Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,5 diesel με 130 άλογα
- Με τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας στο ταξίδι με 4,1 λτ./100 χλμ.
- Έχει το 2ο καλύτερο φρενάρισμα ανάμεσα σε 55 μικρά SUV
- Ευρύχωρη καμπίνα με premium ποιότητα κατασκευής
- Σχεδιαστικές αλλαγές για πιο δυναμική εμφάνιση
Με τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας στο ταξίδι με 4,1 λτ./100 χλμ.
Το δεύτερης γενιάς Peugeot 2008 προκάλεσε αίσθηση με το που παρουσιάστηκε κυρίως χάρη στην ποιότητα κατασκευής του που ήταν εφάμιλλη premium μοντέλων. Σχεδόν αμέσως κέρδισε το αγοραστικό κοινό και έκτοτε αποτελεί ένα από τα βαριά χαρτιά της κατηγορίας. Μετά από 4 χρόνια εμπορικής πορείας, η Peugeot φρέσκαρε το 2008 σε εμφάνιση και τεχνολογικό backround, όπως είδαμε και στην δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά του στην πιο απαιτητική κατηγορία της αγοράς. Τώρα ήρθε η στιγμή να το δοκιμάσουμε και στην diesel έκδοσή του.
Φρενάρει εξαιρετικά, ομόρφυνε και εξακολουθεί να έχει premium αύρα
Πριν ξεκινήσουμε την αναλυτική δοκιμή του Peugeot 2008 1,5 diesel, ας πούμε συνοπτικά τα σημαντικά στοιχεία. Η ανανέωσή του αφορά κυρίως στην εμφάνιση και το μπροστινό μέρος όπου τονίστηκε ακόμα περισσότερο το δυναμικό του στυλ. Μία νέα ευρύτερη μάσκα είναι το βασικό χαρακτηριστικό, φιλοξενώντας το νέο λογότυπο της εταιρείας, ενώ επίσης νέα σχεδίαση έχουν οι τρεις «νυχιές» που αντικατοπτρίζονται στα LED φώτα ημέρας. Ήπιες αλλαγές θα συναντήσουμε και στο πίσω μέρος, με τα νέα φώτα που φέρουν οριζόντιες λεπτές γραμμές LED.
Παράλληλα στα νέα στοιχεία που θα συναντήσουμε είναι πως πλέον στην ευρύχωρη καμπίνα έγινε ένα τεχνολογικό update, με στάνταρ από τη βασική έκδοση οθόνη αφής 10 ιντσών και ένα ενημερωμένο σύστημα infotainment. Έτσι ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο η premium υπόσταση που ούτως ή άλλως είχε το γαλλικό SUV, χάρη στην ποιότητα κατασκευής και στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.
Κατά τα άλλα δεν άλλαξε κάτι στο diesel μοτέρ που δοκιμάζουμε, το οποίο εξακολουθεί να είναι το πιο οικονομικό στο ταξίδι από πλευράς κατανάλωσης με 4,1 λτ./100 χλμ., ενώ ένα πολύ σημαντικό προσόν του 2008 είναι πως και σε αυτή την έκδοση φρενάρει εξαιρετικά, σταματώντας στα 35,6 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα, που είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε όλα τα μικρά SUV, δηλαδή μισό αυτοκίνητο λιγότερο σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας.
Με καλή τιμή, από 27.100 ευρώ
Η έκδοση diesel με τα 130 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο που δοκιμάζουμε είναι διαθέσιμη από 27.100 ευρώ στο πρώτο επίπεδο εξοπλισμού Active. Η τιμή βρίσκεται στο μέσο όρο των -πολύ λίγων- diesel μικρών SUV που υπάρχουν στην αγορά, ωστόσο σε συνδυασμό με τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό, την premium στόχευση, αλλά και τα 5 χρόνια εγγύησης του μοντέλου, η τιμή κρίνεται ως καλή.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Καμπίνα με premium αύρα και πολύ καλούς χώρους |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Κορυφαία οικονομία στο ταξίδι, αλλά και γενικότερα |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ισορροπημένο και συνολικά άνετο |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |