To σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παρά την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ικανό και στις μεσαίες στροφές.
Ο κινητήρας του Hyundai Bayon της δοκιμής μας είναι ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης T-GDI, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και δεν έχει κάποιου είδους ηλεκτρική βοήθεια. Είναι εξοπλισμένος με το σύστημα CVVD (Continuously Variable Valve Duration) που ρυθμίζει συνεχώς τη διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, ενώ τέλος διακρίνεται και για τις compact διαστάσεις του (μεταξύ άλλων η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη μέσα στην κυλινδροκεφαλή).
Στην πράξη, το σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παρά την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ικανό και στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, προσφέροντας ικανοποιητικές τιμές επιδόσεων. Η κατανάλωσή του τέλος, σε πραγματικές συνθήκες, έχει μέση τιμή τα 7,8 λίτρα/100 χλμ..