Κινητήρας: Εκρηκτικό ταπεραμέντο

8.400 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2024)
Ο ηλεκτροκινητήρας του Q4 e-tron περνάει τη ροπή των 545 Nm ακαριαία στους πίσω τροχούς, με την επιτάχυνση ειδικά στην επιλογή Sport να τη «νιώθεις στο στομάχι σου».

Ο ηλεκτροκινητήρας του Q4 e-tron περνάει τη ροπή των 545 Nm ακαριαία στους πίσω τροχούς, με την επιτάχυνση ειδικά στην επιλογή Sport να τη «νιώθεις στο στομάχι σου».

Ο ηλεκτροκινητήρας του Q4 e-tron δεν τσιγκουνεύεται στο ελάχιστο να περάσει τη ροπή των 545 Nm ακαριαία στους πίσω τροχούς, με την επιτάχυνση ειδικά στην επιλογή Sport να τη «νιώθεις στο στομάχι. ¶λλωστε το μαρτυρούν και τα νούμερα των ενδιάμεσων επιταχύνσεων 30-80 χλμ./ώρα και 60-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3 δλ. αμφότερα, ενώ 3,9 δλ. είναι ο χρόνος για το 80-120 χλμ./ώρα.


Βέβαια με αυτούς τους ρυθμούς θα πρέπει να ξεχάσετε την αυτονομία των 400+ χλμ. και να επιλέξετε το οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης. Μπορεί να μην έχει τόσο ακαριαία απόκριση, αλλά και πάλι η επιτάχυνση έρχεται εξαιρετικά δυναμικά. Συγχρόνως δίνεις και χλμ. στην μπαταρία σου.

Έξτρα χλμ. προφέρει και το αξιόλογο σύστημα για την ανάκτηση ενέργειας, το οποίο εκτός από την αυτόματη λειτουργία, ρυθμίζεται και σε 3 επίπεδα μέσω των paddles στο τιμόνι, ενώ υπάρχει και επιλογή B στο κιβώτιο που αντιστοιχεί στη μόνιμη εμπλοκή του 3ου επιπέδου. 

Σελίδα 1Δοκιμή: Audi Q4 Sportback 45 e-tron
Σελίδα 2Εσωτερικό: Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο
Σελίδα 3Κινητήρας: Εκρηκτικό ταπεραμέντο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με σπορτίφ χαρακτήρα και υψηλότατη ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER