Έχοντας ξεπεράσει το πρώτο σοκ της ωμής δύναμης από την επαφή με το RS 3, έρχεται κάποια στιγμή η ώρα να δεις πως την διαχειρίζεται το ίδιο το αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο οι 400 ίπποι αλλά και ο «ψυχασθενικός» τρόπος που αυτοί αποδίδονται, με το πλαίσιο, την ανάρτηση, την τετρακίνηση και τα φρένα να είναι δεδομένο ότι έχουν πραγματικά δύσκολη δουλειά. Αρχικά η πλατφόρμα MQB για άλλη μια φορά δεν δείχνει να έχει κανένα θέμα με τα «παραπανίσια» άλογα ενώ πάνω της έχουν ενσωματωθεί τα αλουμινένια Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ο σοφιστικέ άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω καθώς και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση quattro. Η προαιρετική, ενεργή ρυθμιζόμενη ανάρτηση RS Sport Suspension (Magnetic Ride) προσαρμόζεται ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες, ενώ ακόμα και στην ρύθμιση comfort είναι σφιχτή, όχι όμως και ενοχλητική. Προσφέρει δε πολύ καλά επίπεδα άνεσης δεδομένου του χαρακτήρα του RS 3 και εξασφαλίζει σταθερότητα και σίγουρο πάτημα. Μέσω του συστήματος παραμετροποίησης, μπορείς να ρυθμίσεις την ανάρτηση (comfort, auto ή dynamic), την υποβοήθηση του τιμονιού (βαραίνει στην θέση Dynamic), την απόκριση και απόδοση του κινητήρα, την αίσθηση στο τιμόνι, το σύστημα τετρακίνησης quattro, ακόμα και τoν ήχο του κινητήρα μέσω των ελεγχόμενων πτερυγίων των εξατμίσεων.
Ουσιαστικά στην Dynamic ρύθμιση όλων, το RS 3 αποκτά περισσότερο αγωνιστική αίσθηση και εκεί είναι που βιώνεις το πόσο κολασμένα γρήγορο είναι. Τα όρια της πρόσφυσης δείχνουν και είναι αξεπέραστα, οι κλίσεις του αμαξώματος μηδενικές και οι κινήσεις του οδηγού στο δρόμο, περνούν από το αυτοκίνητο με φοβερή πιστότητα άσχετα αν το τιμόνι είναι πολύ πιο βαρύ από όσο χρειάζεται. Δεν υπάρχει ούτε χιλιοστό του δευτερολέπτου που να νιώσεις ότι κάτι δεν πάει καλά ακόμα και σε συνθήκες αδράνειας όπου δεν πατάς το γκάζι. Το RS 3 θα στρίψει ακόμα και τις πιο κλειστές στροφές με αποφασιστικότητα έχοντας μαζέψει από στροφή σε στροφή τρομακτικά πολλά χιλιόμετρα. Αυτά με απίστευτη δεινότητα θα τα «κρατήσει» σε μεγάλο βαθμό και μέσα στη στροφή και θα βγεις από αυτήν πιάνοντας τον εαυτό σου να απορεί πραγματικά για το πώς γίνεται όλο αυτό. Είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο τρόπος που «πάει» και «στρίβει» το RS 3 και αποτελεί μια εμπειρία που πρέπει να βιώσεις για να την καταλάβεις στο έπακρο.
Από την άλλη όμως, αυτή η τόσο έντονη γεύση των δύο παραπάνω χαρακτηριστικών που σου αφήνει, δεν σπάει από την «οξύτητα» κάποιου άλλου συναισθήματος. Το RS 3 μπορεί να κινηθεί από τον καθένα πολύ πιο γρήγορα από αυτό που εκείνος μπορεί, με την οδική συμπεριφορά να κρίνεται και πάλι μονοδιάστατη ως προς την συμμετοχικότητα που προσφέρει. Καμία τάση αποσταθεροποίησης πίσω, καμία «ελπίδα» μεταφοράς βάρους και η μοναδική ίσως περίπτωση που μπορεί να κάνεις ένα ελαφρύ ανάποδο, είναι σε κάποια έξοδο κλειστής στροφής με τον δρόμο να είναι «γυαλί». Τα φρένα, στέκουν και εκείνα στο ύψος των περιστάσεων με εκπληκτική απόδοση και αίσθηση, συμπληρώνοντας το ασφαλές προφίλ και αυτού του…A3.
Θεριό ανήμερο,με κανα προγραμματακι κ κανα φιλτρακι 500αριζει στο νερο,απλα λιγο βάση να δώσει η audi στη οδηγική συμμετοχικοτητα των οικογενειακων μοντέλων της,για να κερδισει περισσότερους petrolheads.
Θεριό ανήμερο,με κανα προγραμματακι κ κανα φιλτρακι 500αριζει στο νερο,απλα λιγο βάση να δώσει η audi στη οδηγική συμμετοχικοτητα των οικογενειακων μοντέλων της,για να κερδισει περισσότερους petrolheads.
Τρέμε λέμε ΦΟΝ ΚΑΡΑΓΙΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σε δύο εξώφυλλα βγήκε αυτή την εβδομάδα το περιοδικό;