ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κιβώτιο: Διαθέτει πολιτισμένα χαρακτηριστικά και είναι ικανός

 Σχολιάστε 
4.791 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2025)
To σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παρά την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ικανό και στις μεσαίες στροφές.

To σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παρά την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ικανό και στις μεσαίες στροφές.

Ο κινητήρας του Hyundai Bayon της δοκιμής μας είναι ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης T-GDI, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και δεν έχει κάποιου είδους ηλεκτρική βοήθεια. Είναι εξοπλισμένος με το σύστημα CVVD (Continuously Variable Valve Duration) που ρυθμίζει συνεχώς τη διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, ενώ τέλος διακρίνεται και για τις compact διαστάσεις του (μεταξύ άλλων η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη μέσα στην κυλινδροκεφαλή).


Στην πράξη, το σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παρά την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ικανό και στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, προσφέροντας ικανοποιητικές τιμές επιδόσεων. Η κατανάλωσή του τέλος, σε πραγματικές συνθήκες, έχει μέση τιμή τα 7,8 λίτρα/100 χλμ..
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Bayon με 100 ίππους
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Διαφορετικό με το δικό στου τρόπο και up to date τεχνολογικά
Σελίδα 3Κινητήρας-Κιβώτιο: Διαθέτει πολιτισμένα χαρακτηριστικά και είναι ικανός
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ένα SUVάκι για την πόλη και ήσυχο στο ταξίδι
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Autotriti.gr