Αυτό που «μετράει» στη συγκεκριμένη έκδοση είναι η οικονομία στο κόστος κίνησης και εδώ το Captur τα καταφέρνει: Με μέση πραγματική κατανάλωση τα 8,0 λίτρα LPG/100 χλμ., το γαλλικό SUVάκι κινείται με 6,5 ευρώ στα 100 χλμ..
Η έκδοση διπλού καυσίμου βασίζεται στον 1,0 λτ. TCe τούρμπο βενζινοκινητήρα, στον οποίο η Renault έχει προσθέσει ένα εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης. Όταν ο κινητήρας λειτουργεί με βενζίνη η απόδοσή του είναι 91 ίπποι και 160 Nm ροπής. Όταν όμως η τροφοδοσία γίνεται με υγραέριο και επειδή το μοτέρ έχει σχεδιαστεί εξΆ αρχής με βάση το LPG τότε η ισχύς του ανεβαίνει στους 100 ίππους με 170 Nm ροπής. Ο τρόπος επιλογής καυσίμου γίνεται από τον οδηγό μέσω μπουτόν στο ταμπλό, κάτω αριστερά του τιμονιού.
Ο οδηγός μπορεί να εναλλάσσει τη βενζίνη και το LPG από το ειδικό κουμπί κάτω και αριστερά στο ταμπλό.
Χάρη και στη σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, το Captur δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά ούτε και σέρνεται ειδικά αν έχεις επιλέξει το LPG. Αυτό που μετράει όμως πάνω από όλα στη συγκεκριμένη έκδοση είναι η οικονομία στο κόστος κίνησης και εδώ το Captur τα καταφέρνει: Με μέση πραγματική κατανάλωση τα 8,0 λίτρα LPG/100 χλμ., το γαλλικό SUVάκι κινείται με 6,5 ευρώ στα 100 χλμ. (μέση τιμή LPG 0,8 ευρώ/λτ.).
Μάλιστα με συνεχή χρήση της ECO λειτουργίας και προσεκτικό πάτημα του γκαζιού, η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί ακόμα 10%. Αναλύοντας λίγο περισσότερο την κατανάλωση υγραερίου, στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα η κατανάλωση περιορίζεται στα 6,2 λτ./100 χλμ.. Δηλαδή βάσει της τιμής λίτρου για να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη (500 χλμ.) χρειάζεσαι μόλις 25 ευρώ. Αντίστοιχα εντός πόλης η κατανάλωση που μετρήσαμε είναι 9,0 λτ./100 χλμ. το οποίο σε κόστος σημαίνει περίπου 7 ευρώ / 100 χλμ. Να σημειώσουμε εδώ πως η μέση κατανάλωση βενζίνης που μετρήσαμε ήταν 6,3 λτ./100 χλμ..
Απαράλλακτη έμεινε και η αυτονομία του Captur Eco-G 100: Συνδυάζοντας το 48 λτ. ρεζερβουάρ βενζίνης και τη δεξαμενή υγραερίου 40 λτ. και με βάση τις πραγματικές καταναλώσεις που μετρήσαμε, αν γεμίσεις μπορείς να διανύσεις συνολικά περί τα 1.300 χλμ..
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Captur | Νέο «πρόσωπο», ίδια LPG οικονομία |
Σελίδα 2 | Mε πιο cool look και στάνταρ οθόνη 10,4 ιντσών στην καμπίνα |
Σελίδα 3 | Είναι φθηνότερο από την έκδοση βενζίνης! |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ. |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: σε κερδίζει με την ποιοτική του κύλιση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |