7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η Μ2 αποτελεί μια ιδιαίτερα ξεχωριστή πρόταση, ενώ ως μοντέλο βασίζεται στην Σειρά 1.
Δοκιμή: Νέα BMW M2
32.231 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2018)
Η νέα BMW M2 έχει μια απίστευτη ικανότητα να σου φτιάχνει τη διάθεση και την θες σαν υπνωτισμένος κάθε στιγμή. Η έλξη που ασκεί έχει τόσες πολλές προεκτάσεις που είναι αδύνατο να βρεθεί αντίδοτο στη μαγεία της…
H Μ2 είναι η πιο κόμπακτ πρόταση του M Division και αποτελεί και το entry level μοντέλο της εταιρείας σε αυτόν τον ξεχωριστό κόσμο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και με έντονα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα που συνοδεύει κάποια μοντέλα της BMW από το 1978. Ως αντικαταστάτρια της προηγούμενης 1Μ –και όχι Μ1 για να αποφευχθεί η ταύτισή της με το πρώτο σπορ μοντέλο της, την Μ1 του 1978- η νέα Μ2 έχει προικιστεί με όλα τα στοιχεία εκείνα που μπορούν να κάνουν την διαφορά στην κατηγορία.
Με τις Μ3 και Μ4 να «παίζουν» σε μεγαλύτερα ταμπλό, η Μ2 θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τις γνήσιες σπορ κατασκευές της μικρομεσαίας κατηγορίας, ανεξάρτητα από τον τύπο του αμαξώματος και την μετάδοση της κίνησης που διαθέτουν τα μοντέλα αυτής. Ως αποκλειστικά σε κουπέ αμάξωμα και με την μετάδοση της κίνησης να «γίνεται» παραδοσιακά στον πίσω άξονα, η Μ2 αποτελεί ωστόσο μια πιο ξεχωριστή πρόταση, ενώ ως μοντέλο βασίζεται στην Σειρά 1 και έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, με μήκος που ανέρχεται στα 4.468 χλστ.. Η τιμή της ορίζεται στα 77.890 ευρώ, μια τιμή που ομολογουμένως είναι πολύ καλή αναλογικά με τον έντονο χαρακτήρα που εκφράζει αυτή η γνήσια BMW M.
Η BMW M2 διαφέρει σημαντικά από τις υπόλοιπες κουπέ εκδόσεις της Σειράς 2 λανσάροντας ένα αισθητικό πακέτο που τονίζει την δυναμική της υπόσταση και δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση των δυνατοτήτων της. Αρχικά το κουπέ αμάξωμα ενσωματώνει τα φουσκωμένα φτερά που ανέκαθεν χάριζαν στις Μ εκδόσεις των μοντέλων της BMW μια πιο επιβλητική όψη, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας με τις κοφτές γωνίες και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα διαμορφώνει την άγρια αισθητική της Μ2. Οι ζάντες των 19 ιντσών και οι μπλε δαγκάνες που φιλοξενούν δημιουργούν με τη σειρά τους ένα όμορφο αποτέλεσμα ενώ γεμίζουν τους μεγάλους θόλους, αφού τα μετατρόχια αυτής της έκδοσης είναι ίδια με τα αντίστοιχα των Μ3/Μ4. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το φαρδύ αμάξωμα να γεμίζει τόσο το μάτι όσο και το δρόμο που θα βρεθεί, με συνολικό πλάτος 1.854 χλστ.. Στο πίσω μέρος μια διακριτική αεροτομή στα πρότυπα των εκδόσεων Μ δίνει και εδώ το παρών όπως και οι «σήμα κατατεθέν» διπλές απολήξεις των εξατμίσεων εκατέρωθεν του όμορφου αλλά και διακριτικού διαχύτη.
Η ανάρτηση είναι σφιχτή, κάτι που ενοχλεί μόνο σε έντονες και διαδοχικές εγκάρσιες ανωμαλίες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με τις Μ3 και Μ4 να «παίζουν» σε μεγαλύτερα ταμπλό, η Μ2 θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τις γνήσιες σπορ κατασκευές της μικρομεσαίας κατηγορίας, ανεξάρτητα από τον τύπο του αμαξώματος και την μετάδοση της κίνησης που διαθέτουν τα μοντέλα αυτής. Ως αποκλειστικά σε κουπέ αμάξωμα και με την μετάδοση της κίνησης να «γίνεται» παραδοσιακά στον πίσω άξονα, η Μ2 αποτελεί ωστόσο μια πιο ξεχωριστή πρόταση, ενώ ως μοντέλο βασίζεται στην Σειρά 1 και έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, με μήκος που ανέρχεται στα 4.468 χλστ.. Η τιμή της ορίζεται στα 77.890 ευρώ, μια τιμή που ομολογουμένως είναι πολύ καλή αναλογικά με τον έντονο χαρακτήρα που εκφράζει αυτή η γνήσια BMW M.
Η BMW M2 διαφέρει σημαντικά από τις υπόλοιπες κουπέ εκδόσεις της Σειράς 2 λανσάροντας ένα αισθητικό πακέτο που τονίζει την δυναμική της υπόσταση και δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση των δυνατοτήτων της. Αρχικά το κουπέ αμάξωμα ενσωματώνει τα φουσκωμένα φτερά που ανέκαθεν χάριζαν στις Μ εκδόσεις των μοντέλων της BMW μια πιο επιβλητική όψη, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας με τις κοφτές γωνίες και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα διαμορφώνει την άγρια αισθητική της Μ2. Οι ζάντες των 19 ιντσών και οι μπλε δαγκάνες που φιλοξενούν δημιουργούν με τη σειρά τους ένα όμορφο αποτέλεσμα ενώ γεμίζουν τους μεγάλους θόλους, αφού τα μετατρόχια αυτής της έκδοσης είναι ίδια με τα αντίστοιχα των Μ3/Μ4. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το φαρδύ αμάξωμα να γεμίζει τόσο το μάτι όσο και το δρόμο που θα βρεθεί, με συνολικό πλάτος 1.854 χλστ.. Στο πίσω μέρος μια διακριτική αεροτομή στα πρότυπα των εκδόσεων Μ δίνει και εδώ το παρών όπως και οι «σήμα κατατεθέν» διπλές απολήξεις των εξατμίσεων εκατέρωθεν του όμορφου αλλά και διακριτικού διαχύτη.
Ωραία η Μ2! Θα ήταν ενδιαφέρον ένα συγκριτικό τέστ με το Audi RS3.