Η θέση οδήγησης δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε «πολεμική», αλλά είναι σωστή και το κάθισμα σε αγκαλιάζει μια χαρά. Τα καλύτερα αρχίζουν φυσικά μόλις ξυπνήσει ο κινητήρας και αρχίσεις να κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς. Και εκεί διαπιστώνεις πόσο αριστοτεχνικά το S3 προσφέρει αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε: φιλικότητα και εμπιστοσύνη σε κάθε διαδρομή και σε κάθε οδόστρωμα. Η τετρακίνηση σε συνδυασμό με τους (έξτρα) τροχούς των 19 ιντσών απογειώνουν τα επίπεδα πρόσφυσης, τη στιγμή που η σφιχτή ανάρτηση (με έξτρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Magnetic Ride, όπως στο R8) συγκρατεί την κλίση στο ελάχιστο (ειδικά στο Dynamic). Και όλα αυτά χωρίς ιδιαίτερες θυσίες στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης και χωρίς θόρυβους στη διαδικασία της λείανσης των κακοτεχνιών. Επίσης η μακριά 7η έχει ρίξει τον θόρυβο και την κατανάλωση στο ταξίδι. Από εκεί και πέρα για να ξεφύγεις από την ουδετερότητα θα πρέπει να πιέσεις πολύ. Πάρα πολύ. Και τότε σε γλιστερό δρόμο θα δεις λίγη υποστροφή ή αν προκαλέσεις μεταφορά βάρους ένα ελαφρύ άνοιγμα της ουράς. Σε κάθε περίπτωση οι αντιδράσεις ελέγχονται άψογα και το S3 έχει έναν μοναδικό τρόπο να ξεδιπλώνει την ταχύτητά του κρατώντας σε ταυτόχρονα ατσαλάκωτο και χωρίς να στάζεις ιδρώτα από την προσπάθεια. Από την άλλη βέβαια, με το S3 Sportback δεν επικοινωνείς μαζί με τη σκέψη. Ούτε διακρίνεται για την σκληροπυρηνική του αίσθηση και αυτό ξεκαθαρίζεται από την αρχή με το γρήγορο μεν, αλλά όχι τόσο κορυφαίο σε πληροφόρηση τιμόνι. Βέβαια συνολικά αυτό που μετράει είναι το μοναδικό αίσθημα ασφάλειας, που απολαμβάνεις ακόμη και στη βροχή και το οποίο συμπληρώνεται από την αντοχή και την αποτελεσματικότητα των 4 αεριζόμενων δισκόφρενων, που από τα ακινητοποιούν το βάρους 1.540 κιλών αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 34,8 μ.
Με την κατάσταση που υπάρχει στη Χώρα και δε μιλάω μόνον οικονομικά,είναι πρόκληση να αγοράζει κανείς ακριβό αυτοκίνητο.Ακόμα και να έχει τα λεφτά,υπάρχουν εκεί έξω εκτός από τους κλέφτες και οι καταστροφείς λόγω του μίσους που έχει διαχυθεί σε περίσσεια τα τελευταία χρόνια.Οποιος θεωρηθεί πλούσιος,αυτομάτως στοχοποιείται και καταδικάζεται.Εδώ ο άλλος πέθανε προχθές,και επειδή ήταν το παιδί του Κόκκαλη,ξέρασαν οι αποτυχημένοι της ζωής όλη τη χολή που είχαν μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια.
Γι' αυτό,δεν υπάρχει σωτηρία,και όποιος μπορεί ας την κάνει γι' αλλού.Εμείς οι παλιοί,τελειώσαμε,τουλάχιστον ας σωθούν οι νέοι.
50 χιλαιρικα ειναι αυτά. Ελαχιστοι θα το αγοράσουν στην Ελλαδα. Απευθυνεται προς βορεια ισως και κεντρική ευρωπη μεριά. Οσοι δινουν +50 χιλιαδες για αγορά αυτοκινητου πιά σε αυτη τη χωρα, πανε προς "ΣΟΥΒ" μεριά, καλώς ή κακώς, ετσι συμβαινει! Κατα τα υπολοιπα αυτο το S3, γνωστο το εξαιρετικό πακετο που προσφερει. Οσοι δε θελουν ουτε να το βλέπουν, και ο κακάσχημος φονέας type R τοσα ευρά εχει!! :)
Με την κατάσταση που υπάρχει στη Χώρα και δε μιλάω μόνον οικονομικά,είναι πρόκληση να αγοράζει κανείς ακριβό αυτοκίνητο.Ακόμα και να έχει τα λεφτά,υπάρχουν εκεί έξω εκτός από τους κλέφτες και οι καταστροφείς λόγω του μίσους που έχει διαχυθεί σε περίσσεια τα τελευταία χρόνια.Οποιος θεωρηθεί πλούσιος,αυτομάτως στοχοποιείται και καταδικάζεται.Εδώ ο άλλος πέθανε προχθές,και επειδή ήταν το παιδί του Κόκκαλη,ξέρασαν οι αποτυχημένοι της ζωής όλη τη χολή που είχαν μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια. Γι' αυτό,δεν υπάρχει σωτηρία,και όποιος μπορεί ας την κάνει γι' αλλού.Εμείς οι παλιοί,τελειώσαμε,τουλάχιστον ας σωθούν οι νέοι.
50 χιλαιρικα ειναι αυτά. Ελαχιστοι θα το αγοράσουν στην Ελλαδα. Απευθυνεται προς βορεια ισως και κεντρική ευρωπη μεριά. Οσοι δινουν +50 χιλιαδες για αγορά αυτοκινητου πιά σε αυτη τη χωρα, πανε προς "ΣΟΥΒ" μεριά, καλώς ή κακώς, ετσι συμβαινει! Κατα τα υπολοιπα αυτο το S3, γνωστο το εξαιρετικό πακετο που προσφερει. Οσοι δε θελουν ουτε να το βλέπουν, και ο κακάσχημος φονέας type R τοσα ευρά εχει!! :)