To Dacia Duster αρέσει πολύ με το νέο του digital look. Πιο μοντέρνο, νεανικό και με την περιπέτεια στο αίμα του, ήρθε να συνεχίσει την πετυχημένη εμπορική πορεία του. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,33 λτ. στην ισχυρή έκδοση των 150 ίππων.
Δοκιμάζουμε την αυτόματη έκδοση του Duster με τους 150 ίππους
Το Duster, ή αλλιώς ο «βασιλιάς της σκόνης», τόσο λόγω της ονομασίας του που συνδέεται με αυτή, η οποία στα αγγλικά είναι dust, όσο και λόγω του έντονου off-road υπόβαθρου που το θέλει πολύ συχνά να σκονίζεται σε χωμάτινες κακοτράχαλες διαδρομές ανανεώθηκε εκ νέου για να αποκτήσει μια πιο digital εμφάνιση.
H Dacia πάει… «σφαίρα» σε Ευρώπη και Ελλάδα: Η εταιρία που από το 1999 ανήκει στην Renault σημειώνει συνεχή αύξηση των πωλήσεων και των μεριδίων της στην αγορά. Το Dacia Duster μετρά ήδη δύο -εμπορικά επιτυχημένες- γενιές και έχει πουλήσει περισσότερα από 2.000.000 αυτοκίνητα μέσα σε μόλις 12 χρόνια, αποτελώντας μια από τις πλέον value for money προτάσεις της αγοράς. Η ελληνική αγορά το 2022 απορρόφησε περί τα 1.650 αυτοκίνητα κατατάσσοντάς το στην 5η θέση στην κατηγορία του.
Εμείς το δοκιμάζουμε στην βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.3000άρη TCe κινητήρα, στην πιο ισχυρή του εκδοχή των 150 ίππων, σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Αποκλειστικά στην κορυφαία έκδοση
Ο συγκεκριμένος συνδυασμός έρχεται μόνο στην κορυφαία έκδοση Journey, με κόστος από 25.790 ευρώ. Δεν είναι η συνηθισμένη χαμηλή τιμή που περιμένεις από ένα Duster, ωστόσο μιλάμε για την κορυφαία του έκδοση στην γκάμα και με πληρέστατο εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων εξοπλίζεται με προβολείς ομίχλης, αναδιπλούμενος καθρέπτες, ρεζέρβα ανάγκης, αλλά και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με τέσσερις κάμερες θέασης.