Βλέπεις ότι το νέο RS 3 έχει 400 άλογα και αυτό σου φαίνεται τρελό. Αυτό που δεν βλέπεις όμως, είναι ο τρόπος που αυτά βγαίνουν στο δρόμο. Και αυτός είναι που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια της τρέλας…
Το Αudi RS 3 είναι το ισχυρότερο αυτή τη στιγμή μικρομεσαίο hatchback της αγοράς φτάνοντας να αριθμεί 400 ίππους απόδοσης. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μοντέλο εντυπωσιασμού και φιλοδοξίας, αξίες που διακατέχουν ούτως η άλλως την Audi, όμως ο εμφύλιος που ξέσπασε με αντίπαλο την Mercedes AMG A 45, ήταν ουσιαστικά ο λόγος που οδήγησε στην περαιτέρω βελτίωση αυτής της έκδοσης του Α3. Ο 5κύλινδρος TFSI του προηγούμενου RS 3 απέδιδε 367 ίππους, με την AMG να απαντά με 381 ίππους από δίλιτρο μοτέρ. Η Audi επιστρέφει τώρα με την ανανεωμένη έκδοση του RS 3 που είναι το δυνατότερο και γρηγορότερο μικρομεσαίο της αγοράς.
Αυτά σχετικά με την απόφαση βελτίωσης της «καρδιάς» του νέου RS 3. Όμως η «επέμβαση» στην ανανέωση δεν περιορίστηκε εκεί. Το όλο εγχείρημα έκρυβε πολλές προκλήσεις για να φτάσει στο τελικό εντυπωσιακό αποτέλεσμα από όλες τις απόψεις. Το Audi RS 3 είναι ένα αυτοκίνητο «διαμάντι» ικανό να καταρρίψει μύθους και νόμους της φυσικής, όμως το πιο εντυπωσιακό του στοιχείο είναι το γεγονός ότι παραμένει ένα γνήσιο Audi της σειράς Α3 σε χαρακτήρα και εμφάνιση…
Ένα A3 βέβαια που όσο διακριτικό κι αν είναι, δεν καταφέρνει να ξεγελάσει το φορολογικό καθεστώς της χώρας μας που αντιλαμβάνεται μαγικά τον καυτό του χαρακτήρα και το «θεωρεί» ως supercar, με την τιμή του να ανέρχεται έτσι στα 69.000 ευρώ…
Q Car…
Ο Βρετανικός όρος αποδίδεται στα αυτοκίνητα που «κρύβουν» υψηλές επιδόσεις κάτω από ένα συνηθισμένο -ή κοινό με τις ταπεινές εκδόσεις τους αμάξωμα. Η Audi είναι γνωστή οπαδός αυτής της πρακτικής για τις σπορ εκδόσεις των μοντέλων της από παλιά, με τη σειρά S μάλιστα πρόσφατα να διατίθεται και ως αισθητική έκδοση, μην αφήνοντας υπόνοιες για το τι μπορεί να κρύβουν κάτω από το καπό τους… Για να το πούμε απλά: Το RS 3 είναι δυναμικό αισθητικά, ελάχιστα περισσότερο από ένα S3, που με τη σειρά του είναι ελάχιστα πιο σπορ από ένα απλό Α3 S-Line. Μόνον ο διαχύτης του πίσω προφυλακτήρα και οι οβάλ «μπούκες» που φιλοξενεί μπορούν να υπογραμμίσουν την διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης, όμως και πάλι δεν υπάρχει περίπτωση να αντιληφθείς πως πρόκειται για ένα hatchback με 400 ίππους, εκτός κι αν γνωρίζεις τι σημαίνει το logo RS 3.
Κατά τα άλλα το 5θυρο αμάξωμα της έκδοσης Sportback που διατίθεται το RS 3 (διαθέσιμο και σε σεντάν), είναι καλαίσθητο με τις έντονες ακμές στα πλαϊνά, τη μεγάλη γρίλια και τις εισαγωγές αέρα εμπρός και φυσικά το εντυπωσιακότερο όλων πίσω μέρος, να χαρακτηρίζουν την δυναμική του. Οι 5άκτινες ζάντες των 19 ιντσών και οι κόκκινες δαγκάνες που «βγάζουν μάτια» αποτελούν στοιχεία της κορυφαίας αυτής έκδοσης και συμπληρώνουν ουσιαστικά την εμφάνιση, χωρίς υπερβολές και περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού.
Θεριό ανήμερο,με κανα προγραμματακι κ κανα φιλτρακι 500αριζει στο νερο,απλα λιγο βάση να δώσει η audi στη οδηγική συμμετοχικοτητα των οικογενειακων μοντέλων της,για να κερδισει περισσότερους petrolheads.
Θεριό ανήμερο,με κανα προγραμματακι κ κανα φιλτρακι 500αριζει στο νερο,απλα λιγο βάση να δώσει η audi στη οδηγική συμμετοχικοτητα των οικογενειακων μοντέλων της,για να κερδισει περισσότερους petrolheads.
Τρέμε λέμε ΦΟΝ ΚΑΡΑΓΙΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σε δύο εξώφυλλα βγήκε αυτή την εβδομάδα το περιοδικό;