Το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης είναι ισχυρότερο κατά 20 ίππους φθάνοντας πλέον τους 156. Πιο σημαντική από την τόνωση των επιδόσεων είναι η διεύρυνση της αυτονομίας κατά περίπου 15%: Με μια φόρτιση το γαλλικό ηλεκτρικό μοντέλο βγάζει κατά μέσο όρο γύρω στα 350 χλμ…
Με τους 20 επιπλέον ίππους που αποδίδει πλέον ο ηλεκτροκινητήρας του ανανεωμένου e-C4 (η ροπή παρέμεινε στα 260 Nm), το γαλλικό μοντέλο έχει αποκτήσει περισσότερη ζωντάνια στο πάτημα του πεντάλ ισχύος. Αυτό δεν αφορά μόνο την αίσθηση, αλλά και τα νούμερα των μετρήσεων μας: Στην επιλογή Sport του προγράμματος οδήγησης, το e-C4 προσπερνά πιο γρήγορα (60-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα 7,7 δλ., δηλαδή 0,4 δλ. και 1,1 δλ. πιο γρήγορα σε σχέση με την έκδοση των 136 ίππων). Από την άλλη, διαθέτει και νέα μπαταρία, η οποία έχει αυξημένη ωφέλιμη χωρητικότητα στις 50,8 kWh, στοιχείο που σε συνδυασμό με το βελτιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης που διαθέτει του εξασφαλίζει σημαντικά καλύτερες τιμές κατανάλωσης και αυτονομίας.
Η μέση τιμή κατανάλωσης στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τις 15 kWh/100 χλμ. (καλές καιρικές συνθήκες), οπότε μιλάμε για περίπου 340 χλμ. πραγματικής αυτονομίας. Σε συνθήκες πόλης τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα, αφού η κατανάλωση ενέργειας πέφτει στις 12,8 kWh/100 χλμ. και έτσι το e-C4 μπορεί να διανύσει μέχρι και 400 χλμ. με μια φόρτιση. Η τελευταία διαρκεί κάτι λιγότερο από 6 ώρες σε φορτιστή ισχύος (11 kW), ενώ από ταχυφορτιστή (DC) με δυνατότητα να δεχθεί έως 100 kW χρειάζονται 30 λεπτά για την φόρτιση της μπαταρίας (10-80%).