Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Ήπια υβριδικό σύνολο με κέρδος στην κατανάλωση

(5/10/2024)
Το μοτέρ είναι πιο πολιτισμένο με λιγότερο «γρέζι» ψηλά και πιο «γεμάτο» τράβηγμα στις χαμηλές στροφές
2 Φωτογραφίες »

Το μοτέρ είναι πιο πολιτισμένο με λιγότερο «γρέζι» ψηλά και πιο «γεμάτο» τράβηγμα στις χαμηλές στροφές

Το Formentor εφοδιάζεται με το γνωστό σύνολο TSI των 150 ίππων και 250 Nm ροπής το οποίο πλέον ενσωματώνει ήπια υβριδική τεχνολογία. Μια γεννήτρια-μίζα 14kW υποβοηθά το έργο του βενζινοκινητήρα και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ελαφρών γρηγορότερο προσπέρασμα (60-100 σε 4,5 από 4,8 δλ. και 80-120 σε 6,0 από 6,1 δλ.), κυρίως όμως το μοτέρ είναι πιο πολιτισμένο με λιγότερο «γρέζι» ψηλά και πιο «γεμάτο» τράβηγμα στις χαμηλές στροφές με αρωγό πάντα το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το σπορτίφ χαρακτήρα του συνόλου τονίζει και η δυνατότητα εναλλαγών σχέσεων αποκλειστικά από τα paddles στο τιμόνι και φυσικά το drive mode που θα επιλέξεις.


Η πιο εμφανής διαφορά όμως είναι στην κατανάλωση. Συνδυάζοντας την τεχνολογία λειτουργίας με δύο κυλίνδρους, όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, με την ήπια υβριδική τεχνολογία και τη δυνατότητα για ελεύθερη κύλιση (όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι σβήνει το μοτέρ και το κιβώτιο μπαίνει σε νεκρά), το νέο Formentor έδειξε στις μετρήσεις μας μια μέση κατανάλωση 8,5 λτ./100 χλμ., όταν το -ανανέωσης ξεπερνούσε τα 9 λτ./100 χλμ.. Παράλληλα ως «υβριδικό» έχει ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο CUPRA Formentor, πιο δυναμικό και ήπια υβριδικό
Σελίδα 2Σχεδίαση: Όσο aggressive ταιριάζει στο χαρακτήρα του
Σελίδα 3Εσωτερικό: Με νέα υλικά και οθόνη 12,9 ιντσών
Σελίδα 4Κινητήρας: Ήπια υβριδικό σύνολο με κέρδος στην κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ευχάριστο και με έντονο ταπεραμέντο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NISSAN