start/Stop λειτουργεί εξαιρετικά. Φυσικά υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας, από το φρενάρισμα και όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, η οποία αποτυπώνεται στον πίνακα οργάνων. Όπως και η παροχή της έξτρα ισχύος άλλωστε. Η ουσία είναι η διατήρηση της μέσης κατανάλωσης γύρω στα 8,6 λτ./100 χλμ. με τη mild hybrid GLΒ 200, που είχαμε μετρήσει παλαιότερα να είναι στα 9,0 λτ./100 χλμ.. Μεγαλύτερη είναι η διαφορά στην πόλη, με την προηγούμενη GLB 200 να είναι στα 10,5 λτ./100 χλμ. και τη νέα γύρω στα 9,3 λτ./100 χλμ..

Σημαντικό για κάποιους είναι και η ελεύθερη είσοδος στον πράσινο δακτύλιο, αφού παρά την υπέρβαση του ορίου των 145 γρ. CO2/χλμ. (156 γρ. CO2/χλμ., με την προηγούμενη στα 159 γρ. CO2/χλμ.), η ανανεωμένη GLB 200 αναγράφεται ως «υβριδικό» στην άδεια κυκλοφορίας.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes GLB 200 mHEV
Σελίδα 2Εσωτερικό-χώροι & τιμή-εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο οικονομική και με... ελευθέρας στον δακτύλιο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σταθερότητα, άνεση και αρχοντιά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Hyundai