Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C4 Cactus, που εισέρχεται από την κατηγορία των Crossover σε εκείνη των χάτσμπακ με απόλυτη επιτυχία, στην έκδοση με τον 1.600άρη BlueHDi κινητήρα ισχύος 100 ίππων.
Δοκιμή: Νέο Citroen C4 Cactus
Το C4 Cactus αλλάζει εντελώς προσανατολισμό, αποκτά πιο πρωταγωνιστικό ρόλο στην γκάμα της Citroen και κερδίζει τελικά τις εντυπώσεις, ξεφεύγοντας πολύ από τα στενά όρια βελτίωσης μιας ανανεωμένης έκδοσης…
Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης και η άνεση της ανάρτησης του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του στο δρόμο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Με 1,6 λτ. diesel κινητήρα 100 ίππων- Καίει 5,1 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 14.850 ευρώ
Το ανανεωμένο C4 Cactus είναι το αυτοκίνητο που έρχεται να συνεχίσει την προϊοντική επίθεση της Citroen και αναλαμβάνει μέχρι νεοτέρας (το 2020 κατά πάσα πιθανότητα), να αποτελέσει το μοναδικό μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας μετά την κατάργηση του C4. Για να το πετύχει αυτό, ενισχύει το προφίλ του σε όλους τους τομείς και λανσάρει νέες καινοτομίες που αφορούν κυρίως στην παρεχόμενη άνεση, τομέας που άλλωστε ήταν πάντα το κύριο χαρακτηριστικό για τη Γαλλική εταιρεία. Παρέα με την ξεχωριστή σχεδίαση, τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης και τη διεύρυνση των διαθέσιμων εκδόσεων στην γκάμα του, το ανανεωμένο C4 Cactus συνιστά ένα μοντέλο που αναβιώνει την ιστορία της φίρμας σε μια σύγχρονη εκτέλεση. Είτε ως μικρομεσαίο, είτε ως crossover, το ανανεωμένο C4 Cactus έχει τον τρόπο να μπει και στις δύο αγορές καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το όποιο «χάσμα» τους σε αισθητικό, χωροταξικό και οδηγικό επίπεδο.
Ένα κόμπακτ μικρομεσαίο με crossover αναφορές
Χωρίς να υπάρχει μια σαφής αλλαγή πλεύσης σε αισθητικό επίπεδο, το ανανεωμένο C4 Cactus καταφέρνει να έρθει πιο κοντά στα σχεδιαστικά πρότυπα της μικρομεσαίας κατηγορίας (σε διαστάσεις είναι πολύ πιο μικρό), αφαιρώντας τις crossover λεπτομέρειες από το κόμπακτ αμάξωμά του. Διατηρώντας το ίδιο πάτωμα, το ανανεωμένο C4 Cactus έχει ουσιαστικά και τις ίδιες βασικές διαστάσεις (μόνο το μήκος αυξήθηκε κατά 13 χλστ. λόγω των προφυλακτήρων και φτάνει τα 4.170 χλστ.), με την εξωτερική του εικόνα να είναι κατά 90 % διαφορετική σύμφωνα με την Citroen. Στα δικά μας μάτια είναι αισθητή η πιο εκλεπτυσμένη και κομψή εικόνα της ανανέωσης, υιοθετώντας τα νέα σχεδιαστικά στοιχεία των νεότερων Citroen όπως τα νέα λεπτά φώτα εμπρός, τις ενθέσεις νίκελ, τα καινούργια πίσω φωτιστικά σώματα και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες να χαρίζουν μια πιο πλατιά αισθητική στο αμάξωμα. Τα airbumps -βασικό γνώρισμα του προηγούμενου C4 Cactus- αφαιρέθηκαν από τα πλαϊνά των θυρών και τώρα συναντάμε μια καινούρια εφαρμογή τους, σαφώς πιο διακριτική τόσο ως προς την θέση που βρίσκονται όσο και προς το μέγεθός τους, αφού «μετακόμισαν» στο τελείωμα των θυρών. Επιπλέον αυτά δεν έχουν στο εσωτερικό τους αέρα, αποτελώντας έτσι απλώς μια αισθητική πινελιά της ανανέωσης.
..παίζει επίσης και το ΑSX Μιτσουμπίσι 1,6 βενζίνη, είναι παλιάς σχεδίασης αλλά 100% Γιαπωνέζικο, με 20 χιλιάδες η πληρέστερη έκδοση..τι να μας πέιτε για το σιτροεν κακτους με τα κλειστά πισω παράθυρα που ανοίγουν με Γατζους…! ότι έχει καλές αποσβέσεις στην αναρτηση με τον άκαμπτο άξονα;
… για μένα η Σιτροέν χάθηκε όταν σταμάτησε ακόμη και στα μεγάλα μοντέλα της την υδροπνευματική ανάρτηση ..μεγάλο λάθος της..'έπαψε να ξεχωρίζει, ακόμη και στα DS που φέρουν τον θρυλικό κωδικό από τα θρυλικά της αυτοκίνητα ..ούτε εκεί την ξανάφερε την υδροπνευματική ..τι το θέλει τότε και τα λέει DS…
Σαν παλαιός κάτοχος CITROEN και συγκεκριμένα ΖΧ 1.4 75 ps έχω να πω ότι πρόκειται για τίμια αλλά παρεξηγημένα αυτοκίνητα με μεγάλη ομως απαξίωση της μεταπωλητικής τους αξίας. Γι αυτό δεν θα ξεναγόραζα CITROEN. Νομίζω πως το C3 είναι το πιο ωραίο στην φετινή γκάμα της CITROEN αλλά δυστυχώς δεν μου αρέσουν τα πετρέλαια,ούτε τα βενζινοκίνητα τρικύλινδρα .Να συμπληρώσω στο σχόλιο του st ότι οι λυσεις κοντά στα 20000€ βενζίνη και τετρακυλινδρα είναι περιορισμένες.πχ gullietta 1.4 150 ps, opel astra 1.4 150 ps ,vw golf 1.5 130 ps και αναμένεται το νεο megane με τον νεο tce 130ps.Τελος κριμα για την ford που καταργεί τον τετρακυλινδρο1.5 ecoboost 150 ps με ενα νεο τρικυλινδρο στο νεο focus.ΥΓ ενα τεστ αξιοπιστίας των μικρών τρικύλινδρων βενζινοκινητηρων θα δουμε ποτέ?????????
..να πω την γνώμη μου για αγορά καινούργιου αυτοκίνητου μέχρι 20 χιλιάδες ευρώ; α) Αλφα Ρομέο Τζιουλέττα, ακόμη και για τον 1,4 - 120, β) i30 fast back Χιουντάι με τον κινητηρα1.4 -140 και με τον φουλ εξοπλισμό, να έχει αεραγωγούς και τεμπέλη στο πίσω κάθισμα.. αλλά με τσιμπημένη τιμή 22500 .. μάλλον ακριβό γ) Φιατ 500Χ, αν σας αρέσει το αμάξωμα του δ) τα αυτοκίνητα της ΚΙΑ. ε) το Αβένσις από την Τογιότα στ) ..περιμένετε όταν θα έρθουν τα αυτοκίνητα της Μαζντα και αν είναι προσιτά στην τιμή τους πώλησης....αυτά! ¨Ομως μέχρι 10.000 ευρώ μεταχειριεμένο..βρήσκεις πληθώρα από Οπελ Ισινια..καλές αγορες…. Γιατί να ψάχνετε άλλα ακριβά και αδιάφορα αυτοκίνητα ;
δεν είναι μόνο για τον κινητήρα στο νέο φόκους καταργούν και την πίσω πολλαπλή ανάρτηση , σε ότι δηλαδή ξεχώριζε....Αν έχει καμία προσφορά το απερχόμενο μοντέλο και με συμβιβασμό στους χώρους του , θα είναι καλή αγορά. Στις προηγούμενες προτάσεις μου . υπάρχουν και μοτέρ με σούπερ ντου περ ιτζεκτιον τούρμπο με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και με αίσθηση πως έχεις νεα σύγχρονη τεχνολογία, και ατμοσφαιρικοί κινητήρες με πιο ακριβά τέλη αλλά και με αποδεδειγμένη αξιοπιστία .. διαλέγουμε και παίρνουμε