ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Audi Q3 Sportback

264.085 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2020)

Beauty, on duty! Συνήθως, όταν μπαίνει ένας κωδικός τύπου «Sport» δίπλα στο όνομα ενός μοντέλου υποψιάζεται κανείς ότι θα υπάρξει μεν μια πιο δυναμική σχεδίαση, αλλά το σύνολο θα χάσει σε πρακτικότητα. Και στο Audi Q3 Sportback ισχύει αυτό, αλλά μόνο στο πρώτο σκέλος του. 


Είναι παράδοση σε πολλές οικογένειες, αν όχι σε όλες, το μικρό αδερφάκι να αντιγράφει το μεγάλο και να προσπαθεί να του μοιάσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Η περίπτωση του Q3 Sportback είναι ακριβώς ένα τέτοιο περιστατικό, αφού το μικρομεσαίο SUV της Audi φαίνεται ότι, στην πιο σπορτίφ παραλλαγή του, έχει βάλει ως στόχο να μοιάσει όσο το δυνατόν πιο πολύ στο Q8 ή/και στο E-tron. Είναι εντυπωσιακό πόσο πιο πολύ δυναμισμό βγάζει προς τα έξω το σχέδιο του Q3 όταν, μπουν πάνω του οι πινελιές αυτές οι οποίες συνοδεύουν το χαρακτηρισμό «Sportback». 

Η μάσκα εμπρός είναι μαύρη, στιλπνή και –κυρίως- με κυψελωτή διάρθρωση στο πλέγμα της και οι προφυλακτήρες πολύ πιο άγριοι στη διαμόρφωσή τους τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω άκρο. Το δε χαμήλωμα της οροφής είναι έντονο και είναι η πιο προφανής αλλαγή στο αμάξωμα. Η συμβολή αυτής της κίνησης βέβαια, είναι πολύ σημαντική καθώς, ενώ είναι γενικά συνηθισμένη σε τέτοιες εκδόσεις, στην περίπτωση του Sportback μοιάζει να αναδεικνύει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όλα τα σχεδιαστικά νεύρα και τους τονισμένους ώμους που έχει το Q3, από την απλή του κιόλας έκδοση. Η πέμπτη πόρτα είναι επίσης «πειραγμένη», με μικρότερο παρμπρίζ, το οποίο δεν ενοχλεί ωστόσο, αλλά και με ένα ωραία ενσωματωμένο πτερύγιο πίσω, το οποίο δίνει πόντους στην σπορτίφ εικόνα. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που δείχνει πολύ πλατύ, χαμηλό, έτοιμο όχι απλώς να ξεπαρκάρει και να βγει στην κυκλοφορία, αλλά περισσότερο να «χιμήξει» ουσιαστικά στο δρόμο. 

Πανέμορφο, χωρίς να υστερεί σε πρακτικότητα 
Συνήθως, το να αποτινάξει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο λίγη από τη σχετικά βαρετή αισθητική του, συνεπάγεται ότι, ο πρώτος τομέας ο οποίος θα επηρεαστεί αρνητικά θα είναι οι χώροι. Όλα αυτά τα «κοντέματα», τα μικρότερα παράθυρα, οι νέες πόρτες πίσω κλπ, δημιουργούν μεν ένα πιο σπορ ύφος, αλλά κοστίζουν σε πρακτικότητα. Αυτός ο «κανόνας» δεν ισχύει εδώ. Και το βλέπεις και μόνος σου, όταν θα κάτσεις πίσω. Εντάξει, το φως είναι λίγο λιγότερο όμως το κάθισμα δεν υστερεί σε κάτι ιδιαίτερο. Το δείχνουν όμως και οι μετρήσεις μας: το πλάτος εμπρός και πίσω είναι το ίδιο με το «απλό» Q3, όπως και ο χώρος για τα πόδια. Μόνο το κεφάλι, τόσο εμπρός όσο και πίσω δείχνει να χάνει λίγη από την άνεσή του αλλά και πάλι στην πράξη δε δημιουργείται πρόβλημα για τα μέσα αναστήματα – και λίγο πάνω. Σημαντικό στοιχείο η παρουσίαση συρόμενου πίσω καθίσματος («ταξιδεύει» κατά 130 χλστ.) ενώ και η πλάτη πίσω είναι ασύμμετρα διαιρούμενη και ρυθμιζόμενη. Στο ίδιο επίπεδο και το πορτ-μπαγκάζ με ελάχιστη τιμή τα 530 λίτρα.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD
NEXEN VS CONTINENTAL