To Opel Astra είναι ένα από τα παραδοσιακά best-seller της αγοράς, που τερματίζει κάθε χρόνο μέσα στην πρώτη 3άδα των πωλήσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι σήμερα, και παρότι η 4η του γενιά βρίσκεται στο τέλος της παραγωγής της, το Astra παραμένει 2ο στην κατηγορία του. Κάθε λοιπόν λανσάρισμα νέας γενιάς Astra αποτελεί από μόνο του είδηση και έτσι, υποδεχόμαστε πλέον και στη χώρα μας το ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο αλλάζει σχεδόν ολοκληρωτικά σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά. Τιμολογιακά, το diesel Astra με τον 1,6 CDTI των 110 ίππων κοστίζει από 18.721 ευρώ με απόσυρση και καλό εξοπλισμό, ενώ η πιο ισχυρή έκδοση της δοκιμής μας διαμορφώνεται στα 20.884 ευρώ, με πιο πλήρη και πλούσιο εξοπλισμό.
Πιο compact και δυναμικό Εντελώς νέα είναι η σχεδίαση του νέου Astra, με γραμμές πιο αθλητικές, με λιγότερες καμπύλες, αλλά πιο έντονες νευρώσεις. Παράλληλα, δεν λείπουν κάποιες πιο «ψαγμένες» λεπτομέρειες, όπως το τρικ της οροφής στην πίσω κολώνα, η οποία καμπυλώνει περισσότερο από ό,τι στο προηγούμενο, δίνοντας μια αίσθηση από κουπέ. Στο εμπρόσθιο μέρος, τα φώτα μεγαλώνουν και η μάσκα κατεβαίνει χαμηλότερα, δίνοντας μια όμορφη αίσθηση κίνησης, ενώ στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά είναι πιο μοντέρνα και το σήμα της Opel πιο τρισδιάστατο. Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο Astra έρχεται μικρότερο σε διαστάσεις (-50 χλστ. μήκος, -25 χλστ. ύψος, -5 χλστ. πλάτος, -20 χλστ. μεταξόνιο), όντας όμως πιο ευρύχωρο από πριν όπως θα δείτε παρακάτω.
Ένα μειονέκτημα έχω εντοπίσει στο νέο astra, το οποίο δεν το έχω διαβάσει σε κάποιο άρθρο. Ο χώρος αποσκευών είναι 370 λίτρα με κιτ επισκευής. Με ρεζέρβα (απαραίτητη κατά τη γνώμη μου) ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 310 λίτρα, τιμή απαράδεκτη για μικρομεσαίο αυτοκίνητο και λαμβάνοντας υπόψη τον ανταγωνισμό. Κατά τα άλλα είναι πάρα πολύ καλή επιλογή.
" Ωστόσο στην πράξη θα πρέπει να υπολογίζετε περί τα 6,6 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Astra των 136 ίππων τα κατάφερε πολύ καλά, αφού καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα πολλά 135 χλμ./ώρα. "
Τα έχουμε ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο, οι τιμές που αναφέρετε είναι πολύ υψηλές. Στην πράξη καταναλώνει πολύ λιγότερο τόσο εντός πόλης όσο και εκτός.
το οτι- παντα κατα την αποψη μου-εχουνε μειωσει κατα 5!!!εκατοστα το αμαξωμα σε ολες της δια στασεις ειναι μεγα φαουλ την ωρα που ολοι η κατασκευαστες οταν αλλαζουν τα μοντελα τουλαχιστον δεν πειραζουν της διαστασεις η εστω τα μεγαλωνουν 1-2 εκατοστα για να υπαρχει διαφωροποιση απο τα απερχον μοντελο.το επομενο αστρα εαν το μειωσουν και αλλο θα ειναι ενα φουσκωμενο κορσα.επισης κυριοι του αυτοτριτη με ολο τον σεβασμο μιλατε για χωρους ποιοτητα οικονομια και το ¨σπρωχνετε¨"στην κορυφη της κατηγοριας που πιστευω οτι εκει δεν ειναι η θεση του.το αρτην αφιχθεν νισσαν παλσαρ εσεις η ιδιοι γραφετε για την ποιοτητα του την κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα της επιδοσεις τους τεραστιους χωρους για μενα ειναι στην κορυφη χωρις να φοβατε την συγκριση απο κανενα και ειδικα το΄΄ κομμενο ΄΄αστρα......5 εκατοστα σε ολες της διαστασεις ελεος κυριοι στη οπελ αυτα δεν γινονται
Corsakia ναι το έχω το συγκεκριμένο και καίει πολύ λιγότερο. Τα έχω ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο παλαιότερα ( είχα γράψει και μετρήσεις).
Αυτά τα τα 6,6 λτ./100 χλμ που αναφέρει το άρθρο δεν παίζουν. Δεν κάνω καμία διαφήμιση σε Opel, μια ζωή Citroen Xsara και Ford Fiesta είχα, πρόσφατα πήγα σε GM.
Φίλε Nr υπάρχει τρόπος να κερδίσεις αρκετό χώρο σε βάθος, το αναφέρω σχετικά. Δεν ξεχνάμε ότι " τρώει " λίγο χώρο η μπαταρία σε συνδυασμό με την ρεζέρβα που είναι στο Πορτ Μπαγκάζ.
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....
Το αγόρασε ένας φίλος . Έχω το δεύτερο εταιρικό Opel και συνολικά είναι αξιόλογα αυτοκίνητα για τα λεφτά τούς. Το καινούριο είναι αναβαθμισμενο παντού, άλλα όπως είπαν τα παιδιά πριν, το πορτ παγκαζ είναι πολύ μικρο!!!! Μου κάνει εντύπωση πως το έκαναν αυτό...???
Φίλε Γιώργο έχεις δίκιο. Απλά με ρεζέρβα space saver κερδίζεις χώρο. Επίσης υπάρχει ένα συμπαγές πλαστικό μου συγκρατεί την ρεζέρβα ( και περιέχει και θήκες με εργαλεία) που αν το βγάλεις κερδίζεις σε βάθος στο πορτ μπαγκαζ (κολπάκι που αυξάνεις τα λίτρα χώρου). Αυτό που δεν έχω δει εγώ πουθενά να αναγράφεται είναι ότι η μπαταρία είναι πίσω ( κάτω από την ρεζέρβα) και όχι μπροστά κάτω από το καπό της μηχανής.
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....
Ένα μειονέκτημα έχω εντοπίσει στο νέο astra, το οποίο δεν το έχω διαβάσει σε κάποιο άρθρο. Ο χώρος αποσκευών είναι 370 λίτρα με κιτ επισκευής. Με ρεζέρβα (απαραίτητη κατά τη γνώμη μου) ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 310 λίτρα, τιμή απαράδεκτη για μικρομεσαίο αυτοκίνητο και λαμβάνοντας υπόψη τον ανταγωνισμό. Κατά τα άλλα είναι πάρα πολύ καλή επιλογή.
" Ωστόσο στην πράξη θα πρέπει να υπολογίζετε περί τα 6,6 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Astra των 136 ίππων τα κατάφερε πολύ καλά, αφού καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα πολλά 135 χλμ./ώρα. " Τα έχουμε ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο, οι τιμές που αναφέρετε είναι πολύ υψηλές. Στην πράξη καταναλώνει πολύ λιγότερο τόσο εντός πόλης όσο και εκτός.
το οτι- παντα κατα την αποψη μου-εχουνε μειωσει κατα 5!!!εκατοστα το αμαξωμα σε ολες της δια στασεις ειναι μεγα φαουλ την ωρα που ολοι η κατασκευαστες οταν αλλαζουν τα μοντελα τουλαχιστον δεν πειραζουν της διαστασεις η εστω τα μεγαλωνουν 1-2 εκατοστα για να υπαρχει διαφωροποιση απο τα απερχον μοντελο.το επομενο αστρα εαν το μειωσουν και αλλο θα ειναι ενα φουσκωμενο κορσα.επισης κυριοι του αυτοτριτη με ολο τον σεβασμο μιλατε για χωρους ποιοτητα οικονομια και το ¨σπρωχνετε¨"στην κορυφη της κατηγοριας που πιστευω οτι εκει δεν ειναι η θεση του.το αρτην αφιχθεν νισσαν παλσαρ εσεις η ιδιοι γραφετε για την ποιοτητα του την κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα της επιδοσεις τους τεραστιους χωρους για μενα ειναι στην κορυφη χωρις να φοβατε την συγκριση απο κανενα και ειδικα το΄΄ κομμενο ΄΄αστρα......5 εκατοστα σε ολες της διαστασεις ελεος κυριοι στη οπελ αυτα δεν γινονται
Corsakia ναι το έχω το συγκεκριμένο και καίει πολύ λιγότερο. Τα έχω ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο παλαιότερα ( είχα γράψει και μετρήσεις). Αυτά τα τα 6,6 λτ./100 χλμ που αναφέρει το άρθρο δεν παίζουν. Δεν κάνω καμία διαφήμιση σε Opel, μια ζωή Citroen Xsara και Ford Fiesta είχα, πρόσφατα πήγα σε GM. Φίλε Nr υπάρχει τρόπος να κερδίσεις αρκετό χώρο σε βάθος, το αναφέρω σχετικά. Δεν ξεχνάμε ότι " τρώει " λίγο χώρο η μπαταρία σε συνδυασμό με την ρεζέρβα που είναι στο Πορτ Μπαγκάζ.
#tony δηλαδή τί εννοείς ότι το autotriti δε μετράει σωστά τις καταναλώσεις ή έχεις το συγκεκριμένο astra και εσένα σου καίει λιγότερο?
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....
Το αγόρασε ένας φίλος . Έχω το δεύτερο εταιρικό Opel και συνολικά είναι αξιόλογα αυτοκίνητα για τα λεφτά τούς. Το καινούριο είναι αναβαθμισμενο παντού, άλλα όπως είπαν τα παιδιά πριν, το πορτ παγκαζ είναι πολύ μικρο!!!! Μου κάνει εντύπωση πως το έκαναν αυτό...???
Φίλε Γιώργο έχεις δίκιο. Απλά με ρεζέρβα space saver κερδίζεις χώρο. Επίσης υπάρχει ένα συμπαγές πλαστικό μου συγκρατεί την ρεζέρβα ( και περιέχει και θήκες με εργαλεία) που αν το βγάλεις κερδίζεις σε βάθος στο πορτ μπαγκαζ (κολπάκι που αυξάνεις τα λίτρα χώρου). Αυτό που δεν έχω δει εγώ πουθενά να αναγράφεται είναι ότι η μπαταρία είναι πίσω ( κάτω από την ρεζέρβα) και όχι μπροστά κάτω από το καπό της μηχανής.
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....