ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Όσο όμως ανεβάζεις ρυθμό, τόσο η αδράνεια των 2,5 τόνων γίνεται εμφανής με ένα προοδευτικό πάντως άνοιγμα της τροχιάς, ωστόσο τα ηλεκτρονικά και το torque vectoring είναι πάντα εκεί για να σώσουν την κατάσταση.

Στο δρόμο: Ομοιογενές και άνετο

40.059 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2019)

Μαγικό χαλί θυμίζει το  Audi e-tron κυρίως με τον τρόπο που κυλάει. Ο συνδυασμός της στάνταρ αερανάρτησης (ρυθμίζεται καθΆ ύψος σε εύρος 76 χλστ.) και της εντελώς αθόρυβης λειτουργίας του συστήματος κίνησης προσφέρει μοναδική ποιότητα στην κύλιση και στον τρόπο που λειαίνονται οι ανωμαλίες παρά τους τους (έξτρα) τροχούς των 21 ιντσών. Μόνο το άγχος της αυτονομίας μπορεί να μετριάσει την απόλαυση στο ταξίδι. Το e-tron ξεκινά ανάλαφρα και πατώντας γερά δείχνει με το καλημέρα εξαιρετικά ομοιογενές. Ακόμη και μέσα στην πόλη, που παρά τον όγκο του είναι σχετικά εύχρηστο. Όχι όμως και ευέλικτο με κύκλο στροφής στα 12,2 μέτρα.

Το τιμόνι δε θα ενθουσιάσει, ούτε όμως και θα απογοητεύσει με την αίσθησή του, είναι όμως ακριβές και συμβάλει στην ασφαλή συμπεριφορά, η οποία όμως οφείλει περισσότερα στην ηλεκτρική τετρακίνηση. Κατά βάση το e-tron είναι πισωκίνητο, ωστόσο η κατανομή της ροπής ανάμεσα στους άξονες προσαρμόζεται συνεχώς και μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στο e-quattro ο χρόνος απόκρισης στις μεταβολές της κατανομής της ροπής είναι 50 φορές πιο σύντομος σε σχέση με ένα μηχανικό σύστημα. Η πρόσφυση είναι ουσιαστικά ατελείωτη και μέχρι ενός σημείου το e-tron κρύβει περίτεχνα το βάρος του με απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά. Στην καθημερινότητα δε, οδηγείται με ένα πεντάλ, ενώ μπορείς να παίζεις με την δύναμη της ανάκτησης και την σχετική επιβράδυνση μέσω των paddles στο τιμόνι. Cool.

Όσο όμως ανεβάζεις ρυθμό, τόσο η αδράνεια των 2,5 τόνων γίνεται εμφανής με ένα προοδευτικό πάντως άνοιγμα της τροχιάς, ωστόσο τα ηλεκτρονικά και το torque vectoring είναι πάντα εκεί για να σώσουν την κατάσταση. Αυτό που πρέπει να συνηθίσεις είναι η αύξηση των χιλιομέτρων από στροφή σε στροφή, μιας και μπορεί να βρεθείς στην είσοδο με πολλά χιλιόμετρα. Εκεί την τάξη επιβάλουν τα 4 τεράστια αεριζόμενα δισκόφρενα, που λειτουργούν με ένα πρωτοποριακό ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα.

Στην πράξη υπάρχει φυσική αίσθηση στο πεντάλ, ενώ η αποτελεσματικότητα είναι εντυπωσιακή: 100-0 χλμ./ώρα σε 34,4 μ. Η απόσταση από το έδαφος κανονικά είναι 172 χλστ. στον αυτοκινητόδρομο όμως μειώνεται κατά 26 χλστ. προς όφελος της αεροδυναμικής. Με τη λειτουργία offroad η απόσταση από το έδαφος αυξάνει κατά 35 χλστ., ενώ με το Lift από το Drive Select προστίθενται ακόμη 15 χλστ, αυξάνοντας κι άλλο τις εκτός δρόμου ικανότητες. Ποιος θα τις εκμεταλλευτεί είναι άλλο θέμα.  Το πρόγραμμα Dynamic  περιορίζει την ούτως ή άλλως όχι ιδιαίτερα έντονη κλίση, ενώ φυσικά στη λειτουργία Efficiency όλα γύρω από επιδόσεις και αντιδράσεις, γίνονται πιο ήπια.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
fiat