
Τα αναβαθμισμένα καθίσματα Advanced Comfort σε συνδυασμό με την ανάρτηση των Progressive Hydraulic Cushions συντελούν ώστε το ανανεώμενο Citroen e-C4 να δίνει την αίσθηση μαγικού χαλιού, παρά το σφιχτότερο set-up που επιτάσσει το αυξημένο βάρος.
Παρά την πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης σε σχέση με την υβριδική έκδοση, που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν, το ηλεκτρικό e-C4 προσφέρει μια ανάλογα άνετη οδηγική εμπειρία με έμφαση στην ευκολία χρήσης και στην ευχρηστία, καθώς και στην ποιοτική κύλιση. Η τελευταία μάλιστα επωφελείται από την απουσία μηχανικού θορύβου από το χώρο του κινητήρα, αλλά και από τα αναβαθμισμένα καθίσματα Advanced Comfort με το επιπλέον αφρώδες υλικό (+1,5 εκ.) και τη βελτιωμένη στήριξη. Έτσι σε συνδυασμό με την στάνταρ ανάρτηση των Progressive Hydraulic Cushions (υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης), πίσω από το τιμόνι και καθισμένος σχετικά ψηλά έχεις την αίσθηση μαγικού χαλιού που εξαφανίζει σχεδόν ιδεατά ατέλειες, κακοτεχνίες και λακκούβες που θα συναντήσεις στο δρόμο και στην καθημερινότητα.

Ακόμα και αν το παρακάνεις, με την βοήθεια των ηλεκτρονικών, των δυνατών φρένων και του συγκρατημένου βάρους, η διατήρηση της αυτοκυριαρχίας και της ουδετερότητας των αντιδράσεων είναι δεδομένες για το ηλεκτρικό Citroen e-C4.
Στην πόλη θα θέλαμε να κόβει περισσότερο το τιμόνι, αλλά και καλύτερη προς τα πίσω ορατότητα που μετριάζεται από την αεροτομή, αλλά σε γενικές γραμμές τα μαλακά πηδάλια και το αυτόματο κιβώτιο συμβάλουν στην ευχρηστία. Η βελτίωση της κατανάλωσης ενέργειας και η μεγαλύτερη μπαταρία έχουν μειώσει το σχετικό άγχος στο ταξίδι, που οδηγικά είναι μια ωραία εμπειρία λόγω της ανάρτησης και του χαμηλού θορύβου.
Η γρήγορη οδήγηση δεν ταιριάζει και πολύ στο χαρακτήρα του Citroen e-C4, που δείχνει να προτιμά τις ήρεμες, αγχολυτικές μετακινήσεις, ωστόσο ακόμα και αν παραβλέψεις στοιχεία όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το ελαφρύ τιμόνι και η ρυθμισμένη για άνεση ανάρτηση, το ηλεκτρικό γαλλικό μικρομεσαίο οικογενειακό δε θα σε εκθέσει. Αν το παρακάνεις, με την βοήθεια των ηλεκτρονικών, των δυνατών φρένων και του συγκρατημένου βάρους, η διατήρηση της αυτοκυριαρχίας και της ουδετερότητας των αντιδράσεων είναι δεδομένες.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο Citroen e-C4 με 156 PS |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Πάει γρηγορότερα και μακρύτερα! |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετο |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |