- Νέο look στο μπροστινό μέρος, ίδιο εργοστασιακό κιτ υγραερίου κάτω από το καπό
- Όταν δουλεύει με LPG βγάζει 100 άλογα, με βενζίνη 91
- Καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ.
- Η έκδοση διπλού καυσίμου (LPG-βενζίνη) είναι παραδόξως 800 ευρώ φθηνότερη από την σκέτης βενζίνης
Νέο look στο μπροστινό μέρος, ίδιο εργοστασιακό κιτ υγραερίου κάτω από το καπό
Το ανανεωμένο Captur φαίνεται από μακριά μιας και ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της Renault, ειδικά στο εντελώς νέας αισθητικής μπροστινό μέρος. Δεν υπάρχουν αλλαγές στα μηχανικά μέρη και έτσι στην έκδοση της δοκιμής ο 1,0 λτ. TCe τούρμπο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης (LPG).
Όταν δουλεύει με LPG βγάζει 100 άλογα, με βενζίνη 91
Όταν ο κινητήρας λειτουργεί με βενζίνη η απόδοσή του είναι 91 ίπποι και 160 Nm ροπής. Όταν όμως η τροφοδοσία γίνεται με υγραέριο και επειδή το μοτέρ έχει σχεδιαστεί με βάση το LPG τότε η ισχύς του ανεβαίνει στους 100 ίππους με 170 Nm ροπής. Ο τρόπος επιλογής καυσίμου γίνεται από τον οδηγό μέσω μπουτόν στο ταμπλό, κάτω αριστερά του τιμονιού.
Καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ.
Με μέση πραγματική κατανάλωση τα 8,0 λίτρα LPG/100 χλμ., το γαλλικό SUVάκι κινείται με 6,5 ευρώ στα 100 χλμ. (μέση τιμή LPG 0,8 ευρώ/λτ.). Μάλιστα με συνεχή χρήση της ECO λειτουργίας και προσεκτικό πάτημα του γκαζιού, η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί ακόμα 10%. Αναλύοντας λίγο περισσότερο την κατανάλωση υγραερίου, στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα η κατανάλωση περιορίζεται στα 6,2 λτ./100 χλμ.. Δηλαδή βάσει της τιμής λίτρου για να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη (500 χλμ.) χρειάζεσαι 25 ευρώ.
Η έκδοση διπλού καυσίμου (LPG-βενζίνη) είναι παραδόξως 800 ευρώ φθηνότερη από την σκέτης βενζίνης
Το Renault Captur Eco-G 100, όπως είναι η επίσημη ονομασία της έκδοσης LPG, είναι διαθέσιμο από 22.950 ευρώ στο πακέτο Evolution, από το οποίο δε λείπει τίποτα ουσιαστικό. Αξίζει να σημειωθεί πως η απλή έκδοση βενζίνης των 90 ίππων είναι ακριβότερη κατά 800 ευρώ και πραγματικά δεν βλέπουμε το λόγο διάθεσής της.
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Renault Captur στην έκδοση με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου LPG.
Σελίδα 2 | Mε πιο cool look και στάνταρ οθόνη 10,4 ιντσών στην καμπίνα |
Σελίδα 3 | Είναι φθηνότερο από την έκδοση βενζίνης! |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ. |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: σε κερδίζει με την ποιοτική του κύλιση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |