Σε καλή άσφαλτο δεν μπορεί παρά να μείνεις εντυπωσιασμένος από την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα, την ποιότητα στην κύλιση και το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο.
Η μεγάλη ευχάριστη έκπληξη στην οδηγική συμπεριφορά του Q4 έρχεται μέσα στην πόλη, όπου αποδεικνύεται εξαιρετικά ευέλικτο. Το τιμόνι κόβει αρκετά και η πίσω κίνηση επιτρέπουν στους τροχούς να στρίβουν αρκετά διαμορφώνοντάς κύκλο στροφής μόλις 10,2 μ., σαν μικρό αυτοκίνητο δηλαδή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το παρκάρισμα.
Στον ανοιχτό δρόμο τώρα η σταθερότητα είναι συγκλονιστική. Σε καλή άσφαλτο δεν μπορεί παρά να μείνεις εντυπωσιασμένος από την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα, την ποιότητα στην κύλιση, σε συνδυασμό πάντα με το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο, απόρροια του αεροδυναμικού ντιζάιν που διαμορφώνει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,26 Cd.
Σε πιο απαιτητικές διαδρομές τώρα, το premium SUV στρίβει αποφασιστικά, χωρίς περιττές κλίσεις και με συμπεριφορά που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και υπό πίεση, χωρίς να γίνεται αισθητή η αδράνεια προς την υποστροφή, η οποία έρχεται αναπόφευκτα κάποια στιγμή παρά την άφθονη πρόσφυση. Αρωγός αυτής της συμπεριφοράς, το ακριβέστατο τιμόνι, το χαμηλό και καλά ζυγισμένο κέντρο βάρους και η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης.
Ρύθμιση που ταιριάζει γάντι στον σπορτίφ χαρακτήρα του Q4, χωρίς να κουράζει στην καθημερινότητα, αν και σε έντονες ανωμαλίες περνά κάποιους ανεπαίσθητους κραδασμούς στην καμπίνα. Κραδασμοί που πιθανότατα να εξαφανιστούν στη βασική έκοδση με 19άρες ζάντες, καθώς το μοντέλο που είχαμε στη διάθεσή μας εξοπλιζόταν με ζάντες 21ΆΆ και χαμηλοπρόφιλα ελαστικά.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Audi Q4 Sportback 45 e-tron |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Εκρηκτικό ταπεραμέντο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με σπορτίφ χαρακτήρα και υψηλότατη ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |