Αθροίζοντας την πραγματική μέση αυτονομία των δύο καυσίμων, το Captur μπορεί να διανύσει σχεδόν 1.300 χλμ..
Όταν οδηγήσεις το Renault Captur δεν χρειάζεται πολύ για να διαπιστώσεις το πλεονέκτημα της ήσυχης και ποιοτικής του κύλισης και μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος θα γίνει αισθητός. Όπως και να έχει το Captur έχει τον τρόπο να τα καταφέρνει σε κάθε περίσταση. Μέσα στην πόλη, παρά το σχετικά αυξημένο κύκλο στροφής (11,2 μ.), θα ελιχθεί εύκολα, λόγω καλής περιφερειακής ορατότητας και ελαφριού τιμονιού. Στον επαρχιακό δρόμο και όταν ο οδηγός κινηθεί σε σβέλτο ρυθμό, η ανάρτηση θα συγκρατήσει τις κλίσεις, θα δώσει περιθώρια στην πρόσφυση και παράλληλα θα λειάνει τις κακοτεχνίες χωρίς να θορυβήσει. Και όταν το Captur βρεθεί σε περιβάλλον εκτός δρόμου, τα 210 χλστ. από το έδαφος σου δίνουν τη δυνατότητα κίνησης ακόμα και σε κακοτράχαλα σημεία, με τους περιορισμούς που θέτουν φυσικά τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία τετρακίνησης. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε την καλή επίδοση των φρένων, που αν και με ταμπούρα στους πίσω τροχούς, ακινητοποίησαν το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε απόσταση 36,4 μ..