Ο γνωστός, high-tech 2,0 TFSI χάρη στην βελτιωμένη εξάτμιση κέρδισε 10 άλογα φτάνοντας στα 310. Αν μιλάμε για την έκδοση S-Tronic, τότε η ροπή από τα 380 Nm ανεβαίνει στα 400 Nm (2.000-5.400 σ.α.λ) την στιγμή, που το ίδιο το κιβώτιο απέκτησε μία ακόμη σχέση (7). Στην πράξη ο κινητήρας ακόμη και σε ήπια ρύθμιση από το στάνταρ σύστημα Audi Drive Select (επεμβαίνει σε κινητήρα, τιμόνι, κιβώτιο, αναρτήσεις, τετρακίνηση) έχει άμεση απόκριση και δυνατό τράβηγμα. Το πάρτι όμως ξεκινάει στην επιλογή Dynamic, όπου τα πράγματα γίνονται συναρπαστικά. Μαζί και ο ήχος. Αποτέλεσμα; Το S3 επιταχύνει εντυπωσιακά τόσο από στάση (4,7 δλ για τα 0-100 χάρη και στο launch control), όσο και εν κινήσει. Βέβαια το S-Tronic πάλι ανεβάζει σχέση στον κόφτη, αλλά δεν έχει τόσο απότομο ξεκίνημα. Αν και η 7η σχέση έχει μειώσει την κατανάλωση (και τις εκπομπές CO2), οι ισχυρισμοί της Audi για μέση κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. είναι τουλάχιστον αστείοι. Μια πιο ρεαλιστική τιμή είναι τα 12,4 λτ./100 χλμ, που μετρήσαμε με μικρή εγκράτεια...
Με την κατάσταση που υπάρχει στη Χώρα και δε μιλάω μόνον οικονομικά,είναι πρόκληση να αγοράζει κανείς ακριβό αυτοκίνητο.Ακόμα και να έχει τα λεφτά,υπάρχουν εκεί έξω εκτός από τους κλέφτες και οι καταστροφείς λόγω του μίσους που έχει διαχυθεί σε περίσσεια τα τελευταία χρόνια.Οποιος θεωρηθεί πλούσιος,αυτομάτως στοχοποιείται και καταδικάζεται.Εδώ ο άλλος πέθανε προχθές,και επειδή ήταν το παιδί του Κόκκαλη,ξέρασαν οι αποτυχημένοι της ζωής όλη τη χολή που είχαν μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια.
Γι' αυτό,δεν υπάρχει σωτηρία,και όποιος μπορεί ας την κάνει γι' αλλού.Εμείς οι παλιοί,τελειώσαμε,τουλάχιστον ας σωθούν οι νέοι.
50 χιλαιρικα ειναι αυτά. Ελαχιστοι θα το αγοράσουν στην Ελλαδα. Απευθυνεται προς βορεια ισως και κεντρική ευρωπη μεριά. Οσοι δινουν +50 χιλιαδες για αγορά αυτοκινητου πιά σε αυτη τη χωρα, πανε προς "ΣΟΥΒ" μεριά, καλώς ή κακώς, ετσι συμβαινει! Κατα τα υπολοιπα αυτο το S3, γνωστο το εξαιρετικό πακετο που προσφερει. Οσοι δε θελουν ουτε να το βλέπουν, και ο κακάσχημος φονέας type R τοσα ευρά εχει!! :)
Με την κατάσταση που υπάρχει στη Χώρα και δε μιλάω μόνον οικονομικά,είναι πρόκληση να αγοράζει κανείς ακριβό αυτοκίνητο.Ακόμα και να έχει τα λεφτά,υπάρχουν εκεί έξω εκτός από τους κλέφτες και οι καταστροφείς λόγω του μίσους που έχει διαχυθεί σε περίσσεια τα τελευταία χρόνια.Οποιος θεωρηθεί πλούσιος,αυτομάτως στοχοποιείται και καταδικάζεται.Εδώ ο άλλος πέθανε προχθές,και επειδή ήταν το παιδί του Κόκκαλη,ξέρασαν οι αποτυχημένοι της ζωής όλη τη χολή που είχαν μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια. Γι' αυτό,δεν υπάρχει σωτηρία,και όποιος μπορεί ας την κάνει γι' αλλού.Εμείς οι παλιοί,τελειώσαμε,τουλάχιστον ας σωθούν οι νέοι.
50 χιλαιρικα ειναι αυτά. Ελαχιστοι θα το αγοράσουν στην Ελλαδα. Απευθυνεται προς βορεια ισως και κεντρική ευρωπη μεριά. Οσοι δινουν +50 χιλιαδες για αγορά αυτοκινητου πιά σε αυτη τη χωρα, πανε προς "ΣΟΥΒ" μεριά, καλώς ή κακώς, ετσι συμβαινει! Κατα τα υπολοιπα αυτο το S3, γνωστο το εξαιρετικό πακετο που προσφερει. Οσοι δε θελουν ουτε να το βλέπουν, και ο κακάσχημος φονέας type R τοσα ευρά εχει!! :)