Κινητήρας-Κιβώτιο: Γρήγορος συνδυασμός με οικονομία… diesel
32.493 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2018)
Η ειδοποιός διαφορά του VW Golf GTD είναι ένας 2λιτρος 16βάλβιδος TDI κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 184 άλογα (στο group πάντως υπάρχει έκδοση και με 190 άλογα σε λιγότερο σπορ εκδόσεις). H ροπή είναι άφθονη (380 Nm μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.), το στροφόμετρο έχει ψηλά τα κόκκινα στις 5.000 σ.α.λ. και στις 5.500 σ.α.λ. τον κόφτη, ενώ η ροπή στέλνεται στους εμπρός τροχούς μέσω του πολύ καλού DSG αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που πλέον έχει 7 (από 6) προεπιλεγμένες σχέσεις. Στην πράξη, λείπει μεν η εκρηκτικότητα του 2λιτρου TFSI του GTI, ωστόσο η πλούσια ροπή του κινητήρα προσφέρει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού και παράλληλα, γεμίζει γρήγορα το στροφόμετρο μέχρι και τα κόκκινα. Σοφή επίσης και η επιλογή της VW να προσδώσει μια πιο σφιχτή κλιμάκωση στο DSG κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα σε γρήγορες επιταχύνσεις στην ευθεία. Αυτό φάνηκε και στο πεδίο των μετρήσεών μας, εκεί όπου το ισχυρότερο diesel Golf έιναι ελάχιστον πιο γρήγορο από πριν γράφοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ, ενώ και οι ρεπρίζ είναι αντίστοιχα πιο γρήγορες. Να σταθούμε λίγο τέλος και στο κομμάτι της κατανάλωσης, εκεί όπου το GTD με επιλεγμένο το «Eco» στο σύστημα Driving Profile εντυπωσιάζει όντας σε θέση να μειώσει σημαντικά τις απαιτήσεις του σε καύσιμο με πραγματική μέση τιμή στα 6,0 λτ./100 χλμ. να είναι εύκολο να επιτευχθεί, ειδικά τώρα με την μακριά 7η σχέση.
Λιγο ποιο ακριβω να ηταν θα το επαιρνα 👐👐