Η Honda προχώρησε σε ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα της 10ης γενιάς του Honda Civic
Δοκιμή: Aνανεωμένο Honda Civic
127.661 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2020)
Για ευχαρίστηση και ευκολία: Το Honda Civic ανανεώθηκε στα σημεία, με την ισχυρότερη έκδοση των 182 ίππων να εξακολουθεί να δίνει το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις, ενώ το αυτόματο κιβώτιο αποτελεί αγχολυτικό στην καθημερινότητα.
Η Honda προχώρησε σε ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα της 10ης γενιάς του Honda Civic, με ελαφρές διαφοροποιήσεις στο σχεδιασμό και μια μικρή αναβάθμιση του τεχνολογικού υπόβαθρου.
Αισθητικά, το Civic ήταν και εξακολουθεί να είναι από τα μοντέλα που ξεχωρίζουν στην κατηγορία, λόγω μεγέθους (4,51 μ.) και κυρίως λόγω της αιχμηρής, γεμάτη ακμές και δυναμικής σχεδίασής του. Τα νέα στοιχεία που θα δούμε λοιπόν, αφορούν στo νέο πλαίσιο για τους full LED προβολείς ομίχλης, καθώς και στα ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED.
Από 31.350 στο κορυφαίο εξοπλιστικό επίπεδο Εμείς εδώ δοκιμάζουμε την κορυφαία αυτόματη «συμβατική» έκδοση με τον 1,5 VTEC turbo των 182 ίππων (σ.σ. λέμε συμβατική γιατί υπάρχει βεβαίως και η Type-R), η οποία είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στο επίπεδο Sport Plus Navi και τιμή από 31.350 ευρώ (από 28.070 με το χειροκίνητο κιβώτιο). Η συγκεκριμένη έκδοση είναι γεμάτη ηλεκτρονικών ευκολιών και συστημάτων, με πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας που περιλαμβάνει αυτόνομο φρένο και adaptive cruise control, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας και πανοραμική ηλιοροφή.
Παράλληλα σχεδιαστικά θα συναντήσουμε μπροστινά, πίσω και πλαϊνά μαρσπιέ και το κυριότερο διπλή απόληξη εξάτμισης στο κέντρο του πίσω προφυλαχτήρα. Τέλος η συγκριμένη έκδοση ως πιο σπορτίφ, διαθέτει και σύστημα ρυθμιζόμενης ανάρτησης.