ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Κορυφαία οικονομία στο ταξίδι, αλλά και γενικότερα

56.812 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2024)
Δυνατός και πολιτισμένος, αλλά κυρίως εύρωστος από τις χαμηλές στροφές και εξαιρετικά οικονομικός είναι ο 1,5 BlueHDi των 130 ίππων.
2 Φωτογραφίες »

Δυνατός και πολιτισμένος, αλλά κυρίως εύρωστος από τις χαμηλές στροφές και εξαιρετικά οικονομικός είναι ο 1,5 BlueHDi των 130 ίππων.

Ο σύγχρονος 1,5 BlueHDi των 130 ίππων, τραβάει εμφατικά από χαμηλά (300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. είναι αυτά), λειτουργεί πολιτισμένα και σχετικά αθόρυβα, ενώ η χροιά και το κροτάλισμα του diesel είναι χαμηλής έντασης. Το γλυκό δένει εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο, που ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του, χωρίς μάλιστα να επιβαρύνεται η κατανάλωση όπως είδαμε και στις μετρήσεις μας.


H κατανάλωση που μέτρησαν τα όργανα του Test Center είναι 4,1 λτ./100 χλμ., η καλύτερη που έχουμε δει σε μικρό SUV συμβατικού καυσίμου.
2 Φωτογραφίες »

H κατανάλωση που μέτρησαν τα όργανα του Test Center είναι 4,1 λτ./100 χλμ., η καλύτερη που έχουμε δει σε μικρό SUV συμβατικού καυσίμου.


Η τελευταία μετρήθηκε σε μικτή διαδρομή στα 6,5 λτ./100 χλμ., μια πολύ καλή τιμή, ενώ ακόμα πιο ευχάριστα είναι τα νέα στις μετρήσεις μας στην εθνική οδό όπου τα όργανα κατέγραψαν κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ., η καλύτερη που έχουμε δει σε μικρό SUV συμβατικού καυσίμου. Σημαντικό στοιχείο για την οικονομία που προσφέρει σε όσους κάνουν πολλά ταξίδια ετησίως. Από την άλλη μέσα την πόλη υπολογίστε γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ., μια καθόλα αποδεκτή τιμή. Για ακόμα περισσότερη οικονομία υπάρχει και η ECO λειτουργία, με το τίμημα στην απόκριση του γκαζιού να είναι φυσικά αισθητό.
 
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,5 diesel με 130 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Καμπίνα με premium αύρα και πολύ καλούς χώρους
Σελίδα 3 Κινητήρας: Κορυφαία οικονομία στο ταξίδι, αλλά και γενικότερα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ισορροπημένο και συνολικά άνετο
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL