Στο εσωτερικό του νέου Corsa η σχεδίαση έχει οριζόντια αρχιτεκτονική, με ένα πλαστικό σιρίτι, να διχοτομεί το ταμπλό.
Στο εσωτερικό του νέου Corsa η σχεδίαση εξακολουθεί να έχει οριζόντια αρχιτεκτονική, με ένα πλαστικό σιρίτι, να διχοτομεί το ταμπλό. Το πάνω μέρος καλύπτεται από μαλακό υλικό και φέρει τους αεραγωγούς, ενώ από κάτω ακριβώς στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής (5 ιντσών στη βασική έκδοση, και 10 ιντσών στις ανώτερες εκδόσεις), η οποία είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό και έχει τοποθετηθεί στο ίδιο ύψος με τον πίνακα οργάνων. Από εργονομικής άποψης, η διάταξη αυτή θα βολέψει τον οδηγό, έχοντας εύκολη πρόσβαση στα χειριστήρια και τα μπουτόν.
Παράλληλα σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται η ποιότητα του εσωτερικού, καθώς εκτός των μαλακών μερών και τα υπόλοιπα υλικά είναι ευχάριστα στην αφή, με τη στιβαρότητα της συναρμολόγησης να ικανοποιεί και το φινίρισμα να κυμαίνεται σε αντίστοιχα υψηλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Όσον αφορά στους χώρους, τα 309 λτ. χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας και τα 1.311 χλστ. πλάτους στο πίσω κάθισμα θα επιτρέψουν δύο ενήλικες και ένα παιδί να χωρέσουν, έχοντας στη διάθεσή τους 10 εκ. αέρα για τα γόνατά και 2,8 εκ. για τα κεφάλια τους, ωστόσο το μικρό πλαίσιο της πόρτας θα δυσκολέψει στο μπες-βγες.