Στο δρόμο: Ισορροπημένο και συνολικά άνετο

49.653 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2024)
Το πειστικό μπροστινό σύστημα και οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις, καταφέρνουν να έχουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο και την άνεση χωρίς γδούπους και θορύβους.

Το πειστικό μπροστινό σύστημα και οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις, καταφέρνουν να έχουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο και την άνεση χωρίς γδούπους και θορύβους.

Η diesel έκδοση εμφανίζει ένα  ισορροπημένο οδηγικό προφίλ συνδυάζοντας την στιβαρή αίσθηση με την καλή ποιότητα κύλισης. Φαρδιά μετατρόχια, πειστικό μπροστινό σύστημα, καλορυθμισμένες αναρτήσεις, καταφέρνουν να έχουν σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την άνεση χωρίς γδούπους και θορύβους. Όσο πιέζεις τόσο η κλίση μεγαλώνει, αλλά και πάλι χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα και το κράτημα.


H κατευθυντικότητα είναι άκρως ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται σχετικά άμεσα και με ακρίβεια, ενώ άξια μνείας είναι και τα φρένα, που όχι μόνο είναι δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μ.), αλλά και ανθεκτικά στη συνεχόμενη χρήση. Το ελαφρύ τιμόνι και το αυτόματο κιβώτιο εξυπηρετούν στην καθημερινότητα, με τον μικρό κύκλο στροφής να βολεύει ιδιαίτερα στο παρκάρισμα. Τέλος, οι light εκτός δρόμου εξορμήσεις συνεχίζουν να αποτελούν μέρος του ρεπερτορίου κυρίως χάρη στα 170 χλστ. από το έδαφος.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,5 diesel με 130 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Καμπίνα με premium αύρα και πολύ καλούς χώρους
Σελίδα 3 Κινητήρας: Κορυφαία οικονομία στο ταξίδι, αλλά και γενικότερα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ισορροπημένο και συνολικά άνετο
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
VW CRAFTER LEASEPRO
test center